logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa linia kreatywna w CH Blue City

  PR 31.03.2016, przeczytano 1478 razy
ilustracjastrzałka

Od 1 kwietnia 2016 Centrum Handlowe Blue City wprowadzi nową linię kreatywną zatytułowaną „Icons”. Nowa linia obecna będzie we wszystkich kanałach komunikacji marki – zarówno online, jak i offline.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-linia-kreatywna-w-ch-blue-city,28008,artykul.html

Linia „Icons” opiera się na motywie piktogramu, przypominającego ikony znane z ekranów smartfonów. Motyw ten koresponduje z pozycjonowaniem centrum jako „Kalejdoskopu Wrażeń” – miejsca, w którym wszystko jest pod ręką, w dodatku w innowacyjnej technologicznie formie.

Za pomocą nowej linii, opartej na stylistyce bliskiej dzieciom i młodzieży, Blue City chce zwrócić uwagę na unikalną ofertę dedykowaną segmentowi rodzinnemu – liczne sklepy z ofertą dziecięcą, unikalne atrakcje dla dzieci i ogromną ilość organizowanych w centrum imprez.

Autorem linii jest agencja reklamowa Communication Unlimited we współpracy z ilustratorem Piotrem Sokołowskim – absolwentem warszawskiej Akademii Sztuk Pięknych i dyrektorem artystycznym magazynu Chip.

Źródło: Communication Unlimited

www.commu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764