logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa odsłona i bohaterowie kampanii „W środowisku Pracuj.pl”

  PR 20.10.2024, przeczytano 248 razy
ilustracja

Pracuj.pl prezentuje najnowszą odsłonę swojej platformy komunikacyjnej “W środowisku Pracuj.pl”. Animowane spoty stanowią rozwinięcie wcześniejszych działań, zapraszając widzów do świata zwierząt, które symbolizują różne zawody, potrzeby i doświadczenia pracowników. Za nową odsłonę zwierzęcego świata odpowiadają Agencja 2012 i Platige Image, a za planowanie działań mediowych Spark Foundry.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-odslona-i-bohaterowie-kampanii-_w-srodowisku-pracuj.pl_,406174,artykul.html

Pracuj.pl, ponownie wraca do świata animowanych zwierząt, które reprezentują różne historie osób poszukujących pracy. Tym razem to bóbr Bartosz jest głównym bohaterem spotu. Śledzimy jego losy podczas procesu zmiany pracy, w czym aktywnie pomaga mu serwis Pracuj.pl. W filmie możemy zobaczyć także sympatyczne surykatki, będące odzwierciedleniem Pracuj.pl. 

Kampania „W środowisku Pracuj.pl” to nie tylko opowieść o zmianach w życiu naszych bohaterów, ale także o zmianach w podejściu do rekrutacji. Dzięki kreatywnej narracji i nowoczesnej animacji chcemy pokazać, jak dobrym Pracuj.pl jest partnerem w poszukiwaniu nowej, lepszej pracy, łącząc pasję i profesjonalizm – mówi Anita Głowacka, Specjalistka ds. Promocji Marki w Pracuj.pl.

Za kreatywny rozwój platformy „W środowisku Pracuj.pl” odpowiedzialna jest Agencja 2012. Jej zadaniem było wypracowanie koncepcji, która przy zachowaniu fabularnej i wizualnej atrakcyjności dotychczasowych spotów, wzmocni rolę Pracuj.pl w procesie poszukiwania pracy. 

Już po pierwszych rozmowach z Pracuj.pl wiedzieliśmy, że nowa odsłona platformy komunikacji marki musi silniej zaakcentować to, co Pracuj.pl oferuje swoim użytkownikom. Wyrażeniu tego służyły zaproponowane przez nas rozwiązania kreatywne – od otwarcia spotu zabawną i zapadającą w pamięć sceną z bobrem wygodnie szukającym pracy w wannie, przez nowe brand speakerki w postaci energicznych i pomocnych surykatek po inspirowaną interfejsem serwisu przestrzeń Pracuj.pl, w której toczy się część historii – komentuje Marcin Ejsmont, Strategy Director w 2012 Agency.

Cyfrowo wygenerowane zwierzęta w najnowszej kampanii cechuje większy realizm, niż miało to miejsce we wcześniejszych jej odsłonach, a cała animacja ma nowocześniejszy wygląd. Za produkcję odpowiedzialne jest studio Platige Image. Film został w całości wykreowany komputerowo (full CG), co umożliwiło stworzenie unikalnego i szczegółowego oraz bliskiego widzom świata. Mieszkanie głównego bohatera – bobra – oraz świat Pracuj.pl tworzą przestrzeń, w której inżynier Bartosz znajduje idealnie dopasowaną do siebie pracę. Dzięki połączeniu kreatywności z kontekstem bliskim odbiorcom kampania zyskuje na autentyczności. 

Animacja postaci w tym projekcie to jeden z ważniejszych środków wyrazu, zaraz obok oświetlenia i kreacji samych modeli oraz otoczenia. Wszyscy animowani bohaterowie to personifikowane, futrzaste zwierzaki, które wymagały wysiłku wielu utalentowanych artystów. Rig animacyjny, grooming, przepięknie przygotowane ubrania oraz symulacje tkanin, to procesy wymagające, ale nadzwyczaj satysfakcjonujące – podkreśla Maciej Szewczenko, Creative Art/CG Supervisor w Platige Image. 

Nowe otwarcie i nowi bohaterowie

Nowa odsłona „W środowisku Pracuj.pl” wystartowała 7 października. W ramach kampanii wykorzystany został szeroki miks mediów obejmujący obecność w telewizji, serwisach VOD, social mediach, kinie i współprace płatne z mediami. 

Za koncepcję kreatywną odpowiada agencja 2012, za realizację spotów odpowiada studio postprodukcji i animacji Platige Image, za zakup i planowanie mediów — agencja mediowa Spark Foundry. Komunikację projektu wspierają agencje ANDO (social media), Linkleaders (PR earned) oraz GoldenSubmarine (działania B2B). 

Źródło: Pracuj.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Samsung zaprasza na salony wraz z Marcinem Szczeliną
Samsung nawiązuje partnerstwo z Marcinem Szczeliną, krytykiem i kuratorem architektury, w ramach autorskiego formatu „Salon Warszawski”.
Bank Pekao zaprasza młodych graczy do Fortnite
Dla wszystkich fanów gamingu i przyszłych mistrzów finansów Bank Pekao S.A. przygotował coś specjalnego. Wyszedł z inicjatywą stworzenia innowacyjnej mapy Tycoon w grze Fortnite, łącząc świat gamingu z edukacją finansową. Ta koncepcja skierowana jest do młodych osób, które chcą zdobywać umiejętności zarządzania finansami, bawiąc się przy...
Jaś Skorobohaty... Plejada gwiazd w charytatywnej produkcji roku
Kalejdoskop polskich talentów, zaangażowany tata i szczytny cel: wsparcie psychologiczne podopiecznych Fundacji Happy Kids. Na platformę Audioteka trafiła pierwsza część charytatywnego audiobooka, nagrana na podstawie „Jasia Skorobohatego. Na ratunek tacie”. 
Newline Interactive - najczęściej kupowane monitory interaktywne
Monitory interaktywne Newline Interactive z każdym rokiem cieszą się coraz większą popularnością na świecie. Analiza danych z lat 2022, 2023 i 2024 (QI-QIII) wskazuje na konsekwentny wzrost sprzedaży. Po Q3 2024, Newline plasuje się na drugim miejscu wśród dostawców interaktywnych wyświetlaczy na świecie. W Europie z wynikiem 10,35% Newline jest w pierwszej...
Puszcza Białowieska bohaterką kampanii Funduszu Żubra na Spotify
„Pierwszy Las – Rozmowy o Puszczy Białowieskiej” to prowadzony przez Dybę Lach i Filipa Springera podcast, którego sponsorem jest Fundusz Żubra. Na Spotify trwa właśnie przygotowana we współpracy z polskim oddziałem Aleph miesięczna kampania promująca ten projekt. Jej głównym elementem jest spot audio, wspierany przez kreacje displayowe, dostępne zarówno na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764