logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa mobilna drukarka etykiet P-touch Cube Pro

  PR 12.04.2022, przeczytano 484 razy
ilustracjastrzałka

Brother dodał do swojej oferty urządzeń do druku oznaczeń nowy model P-touch CUBE Pro (PT-P910BT). Nowa kompaktowa drukarka etykiet i taśm wstążkowych z ładowaniem przez USB umożliwia komunikację Bluetooth z urządzeniami mobilnymi oraz stacjonarnymi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-mobilna-drukarka-etykiet-p-touch-cube-pro,395471,artykul.html

Nowa drukarka oznaczeń w portfolio Brother pozwala na drukowanie trwałych etykiet w różnych kolorach i wzorach o szerokości od 3,5 mm do 36 mm. Dzięki wykorzystaniu technologii Bluetooth możliwe jest zlecenie druku z komputera, smartfona czy tabletu z systemem iOS i Android.

Użytkownicy mogą tworzyć etykiety na komputerze stacjonarnym - dzięki aplikacji P-touch Editor zyskują nieograniczone możliwości projektowania oznaczeń, w tym dodawania tekstu, obrazów czy ramek. Wykorzystanie oprogramowania P-touch Design&Print 2 pozwala na tworzenie etykiet z poziomu urządzeń mobilnych przy użyciu wstępnie zaprojektowanych szablonów. Dodatkowo nowy model P-touch CUBE Pro umożliwia przygotowanie kodów kreskowych i QR.

W drukarce etykiet PT-P910BT wykorzystywane są kasety z taśmą Tze, co pozwala sprostać potrzebom nawet najbardziej wymagających użytkowników, którzy mogą samodzielnie projektować oznaczenia lub wstążki korzystając z szerokiego asortymentu produktów Brother. A dzięki kompaktowym rozmiarom urządzenie sprawdzi się w biurze, handlu detalicznym, edukacji, służbie zdrowia, hotelarstwie czy w logistyce.

Drukarka PT-P910BT jest objęta 3-letnią gwarancją.

Źródło: Brother Polska

www.brother.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764