logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa odsłona akcji „Natychmiastowy Rabat” – wybrane obiektywy Nikon 10% taniej

  PR 17.09.2020, przeczytano 373 razy

Niezależnie od tego, czy jesteś zawodowym fotografem, czy zajmujesz się robieniem zdjęć wyłącznie w ramach hobby – właśnie nadszedł najlepszy moment, by uzupełnić swój sprzęt o wymarzone modele obiektywów. Nikon zaprezentował nową odsłonę promocji „Natychmiastowy Rabat”, dzięki której już teraz przy zakupie dowolnego obiektywu z mocowaniem F otrzymasz 10% rabatu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-odslona-akcji-_natychmiastowy-rabat_-%E2%80%93-wybrane-obiektywy-nikon-10procent-taniej,388474,artykul.html

Natychmiastowy Rabat” to cykliczna akcja promocyjna organizowana przez Nikon we współpracy z dystrybutorami na terenie całego kraju. W tej edycji promocją objęte zostały wszystkie modele obiektywów z bagnetem typu F.

Aby wziąć udział w akcji należy kupić produkt na www.store.nikon.pl lub u jednego z wybranych autoryzowanych dystrybutorów Nikon w Polsce, a „Natychmiastowy Rabat” w wysokości 10% zostanie naliczony w chwili dokonywania zakupu.

Promocja trwa od 17 do 30 września 2020 roku. Szczegółowe informacje na temat akcji dostępne są na stronie www.nikon.pl/promocje. Regulaminy promocji u autoryzowanych dystrybutorów dostępne są w poszczególnych punktach sprzedaży.

Źródło: NIKON

www.nikon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764