logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa odsłona akcji „Natychmiastowy Rabat” – wybrane obiektywy Nikon 10% taniej

  PR 17.09.2020, przeczytano 260 razy

Niezależnie od tego, czy jesteś zawodowym fotografem, czy zajmujesz się robieniem zdjęć wyłącznie w ramach hobby – właśnie nadszedł najlepszy moment, by uzupełnić swój sprzęt o wymarzone modele obiektywów. Nikon zaprezentował nową odsłonę promocji „Natychmiastowy Rabat”, dzięki której już teraz przy zakupie dowolnego obiektywu z mocowaniem F otrzymasz 10% rabatu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-odslona-akcji-_natychmiastowy-rabat_-%E2%80%93-wybrane-obiektywy-nikon-10procent-taniej,388474,artykul.html

Natychmiastowy Rabat” to cykliczna akcja promocyjna organizowana przez Nikon we współpracy z dystrybutorami na terenie całego kraju. W tej edycji promocją objęte zostały wszystkie modele obiektywów z bagnetem typu F.

Aby wziąć udział w akcji należy kupić produkt na www.store.nikon.pl lub u jednego z wybranych autoryzowanych dystrybutorów Nikon w Polsce, a „Natychmiastowy Rabat” w wysokości 10% zostanie naliczony w chwili dokonywania zakupu.

Promocja trwa od 17 do 30 września 2020 roku. Szczegółowe informacje na temat akcji dostępne są na stronie www.nikon.pl/promocje. Regulaminy promocji u autoryzowanych dystrybutorów dostępne są w poszczególnych punktach sprzedaży.

Źródło: NIKON

www.nikon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mimaki prezentuje nowe innowacje i możliwości zastosowań na targach FESPA 2021
Firma Mimaki Europe, producent drukarek atramentowych i systemów tnących, zaprezentuje swoją szeroką ofertę wiodących na rynku, dochodowych technologii druku cyfrowego na targach FESPA Global Print Expo 2021 (12-15 października 2021 roku, RAI Amsterdam, Holandia, Stoisko: 1-F45). Chcąc w pełni wykorzystać zalety pierwszych organizowanych na żywo targów FESPA...
Hebe i agencja V&P ruszają z kolejną odsłoną kampanii reklamowej „Jestem w Hebe”
Sieć Hebe oraz agencja reklamowa V&P kontynuują współpracę i prezentują najnowszą serię spotów reklamowych pod tytułem „Jestem w Hebe“. Znany już widzom żartobliwy format rozmów matki i córki powróci na ekrany 16 września.  
Awanse i zmiany kadrowe w Gameset
Cezary Sokół i Michał Kisiel, dotychczas Junior Talent Managerowie, awansowali na stanowiska Talent Managerów w agencji gaming marketingu Gameset (grupa LTTM). Ponadto do zespołu Sales&Strategy dołączył Paweł Sakowicz, który objął funkcję Sales Managera.
Zygmunt Chajzer nowym ambasadorem Neonet
Gwiazdą kolejnej odsłony kampanii telewizyjno-radiowej marki NEONET został słynny dziennikarz i prezenter radiowo-telewizyjny, Zygmunt Chajzer. Nowy spot reklamowy skupia się na znalezieniu sprawdzonych rozwiązań, które sprawdzą się na co dzień. Wpisuje się on w komunikację NEONET prowadzoną pod hasłem „Mówisz-masz”, która ma na celu pokazanie...
Salony Agata z nową agencją PR – Big Picture zajmie się kompleksową obsługą brandu
Od września br. obsługę działań komunikacyjnych marki Agata – polskiej sieci salonów mebli i akcesoriów do wyposażenia wnętrz, prowadzi Big Picture. W ramach współpracy agencja odpowiada za stworzenie oraz realizację kompleksowej strategii w obszarze PR produktowego i korporacyjnego. Do zadań agencji należy między innymi prowadzenie biura...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764