Od 1 kwietnia 2016 Centrum Handlowe Blue City wprowadzi nową linię kreatywną zatytułowaną „Icons”. Nowa linia obecna będzie we wszystkich kanałach komunikacji marki – zarówno online, jak i offline.
Linia „Icons” opiera się na motywie piktogramu, przypominającego ikony znane z ekranów smartfonów. Motyw ten koresponduje z pozycjonowaniem centrum jako „Kalejdoskopu Wrażeń” – miejsca, w którym wszystko jest pod ręką, w dodatku w innowacyjnej technologicznie formie.
Za pomocą nowej linii, opartej na stylistyce bliskiej dzieciom i młodzieży, Blue City chce zwrócić uwagę na unikalną ofertę dedykowaną segmentowi rodzinnemu – liczne sklepy z ofertą dziecięcą, unikalne atrakcje dla dzieci i ogromną ilość organizowanych w centrum imprez.
Autorem linii jest agencja reklamowa Communication Unlimited we współpracy z ilustratorem Piotrem Sokołowskim – absolwentem warszawskiej Akademii Sztuk Pięknych i dyrektorem artystycznym magazynu Chip.
Źródło: Communication Unlimited