logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa linia profesjonalnych, kolorowych drukarek laserowych Brother

  PR 09.07.2014, przeczytano 388 razy
ilustracjastrzałka

Firma Brother wprowadza na rynek nowe, kolorowe drukarki laserowe – modele HL-L8250CDN oraz HL-L8350CDW. Oba urządzenia, dedykowane dla wymagających użytkowników, którzy drukują duże ilości dokumentów, charakteryzują się wygodną obsługą oraz umożliwiają szybkie i ekonomiczne drukowanie w kolorze.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-linia-profesjonalnych%2C-kolorowych-drukarek-laserowych-brother,22139,artykul.html

Najnowsza seria produktów Brother została zaprojektowana z myślą o optymalizacji kosztów druku, wygodzie użytkowania oraz szybkiej obsłudze dokumentów, a więc o czynnikach, które pozwalają efektywniej prowadzić działalność biznesową. Urządzenia z nowej linii Brother: HL-L8250CDN oraz HL-L8350CDW, to szybkie i wydajne, kolorowe drukarki laserowe klasy profesjonalnej. Model HL-L8250CDN oferuje drukowanie z prędkością do 28  kolorowych lub czarno-białych stron na minutę, a model HL-L8350CDW do 30 kolorowych lub czarno-białych stron na minutę. Oba urządzenia oferują dwustronny druk do 14 czarno-białych lub kolorowych obrazów na minutę. Czas oczekiwania na pierwszy wydruk wynosi natomiast mniej niż 15 sekund, zarówno w przypadku dokumentów kolorowych, jak i czarno-białych.

Kolejnymi zaletami obu urządzeń są: oferowana wysoka rozdzielczość druku wynosząca 2400 x 600 dpi oraz pojemne podajniki papieru na 300 arkuszy (250 + 50), dzięki którym użytkownicy nie muszą marnować czasu na ciągłe uzupełnianie papieru. Modele HL-L8250CDN oraz HL-L8350CDW są wytrzymałe i niezawodne, dzięki czemu znakomicie sprawdzą się w środowiskach biurowych, gdzie panuje intensywny obieg dokumentów.

Drukarki  HL-L8250CDN oraz HL-L8350CDW oferują funkcję automatycznego drukowania dwustronnego, a także są kompatybilne z  wysokowydajnymi tonerami, które pozwalają na obniżenie kosztów druku i osiągnięcie niskiego wskaźnika TCO (ang. Total Cost of Ownership – Całkowity Koszt Eksploatacji). Dodatkowo, oba urządzenia są wyposażone w intuicyjny, 2-liniowy wyświetlacz LCD, dzięki któremu ich obsługa jest niezwykle prosta. Drukarki oferują ponadto obsługę sieci przewodowej, a model HL-L8350CDW – również bezprzewodowej. Pomysł producenta na zintegrowanie urządzeń z siecią umożliwia łatwe przechowywanie danych oraz dzielenie się nimi ze współpracownikami.

Modele HL-L8250CDN oraz HL-L8350CDW oferują możliwość druku z szerokiej gamy urządzeń mobilnych, takich jak iPhone, iPad, oraz urządzeń korzystających z systemów Android czy Windows Phone. HL-L8350CDW umożliwia również pracę w sieci bezprzewodowej przy wykorzystaniu WiFi Direct.

Drukarki Brother HL-L8250CDN oraz HL-L8350CDW są zgodne z normami środowiskowymi Blue Angel oraz ENERGY STAR. Oba modele charakteryzują się niewielkim zużyciem energii. Urządzenia objęte są 3-letnią gwarancją.

Źródło: Brother

www.brother.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

B-life Botanicals z niecodzienną kampanią outdoorową
W czerwcu ruszyła kampania outdoorowa nowych warzonych napojów B-Life Botanicals. Na nośnikach reklamowych można zobaczyć niecodzienne elementy 3D – puszki i liście. Kampania realizowana jest między innymi na nośnikach Cityboard Media.
„Żubr zaprasza na Podlasie” w nowej kampanii marki
Tym razem nie strażnik Puszczy i opiekun jej mieszkańców, ale gospodarz i przewodnik – w taką rolę wciela się Żubr w najnowszym spocie „Żubr zaprasza na Podlasie”. Marka prezentuje walory swojego macierzystego regionu, chcąc odwdzięczyć mu się w ten sposób i zachęcić do przyjazdu turystów.
Mrożone Danonki w letniej kampanii
Marka Danonki rusza z nową kampanią, która łączy promowanie mrożenia Danonków jako sposobu na letni przysmak dla dzieci z edukacyjnym tematem przewodnim - poznawaniem zwierząt zmieniających barwy. Oczywiście w towarzystwie Danonka, sympatycznego bohatera marki oraz z zapasem Danonków – teraz z nowymi patyczkami zmieniającymi kolor.
PR-owcy dla NGO - Społeczna Pomoc Komunikacyjna pod patronatem PSPR
Polskie Stowarzyszenie Public Relations objęło patronatem Społeczną Pomoc Komunikacyjną – akcję skierowaną do organizacji społecznych i profesjonalistów komunikacji. W ramach burz mózgów organizowanych przez SPK specjalistki i specjaliści PR pomagają NGO-som w pokonywaniu komunikacyjnych wyzwań. Inicjatorem akcji jest Fundacja Głośniej.
Oknoplast rusza z kampanią reklamową okna Prismatic
OKNOPLAST rozpoczyna kampanię telewizyjną i digitalową dotyczącą swojej tegorocznej premiery rynkowej – okna PRISMATIC. Stworzone na potrzeby akcji reklamowej spoty widzowie mogą zobaczyć już od 17 czerwca. Zapowiadają one wprowadzenie produktu, który w ofercie firmy pojawi się już niebawem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764