logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa linia kreatywna Galerii Jurajskiej zainspirowana Pantone

  PR 08.01.2019, przeczytano 1074 razy
ilustracjastrzałka

Jakie kolory będą modne w 2019 roku? Odpowiedź na to pytanie będzie można znaleźć w 15 kampaniach najnowszej linii kreatywnej Galerii Jurajskiej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-linia-kreatywna-galerii-jurajskiej-zainspirowana-pantone,380715,artykul.html

Co roku Pantone Color Institute podpowiada projektantom oraz fashionistom na całym świecie, jakie kolory będą modne w danym roku i sezonie. To barwy, które będą pojawiać się na wybiegach, w make-up’ie, w naszych szafach, a nawet w naszych wnętrzach.

W 2019 roku Galeria Jurajska postanowiła również zabawić się w kolorystycznego trensettera. W 15 kreacjach swojej najnowszej linii kreatywnej największe centrum handlowe w Częstochowie podpowie klientom, jakie kolory w tym roku będą  modne.

Każda z kampanii promującej np. koncert, urodziny czy pokazy mody będzie nawiązywała do jednej barwy. Co więcej, w warstwie graficznej odsłony zainspirowane będą także słynnym wzornikiem kolorów - PANTONE. Do inspiracji nawiązywać będzie także hasło całej linii kreatywnej - „Colour Inspirations”.

- W 2019 roku sięgamy po metaforę słynnego wzornika kolorów PANTONE i bawimy się barwami, które inspirują świat mody. Każda z kampanii w naszej nowej linii kreatywnej dedykowana będzie innej barwie. Będzie to jednocześnie podpowiedź dla naszych klientów, który kolor w danym sezonie warto mieć w swojej szafie  – mówi Violetta Dziubin – Łuszczyk, marketing manager Galerii Jurajskiej.

Swoją najnowszą linią kreatywną centrum handlowe chce podkreślić także swój modowy charakter. – Jesteśmy galerią „fashion” i w tym roku bardzo wyraźnie to komunikujemy. Łączymy kolory ze wzornika z mocnymi i dynamicznymi zdjęciami rodem z najlepszych magazynów mody. Dzięki takiemu zestawieniu promujemy nie tylko nasze wydarzenia i akcje, ale także modowy klimat naszej galerii – dodaje.

Ten klimat udzielać będzie się Jurajskiej przez cały 2019 rok. – Przekazy jakie zaplanowaliśmy na ten rok są świeże, ekscytujące i porywające. W kolejnych odsłonach nie chcemy tylko komunikować, ale także inspirować i działać na wyobraźnię naszych klientów. Fakt, że sięgamy po żywe kolory sprawi natomiast, że trudno będzie nas nie zauważyć na mieście – mówi przedstawicielka galerii.

ilustracjastrzałka

Ale zabawa PANTONE to nie jedyna ciekawostka nowej linii kreatywnej. Galeria Jurajska po raz pierwszy sięga także po monochromatyczny logotyp, rezygnując z pięciobarwnego znaku. – Logotyp w nowej linii jest uproszczony, a przez to elegancki i artystyczny. Rezygnując z koloru w nim jeszcze bardziej podkreślamy nasze inspiracje kolorystyczne, estetykę kampanii oraz przekaz energetyczny, jaki niesie nowa – dodaje.

Nowy sezon już otwiera kampania pod hasłem „indyGO wyprzedaże”, której „bohaterem” jest kolor indygo. Grafiki zachęcające do zakupów już pojawiły się na kilkudziesięciu tablicach outdoorowych, a także w kampanii on-line i w social mediach. Kampania, z jaką w tym roku wychodzi Jurajska ma się przede wszystkim wyróżniać na tle innych komunikatów.

ilustracjastrzałka

– Stawiamy na świeżość i artyzm. Pokazując w ciągu roku 15 kolorów prezentujemy także różne odcienie Galerii Jurajskiej. Jesteśmy dynamiczną, zmieniająca się galerią modową, ale także obiektem, w którym można spotykać się ze znajomymi, bawić się, spędzać ciekawie niedzielę czy uczestniczyć w unikalnych wydarzeniach. Zależało nam na tym, aby to podkreślić w tym roku, a tym samym zwrócić uwagę na to, co w nas unikalne  – podsumowuje Dziubin-Łuszczyk.

Za kreację odpowiada agencja madeinbrain studio z Krakowa.

Źródło: Galeria Jurajska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pekao S.A.: bankowość prywatna z nowym designem placówek i aplikacji
Bank Pekao S.A. otworzył dwie pierwsze placówki bankowości prywatnej w zupełnie nowym formacie. W Warszawie i Łodzi klienci mogą już korzystać z nowoczesnych a zarazem eleganckich przestrzeni z elementami wystroju projektantów nurtu modernistycznego. Klienci bankowości prywatnej Pekao z pewnością dostrzegą też zmianę tła w aplikacji mobilnej PeoPay, w której udostępniona...
Zeromat wspiera rebranding Pepsi
Pepsi zaprasza wszystkich fanów marki do świętowania i powitania Pepsi Zero Cukru. Tuż przy rondzie ONZ, w centrum Warszawy, czekać będzie na nich wyjątkowa atrakcja — Zeromat. To pierwszy tego rodzaju automat marki, w którym oddając puste opakowanie po produkcie, w zamian otrzymujesz dwa pełnowymiarowe napoje gratis. Od teraz aż do 13 kwietnia możesz przyjść i...
Wojciech Borowski wraca na stanowisko w McCann
Po dwóch latach Wojciech Borowski ponownie obejmuje stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN, jednocześnie pełniąc funkcję Group CEO McCANN Poland. Marcin Sosiński, dotychczasowy Dyrektor Zarządzający, który łączył tę rolę ze stanowiskiem Dyrektora Kreatywnego, zdecydował się opuścić agencję po 14 latach pracy.
Newline podsumowuje sprzedaż monitorów w Polsce
Newline Interactive to dobrze znany na polskim rynku dostawca monitorów interaktywnych. Odpowiedź na pytanie – jak dobrze znany – przyniosło podsumowanie sprzedaży w roku 2023. Raport przygotowany przez Futuresource Consulting nie pozostawia wątpliwości - co 5. sprzedany w Polsce monitor interaktywny to Newline. Udział rynkowy Newline Interactive wyniósł 19.06% - co daje marce...
Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764