logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa odsłona centrum małej poligrafii Euro-stempel w Bielsku-Białej

  PR 23.04.2019, przeczytano 829 razy
ilustracjastrzałka

Jedno z najstarszych i najbardziej znanych centrum pieczątek i małej poligrafii, mieszczące się w Bielsku-Białej doczekało się rewitalizacji marki. W ramach przedsięwzięcia lukaszmajewski.com zaprojektował wygląd marki, opracował sposób i kanały komunikacji, zachęcające do kontaktu z firmą.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-odslona-centrum-malej-poligrafii-euro-stempel-w-bielsku-bialej,382197,artykul.html

Koordynacja zawierała stworzenie nowej strony www, która znajduje się pod adresem www.eurostempel.pl

Stworzony został key visual, elementy identyfikacji wizualnej oraz przede wszystkim sposoby komunikacji i formy dotarcia marki do grupy zainteresowanych, oraz nowych partnerów. Obecnie marka stale współpracuje z 18 punktami w Polsce południowej.

ilustracjastrzałka

Źródło: lukaszmajewski.com

www.lukaszmajewski.com


avatar użytkownika
+ +

Tekst opublikował użytkownik: majaluki



majaluki o sobie:

Grafik, freelancer. Wsparcie marketingowe, wizerunkowe i sprzedażowe firm.
Więcej o mnie - http://www.lukaszmajewski.com/o-mnie.html

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Dziękujemy Łukasz!!!

Najnowsze w tym dziale

Spójna i wiarygodna komunikacja może przesądzić o przyszłości wielu firm
Pandemia koronawirusa wpłynęła nie tylko na sytuację finansową firm, lecz także na ich komunikację. Duża część zrezygnowała z niej całkowicie, w ten sposób wysyłając w świat komunikat: nie wiadomo, co się u nas dzieje. Tymczasem właściwe zarządzanie informacją jest kluczowe właśnie teraz – może pomóc firmom w przezwyciężeniu kryzysu i opłaci się...
Oranżada Hellena w kampanii „Cudze chwalicie, swego nie znacie”
21 marca ruszyła kampania marki Oranżada Hellena z Kubą Wojewódzkim w roli głównej. Aktywności, prowadzone pod hasłem Cudze chwalicie, swego nie znacie!, komunikują Oranżadę Hellena jako napój gazowany, który wyszedł Polakom wybitnie. Działania reklamowe są realizowane równolegle w telewizji i Internecie.
Polski startup pomoże przetrwać biznesom z komunikacją w czasie pandemii
Meetbit, polski startup, specjalizujący się w tworzeniu aplikacji biznesowych oraz systemach rozwiązań dla branży MICE (turystyka biznesowa), opracowuje aplikację, która ma być odpowiedzią na problemy komunikacyjne występujące w kryzysowych sytuacjach, m.in. takich jak pandemia. Meetlify, bo o niej mowa, to inteligentny system komunikacji B2B, który wspomaga kontakt...
Agencja po wygranym przetargu odpowiada za działania reklamowe (ATL / Digital) dla pierwszej oryginalnej produkcji BBC Brit zrealizowanej w Polsce.
KGHM świeci na niebiesko
KGHM Polska Miedź S.A. po raz kolejny przyłączyła się do inicjatywy „Polska na niebiesko”. Akcja organizowana jest 2 kwietnia, w Światowym Dniu Świadomości Autyzmu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764