logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa odsłona kampanii „I love Maczfit”

  PR 18.01.2021, przeczytano 263 razy
ilustracjastrzałka

Marka Maczfit prezentuje nową odsłonę kampanii „I love Maczfit”, w ramach której wyjątkowe osoby z niezwykłą pasją dzielą się swoją codziennością i opowiadają o tym, jak catering dietetyczny pomaga w realizacji postawionych celów. Naczelnym przekazem cyklu krótkich materiałów wideo jest hasło „Kocham siebie, dbam o siebie”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-odslona-kampanii-_i-love-maczfit_,389869,artykul.html

W ubiegłym roku Maczfit wspólnie ze swoimi ambasadorami zrealizował inicjatywę, w ramach której opublikował cykl materiałów wideo opowiadających o miłości do marki. Znani i lubiani, którzy na co dzień korzystają z cateringu dietetycznego, zostali zaproszeni do projektu, by szczerze opowiedzieli, za co tak naprawdę go kochają. Każda z osób przekazała inną opowieść, spójną nie tylko z prowadzonym trybem życia, lecz także wartościami, którymi od lat kieruje się marka.

W nowym roku firma zapowiedziała kontynuację kampanii, a do współpracy zaprosiła osoby, które dzięki swojej historii, pasji i zaangażowaniu stały się inspiracją dla tłumów. Wśród nich Dorota Banaszczyk – mistrzyni świata w karate, twórcy MUAStudios, czyli niezwykłej, polskiej pracowni rzemieślniczej, której projekty zostały docenione na całym świecie oraz Marta Wojtal – jedna z najsłynniejszych fotografów w kraju. W kampanii po raz kolejny wzięła udział również dyrektor pokazów mody Kasia Sokołowska. Bohaterowie zabrali widzów do miejsc, w których oddają się swojej pasji – pracowni, sali treningowej czy domowego zacisza.

- W 2021 roku poprzez kampanię I love Maczfit zwracamy uwagę naszych odbiorców na to co ważne, na wartości takie jak szacunek do swojego ciała i troska o nie. Historie bohaterów przedstawione w naszych kreacjach/spotach obrazują rozważania  na temat samoakceptacji i dbania o siebie. Catering dietetyczny, to nie „rarytas”, a  doskonałe rozwiązanie, które pomaga bohaterom i szerokiej grupie naszych Klientów stawiać czoło wyzwaniom dnia codziennego i nowej rzeczywistości. Daje czas, by dbać o bliskich. Maczfit pomaga im cieszyć się z tego co mają, wzmacnia konsumentów w spełnianiu marzeń, dając im zdrową, zbilansowaną dietę i przestrzeń na realizacje siebie – mówi Małgorzata Wierzbicka, Dyrektor Marketingu marki Maczfit.

Nie da się ukryć, że spośród wielu produkcji, które oglądamy na co dzień, zawsze najbardziej przemawiają do nas te, które pokazują prawdziwe historie i emocje. I właśnie taka jest nowa odsłona kampanii marki Maczfit – „I love Maczfit”, której naczelnym przekazem stała się miłość do samego siebie. Jej niezwykli bohaterowie ubrali swoje historie w proste słowa i opowiedzieli, w jaki sposób catering dietetyczny może pomóc w realizacji celów i pasji. Efekty możemy podziwiać w mediach społecznościowych.

Pierwsze materiały wideo z nowej odsłony kampanii „I love Maczfit” dostępne są już na Instagramie oraz Facebooku marki Maczfit.

Źródło: Maczfit

www.maczfit.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Walne Zgromadzenie Członków ZFPR powołało nową Radę Związku
Podczas Walnego Zgromadzenia Członków ZFPR wybrano Radę Związku na lata 2021-2023. Radę powołano 4 marca 2021 roku i składa się ona obecnie z pięciu przedstawicieli zrzeszonych agencji.
8 marca, w dzień kobiet, rozmową z Ewą Ulicz, marketing managerem w IGT, Shark Agency zainauguruje cykl podcastów poświęcony kobietom, które pracują w branży rozrywkowej. Tytuł podcastu to Dama Karo.
Krakowska agencja PromoTraffic wspiera markę Green Cell w zakresie SEO, kampanii Google Ads oraz tworzenia treści na rynku polskim, niemieckim oraz brytyjskim.
Nowy raport dentsu nakreśla długoterminowe trendy konsumenckie, które będą kształtować następną dekadę. Badanie Consume Vision pokazuje, jak pandemia przyspieszyła wiele długoterminowych trendów, przed którymi stoją marki. Raport oparty jest o dogłębne wywiady ze światowej sławy futurystami, naukowcami, autorami i ekspertami oraz badania konsumenckie.
Sławek Wala jako nowy chief technology officer w VMLY&R Poland
W marcu 2021 roku do zespołu VMLY&R Poland na stanowisko chief technology officer (CTO) dołączył Sławek Wala. Jego zadaniem jest właściwe zapewnianie wysokiej jakości oferty technologicznej 350-osobowej agencji, dalszy rozwój kompetencji 60-osobowego zespołu developerskiego oraz wsparcie firmy w budowaniu nowych możliwości biznesowych na poziomach lokalnym i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764