logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa odsłona kampanii „Chce się Ż” marki Żywiec

  PR 22.03.2019, przeczytano 180 razy
ilustracjastrzałka

Marka Żywiec konsekwentnie rozwija kampanię „Chce się Ż” – hasło jej nowej odsłony to „Ż jak lubisz”. W tym roku marka pokazuje, że w życiu nie chodzi o to, by osiągać wszystko, ale, by lubić to, co się robi. Nowa odsłona wpisuje się w pozycjonowanie Żywca, który od 2015 roku w ramach „Chce się Ż” opowiada o polskim apetycie na życie i zachęca, by w życiu śmiało sięgać po to, co cieszy. Tegoroczna idea ukazana została w spotach reklamowych z udziałem Natalii Partyki i Sebastiana Kawy, które od 18 marca br. oglądać można w kanałach ogólnopolskich i tematycznych oraz w internecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-odslona-kampanii-_chce-sie-z_-marki-zywiec,381764,artykul.html

„W Ż postaw na swoim”, „Bierz Ż w swoje ręce”, „Ż odwrotnie niż wszyscy”, „Ż w pełni”, „Dziel z kimś Ż” – oto hasła pojawiające się w tegorocznej kampanii reklamowej Żywca. W spotach zobaczyć można bohaterów będących prawdziwą emanacją Chęci do Ż – m.in. wykonującego podniebne akrobacje pilota szybowcowego – Sebastiana Kawę – piętnastokrotnego mistrza świata w konkurencjach szybowcowych oraz wielokrotnego rekordzistę świata w szybownictwie, czy czterokrotną Mistrzynię Paraolimpijską oraz trzykrotną uczestniczkę Igrzysk Olimpijskich – Natalię Partykę, biorącą udział w nietypowej rozgrywce ping-pongowej.

- Chcemy pokazywać, że warto jest robić w życiu to, co się lubi i cieszyć się Ż. W nowej kampanii w charakterystyczny dla siebie, lekki i inteligentny sposób Żywiec pokazuje swoje rozumienie apetytu na życie. Poczucie humoru, dystans do siebie i konsekwencja w naszej komunikacji sprawiają, że marka nieustająco buduje przewagę nad konkurentami. - Ewa Kierlik p.o Marketing Manager marki Żywiec

Nowe spoty można zobaczyć od 18 marca br. w stacjach ogólnopolskich i tematycznych. Oprócz kampanii telewizyjnej zaplanowano również działania w mediach społecznościowych.

Za działania w ramach kampanii odpowiadają 2012 Agency (kreacja komunikacji), Opus Film (produkcja spotu), Televisor (postprodukcja – obraz), Ztudio&Burza (postprodukcja – dźwięk), VMLY&R (digital, social media), Starcom (zakup i planowanie mediów) oraz agencja Hope (PR). Reżyserami spotu są Marco Bellone i Giovanni Consonni.

Źródło: Grupa Żywiec

www.grupazywiec.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Imagine Nation - Partner CxO Summit & Gala Partner Awards 2019
15 kwietnia br. w Hotelu Double Tree by Hilton w Łodzi, odbyła się konferencja oraz gala wręczenia nagród Partner CxO Summit & Partner Awards 2019. Wśród uczestników znaleźli się klienci i partnerzy oraz przedstawiciele firm należących do rodziny Dell Technologies. Za kompleksową realizację wszystkich działań trzeci rok z rzędu odpowiadała agencja Imagine Nation.
Mikrofony Saramonic w ofercie Foxfoto
W ofercie Foxfoto pojawiły się mikrofony dedykowane do smartfonów i tabletów z dwoma różnymi złączami: Saramonic SmartMic+ UC - z wejściem USB-C i Saramonic SmartMic+ Di z wejściem Lightning oraz teleskopowa tyczka przeznaczona dla mikrofonów typu shotgun Saramonic Magic BoomPole.
Portal Alior Banku Zafirmowani.pl najciekawszą bankową innowacją
Alior Bank zwyciężył w konkursie Liderów Świata Bankowości i Ubezpieczeń. Został doceniony za portal Zafirmowani.pl – nowatorski serwis internetowy skierowany do mikro i małych przedsiębiorstw. Portal zajął pierwsze miejsce w tegorocznej edycji konkursu w kategorii Najciekawsza innowacja dla banku. W imieniu Alior Banku nagrodę odebrał Maciej Surdyk, wiceprezes...
Krzysztof Iwański: Plakat dla Festiwalu Łódź Czterech Kultur 2019
Neon i bawełna,  kontrasty i faktury, wszystko to składające się na kulturową mozaikę współczesnego miasta – jest już plakat tegorocznej edycji Festiwalu Łódź Czterech Kultur. Zaprojektował go Krzysztof Iwański, uznany artysta wizualny, eksperymentujący z typografią, specjalizujący się w plakacie. Sam festiwal odbędzie się we wrześniu pod hasłem Współistnienie.
Niezwykła kampania autorstwa Grey Group
Krajowa Izba Kominiarzy i przedstawiciele trzech religii - PRAWOSŁAWNEJ, KATOLICKIEJ i MUZUŁMAŃSKIEJ biorą udział w kampanii edukacyjnej  mającej na celu zmianę zachowania ludzi, tak by uchronić ich przed zatruciem tlenkiem węgla.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764