logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa marka od Ultima Displays Polska

  PR 05.05.2021, przeczytano 428 razy

Ultima Displays przedstawia klientom nową markę - Ultima Designs.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-marka-od-ultima-displays-polska,391332,artykul.html

Dostawca systemów reklamowych stworzył tę markę, aby pokazać swoim klientom i partnerom jakie ma możliwości produkcyjne i projektowe. Strona marki jest zbiorem inspiracji i pomysłów, na których rozwój Ultima Displays jest otwarta. Producent gotowy jest do tworzenia mniejszych i większych konstrukcji, które dostarczane są wraz z grafiką.

Marka ma być furtką do otworzenia się wraz z partnerami na nowe przestrzenie takie jak hotele, restauracje, muzea czy teatry. Ultima Displays doskonale zdaje sobie sprawę z ograniczeń i wymagań dotyczących tych miejsc i jest otwarta na zdobywanie nowych doświadczeń.

Źródło: Ultima Displays Polska

www.ultimadesigns.pl


avatar użytkownika
+ +

Tekst opublikował użytkownik: UltimaDisplays



UltimaDisplays o sobie:

Na rynku polskim Ultima Displays działa od roku 2011. W Europie znana jest od 1999 roku.
Od samego początku firma współpracuje tylko z profesjonalistami z branży, dostarczając im rozwiązania dla końcowych klientów.
W ofercie znaleźć można stoiska targowe, ścianki wystawiennicze, flagi, outdoor, standy, roll upy i wiele innych. Dostępne są nie tylko gotowe systemy, ale także produkowane na zamówienie konstrukcje. Dzięki temu, że wszystko od obsługi klienta, przez projektowanie po produkcję i druk znajduje się pod jednym dachem, Ultima Displays zapewnia szybki czas realizacji.

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

UX Design od podstaw - szkoła biznesu Laba rusza z nowym kursem online
Kurs z zakresu projektowania UX poprowadzi Head of Design & Partner w Agencji konsultingowej Together – Bartosz Balewski. Studenci będą mogli uczyć się od doświadczonego specjalisty, współpracującego z Google i dowiedzą się jak stworzyć dobry projekt UX-owy.
Nikon zdobywa cztery nagrody EISA
Nikon ma przyjemność poinformować, że w konkursie EISA Awards 2022-2023 otrzymał 4 nagrody. Flagowy aparat bezlusterkowy Z 9 został uhonorowany tytułem „Camera of the Year” (Aparat roku). Sukces odniosły też obiektywy NIKKOR: NIKKOR Z 800mm f/6.3 VR S w kategorii „Telephoto Lens” (Teleobiektyw), NIKKOR Z 400mm f/2.8 TC VR S w kategorii „Professional...
Natalia Kaczmarek w globalnej kampanii New Balance
„We Got Now” to globalna kampania marki New Balance, której bohaterami są ludzie kształtujący świat sportu i kultury. Osoby, które są najlepsze w tym co robią, i robią to, co kochają najbardziej. W najnowszej odsłonie kampanii pojawiają się globalni ambasadorzy marki: Kawhi Leonard, IU, Raheem Sterling, Bukayo Saka i Jack Harlow. Do wyjątkowego...
Festiwal Marketingu – zostało 30 dni do targów
Już niespełna miesiąc dzieli nas od największej imprezy branżowej przed najważniejszym sezonem w branży. Trwa bezpłatna rejestracja dla zwiedzających na 14. edycję targów Festiwal Marketingu, które odbędą się 14-15 września br. w EXPO XXI Warszawa.
Kamikaze rozpoczęło współpracę z marką Lajkonik
„Legendarny Moment, Legendarny Smak” - agencja Kamikaze wygrała przetarg marki Lajkonik na obsługę jej aktywności w social mediach i rozpoczęła obsługę tego brandu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764