logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa odsłona akcji „Natychmiastowy Rabat” – wybrane obiektywy Nikon 10% taniej

  PR 17.09.2020, przeczytano 377 razy

Niezależnie od tego, czy jesteś zawodowym fotografem, czy zajmujesz się robieniem zdjęć wyłącznie w ramach hobby – właśnie nadszedł najlepszy moment, by uzupełnić swój sprzęt o wymarzone modele obiektywów. Nikon zaprezentował nową odsłonę promocji „Natychmiastowy Rabat”, dzięki której już teraz przy zakupie dowolnego obiektywu z mocowaniem F otrzymasz 10% rabatu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-odslona-akcji-_natychmiastowy-rabat_-%E2%80%93-wybrane-obiektywy-nikon-10procent-taniej,388474,artykul.html

Natychmiastowy Rabat” to cykliczna akcja promocyjna organizowana przez Nikon we współpracy z dystrybutorami na terenie całego kraju. W tej edycji promocją objęte zostały wszystkie modele obiektywów z bagnetem typu F.

Aby wziąć udział w akcji należy kupić produkt na www.store.nikon.pl lub u jednego z wybranych autoryzowanych dystrybutorów Nikon w Polsce, a „Natychmiastowy Rabat” w wysokości 10% zostanie naliczony w chwili dokonywania zakupu.

Promocja trwa od 17 do 30 września 2020 roku. Szczegółowe informacje na temat akcji dostępne są na stronie www.nikon.pl/promocje. Regulaminy promocji u autoryzowanych dystrybutorów dostępne są w poszczególnych punktach sprzedaży.

Źródło: NIKON

www.nikon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764