logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Nowa linia kosmetyków Gift of Nature z obrandowaniem Lotnej

  PR 20.01.2022, przeczytano 936 razy
ilustracja

Marka kosmetyczna Gift of Nature by Vis Plantis wprowadziła na rynek nową linię kosmetyków – dezodoranty w kremie. Obrandowanie produktów przygotowała agencja kreatywna Lotna.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-nowa-linia-kosmetykow-gift-of-nature-z-obrandowaniem-lotnej,394453,artykul.html

Koncepcja kreatywna przygotowana została z myślą o podkreśleniu najważniejszych cech produktu – w 100% wegańskiego składu oraz naturalnych składników. Tym samym powstał projekt o instagramowym wręcz looku, który wyróżnia się wielokolorowymi barwami oraz ilustracjami stanowiącymi punkt wyjściowy kreacji.

- Projekt bazuje na dwóch ważnych aspektach – ilustracji owoców, które podkreślają naturalny skład kosmetyku i jego linię zapachową, jaką są owoce leśne, ale też na dopasowaniu do grupy docelowej firmy – komentuje Anita Kamila Sochacka – co-owner Lotnej, sprawująca nadzór kreatywny nad pracami. – Na pierwszym planie widzimy kobietę w medytującej pozycji – to ważne, biorąc pod uwagę, że konsumentami Gift of Nature są głównie kobiety, dla których bardzo ważny jest nurt mindfulness, z którym związane są wartości, takie jak harmonia, zgoda z naturą czy zdrowy balans między codziennymi obowiązkami, a czasem przeznaczonym na odpoczynek – uzupełnia.

Prezentowana linia kosmetyków zadebiutowała na rynku w styczniu bieżącego roku.

Autorem konceptu kreatywnego i projektu jest graphic designerka Lotnej – Katarzyna Łoboda – Karki.

ilustracjastrzałka

Źródło: Lotna

www.lotna.eu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764