logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa odsłona bloga Mitsubishi Stories

  PR 29.08.2022, przeczytano 1264 razy
ilustracjastrzałka

Polski oddział Mitsubishi Motors we wspólpracy z agencją Oxymoron zaprezentował właśnie najnowszą odsłonę wyjątkowego lifestylowego bloga www.mitsubishistories.pl, który inspiruje odbiorców do poznania ciekawych miejsc i przede wszystkim ludzi, którzy z oddaniem poświęcają się realizacji swoich pasji. Nowy blog wyróżnia się emocjonującą treścią, estetyką zdjęć i filmów najwyższej jakości oraz wysoką funkcjonalnością rozwiązań z zakresu UX i UI a także skuteczną optymalizacją pod kątem SEO.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-odslona-bloga-mitsubishi-stories,397029,artykul.html

Mitsubishi Stories - zwykłe historie niezwykłych ludzi

Mitsubishi Stories to blog, który stanowi ważny element w komunikacji marketingowej Mitsubishi Motors Polska. Cyklicznie publikowane artykuły nie tylko idealnie wpisują się w strategię marki Mitsubishi Motors Drive Your Ambition, ale i wcielają w życie hasło Ambition to Explore, inspirując odbiorców do poznania ciekawych zwyczajów, miejsc a nade wszystko ludzi, którzy żyją swoimi pasjami.

- Uważamy, że skuteczna komunikacja marketingowa w coraz większym  stopniu musi obracać się wokół ludzi, ich zainteresowań, emocji, być blisko ich prawdziwego życia, tego czym się pasjonują.  Blog www.mitsubishistories.pl jest innowacyjną próbą zdobycia zainteresowania zupełnie nowych klientów – osób spoza branży motoryzacyjnej, niezainteresowanych z pozoru zakupem samochodu. Chcemy trafić do pasjonatów i ludzi, którzy chcą eksplorować świat, mają szerokie zainteresowania a samochód może być ich nieodłącznym towarzyszem życia i przygód. Szerokie spektrum tematów, które od teraz porusza blog zainspiruje wielu podróżników i entuzjastów życia. Zabieramy czytelników w wiele miejsc i poruszamy całe spektrum zagadnień – od ekologii, miejsc i ludzi promujących kulturę Japonii w Polsce w celu podkreślenia japońskich korzeni naszej marki, nowinek i odkryć technologicznych oraz nawiązań do rajdowego DNA Mitsubishi, przez psychologię i metody radzenia sobie ze stresem, do spotkań z pasjonatami w ich miejscu pracy i realizacji pasji. Każda z opisanych historii jest wyjątkowa, intrygująca i przede wszystkim inspirująca – przedstawiamy wyczynowców i wielkie postaci z różnych światów a jednocześnie staramy się zbliżyć do naszych widzów i mówić o tym co każdy z nas może zrobić czerpiąc inspirację z tych opowieści. - mówi Kinga Ossowska – pomysłodawczyni treści bloga i menadżerka ds. PR i mediów społecznościowych w firmie ASTARA Poland, reprezentującej markę Mitsubishi Motors w Polsce.

ilustracjastrzałka

Esencją całego projektu są same historie dostępne w pięciu wypełnionych pasją i zaangażowaniem kategoriach - Eko, Japonia, Technologia, Moje Mitsubishi, Pasjonaci. Odbiorcy Mitsubishi Stories mogą podążać eko-tropami wybitnego aktora Bartłomieja Topy, który w swoim cyklu podróżuje do najpiękniejszych zakątków Polski, pokazując ekologiczne sposoby życia, iść śladami kultury japońskiej w Polsce z utalentowaną aktorką Anną Cieślak, czy przenieść się w futurystyczny świat techniki z technologicznym ambasadorem Unii Europejskiej I prezesem Instytutu Stanisława Lema Maciejem Kaweckim. Poza cyklami ambasadorów marki, Mitsubishi Stories otwiera przed czytelnikami świat autentycznych historii ludzi, których życie wypełniają nietuzinkowe pasje, a w codziennym życiu towarzyszą im auta Mitsubishi. Na blogu znajdziemy między innymi historie Jolanty Ogar-Hill - żeglarki i wicemistrzyni olimpijskiej, mistrzyni Europy i świata w klasie 470, Karola Wójcickiego - popularyzatora astronomii i łowcy zórz polarnych, czy Edyty Wyban i Pavla Duris - obserwatorów gwiezdnych galaktyk.

ilustracjastrzałka

UX/UI design

Strona została przygotowana zgodnie z podejściem mobile first. Wszystkie zdjęcia są w formacie pionowym, który pozwala na optymalne wyświetlanie się na telefonach komórkowych i smartfonach. Projektanci poszli też krok dalej i w wersji mobile umożliwili użytkownikom przeglądanie artykułów w stylu Instagram Stories. Intuicyjny swipe sprawia, że nawigowanie między nimi jest bardzo wygodne. Same artykuły podzielone zostały na kategorie tematyczne, do których dostęp mamy nie tylko z poziomu „stories”, czy floatującego paska menu, ale także wyodrębnionych sekcji z kaflami odpowiadającymi danym kategoriom i poszczególnym artykułom. W każdym z artykułów możemy zapoznać się nie tylko z interesującym wywiadem, ale obejrzeć także galerie zdjęć i filmy. Układ tekstu, wielkość fontów, odległość między liniami i akapitami - zaprojektowane zostały zgodnie z najlepszymi praktykami UX. Dzięki temu nawet długi tekst jest łatwy i przyjemny do czytania nawet na smartfonach.

ilustracjastrzałka

SEO/kampanie w sieciach reklamowych

Po zrealizowaniu audytu poprzedniej wersji bloga Agencja Oxymoron we współpracy z Bluerank wypracowała pakiet rozwiązań SEO, które optymalizują stronę pod kątem obecności w wynikach wyszukiwania dla wybranych fraz i słów kluczowych. W ramach każdego artykułu znajduje się również sekcja, która przedstawia model Mitsubishi towarzyszący bohaterowi, ułatwiając tym samym zapisanie się na jazdę próbną, poznanie opinii innych użytkowników, czy specyfikacji danego auta.

- W tym roku postanowiliśmy stworzyć nową odsłonę bloga, którą wyróżnia także wysoka funkcjonalność rozwiązań z zakresu UX i UI oraz skuteczna optymalizacja pod kątem SEO. Celem było stworzenie nowoczesnego huba, którego interfejs umożliwiałby jak najlepszą eksplorację pasjonujących historii, ale także platformy stanowiącej bazę do realizacji kampanii w sieciach reklamowych. Nie mamy na razie danych dotyczących nowego bloga, bo dopiero startujemy, ale mamy wyniki oglądalności naszych filmowych i zdjęciowych serii w kanałach mediów społecznościowych – w ciągu jednego roku docieramy w nich do około 25 milionów odbiorców. W ten sposób nasze social media a teraz także nowy blog www.mitsubishistories.pl zastępują już niejako telewizję i dają nam dostęp do bardzo dużej grupy polskich odbiorców. - mówi Łukasz Wójcik, dyrektor działu marketingu i PR w ASTARA Poland. - Blog www.mitsubishistories.pl tworzony jest we współpracy ze znakomitymi twórcami filmowymi i fotograficznymi (m.in. Paweł Poręcki, Maciej Puczyński, Kamil Nowak, Andrzej Ripper) oraz agencją Oxymoron ale pomysły na filmowe i zdjęciowe serie, koncepcja samego bloga, czy dobór bohaterów to w większości autorskie kreacje jedno lub dwuosobowego zespołu pracowników i współpracowników ASTARA Poland – Kingi Ossowskiej i Moniki Kozłowskiej. - podkreśla.

Źródło: Mitsubishi Motors Corporation

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764