Marka kosmetyczna Gift of Nature by Vis Plantis wprowadziła na rynek nową linię kosmetyków – dezodoranty w kremie. Obrandowanie produktów przygotowała agencja kreatywna Lotna.
Koncepcja kreatywna przygotowana została z myślą o podkreśleniu najważniejszych cech produktu – w 100% wegańskiego składu oraz naturalnych składników. Tym samym powstał projekt o instagramowym wręcz looku, który wyróżnia się wielokolorowymi barwami oraz ilustracjami stanowiącymi punkt wyjściowy kreacji.
- Projekt bazuje na dwóch ważnych aspektach – ilustracji owoców, które podkreślają naturalny skład kosmetyku i jego linię zapachową, jaką są owoce leśne, ale też na dopasowaniu do grupy docelowej firmy – komentuje Anita Kamila Sochacka – co-owner Lotnej, sprawująca nadzór kreatywny nad pracami. – Na pierwszym planie widzimy kobietę w medytującej pozycji – to ważne, biorąc pod uwagę, że konsumentami Gift of Nature są głównie kobiety, dla których bardzo ważny jest nurt mindfulness, z którym związane są wartości, takie jak harmonia, zgoda z naturą czy zdrowy balans między codziennymi obowiązkami, a czasem przeznaczonym na odpoczynek – uzupełnia.
Prezentowana linia kosmetyków zadebiutowała na rynku w styczniu bieżącego roku.
Autorem konceptu kreatywnego i projektu jest graphic designerka Lotnej – Katarzyna Łoboda – Karki.
Źródło: Lotna