logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Nowa linia kosmetyków Gift of Nature z obrandowaniem Lotnej

  PR 20.01.2022, przeczytano 566 razy
ilustracja

Marka kosmetyczna Gift of Nature by Vis Plantis wprowadziła na rynek nową linię kosmetyków – dezodoranty w kremie. Obrandowanie produktów przygotowała agencja kreatywna Lotna.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-nowa-linia-kosmetykow-gift-of-nature-z-obrandowaniem-lotnej,394453,artykul.html

Koncepcja kreatywna przygotowana została z myślą o podkreśleniu najważniejszych cech produktu – w 100% wegańskiego składu oraz naturalnych składników. Tym samym powstał projekt o instagramowym wręcz looku, który wyróżnia się wielokolorowymi barwami oraz ilustracjami stanowiącymi punkt wyjściowy kreacji.

- Projekt bazuje na dwóch ważnych aspektach – ilustracji owoców, które podkreślają naturalny skład kosmetyku i jego linię zapachową, jaką są owoce leśne, ale też na dopasowaniu do grupy docelowej firmy – komentuje Anita Kamila Sochacka – co-owner Lotnej, sprawująca nadzór kreatywny nad pracami. – Na pierwszym planie widzimy kobietę w medytującej pozycji – to ważne, biorąc pod uwagę, że konsumentami Gift of Nature są głównie kobiety, dla których bardzo ważny jest nurt mindfulness, z którym związane są wartości, takie jak harmonia, zgoda z naturą czy zdrowy balans między codziennymi obowiązkami, a czasem przeznaczonym na odpoczynek – uzupełnia.

Prezentowana linia kosmetyków zadebiutowała na rynku w styczniu bieżącego roku.

Autorem konceptu kreatywnego i projektu jest graphic designerka Lotnej – Katarzyna Łoboda – Karki.

ilustracjastrzałka

Źródło: Lotna

www.lotna.eu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Brother kontynuuje współpracę z podróżniczką Moniką Witkowską
Firma Brother kontynuuje działania promocyjne z polską himalaistką – Moniką Witkowską, która planuje w sierpniu zdobyć szczyt K2 w 2022 r. który oficjalnie został ogłoszony przez Sejm jako Rok Wandy Rutkiewicz. Jeżeli Monice Witkowskiej uda się stanąć na szczycie K2, będzie pierwszą Polską od 36 lat, która tego dokonała. Przed nią 23 czerwca 1986...
Epson wspiera Kato Urban Corner
Projektory 3LCD od Epson wspierają warsztaty, wykłady i projekcje filmowe w unikalnej przestrzeni edukacyjno-wystawowej.
Electrolux namawia do gotowania bez marnowania
Electrolux startuje z nową kampanią „Niezmarnowane poniedziałki”. To kolejna odsłona działań realizowanych pod hasłem „Szwedzki sposób na gotowanie bez marnowania”, poprzez które marka zachęca konsumentów do mądrego korzystania z zasobów planety i proekologicznych wyborów. Na kampanię składa się cykl 6 filmów z udziałem Jagny Niedzielskiej i Marcina Kuca, w której...
Agnieszka Stefaniuk dołącza do Icon Strategies
Z początkiem czerwca br. do zespołu Icon Strategies dołączyła Agnieszka Stefaniuk. Na stanowisku starszej konsultantki będzie wspierała zespół agencji w działaniach z zakresu doradztwa strategicznego i public affairs prowadzonych na rzecz obecnych klientów agencji.
Nowa generacja innowacyjnej Fibre Bottle w testach u polskich konsumentów
Grupa Carlsberg odsłania kolejny etap prac nad Fibre Bottle - butelką z włókna drzewnego, w pełni nadającą się do recyklingu
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764