logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa odsłona kampanii „Hazard. Nie igraj.”

  PR 30.09.2013, przeczytano 6805 razy

Kampania społeczna „Hazard. Nie igraj.”, której celem jest zwrócenie uwagi na ryzyko związane z nadużywaniem gier hazardowych, tym razem będzie widoczna w przestrzeni miejskiej dzięki akcji wlepkowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-odslona-kampanii-hazard.-nie-igraj.,19799,artykul.html

Wlepki przedstawiają bohaterów kampanii – młodych ludzi grających na automatach, w gry komputerowe lub sms-owe - w towarzystwie haseł: „Gra pociąga, ale wciąga”, „Szczęście nie przychodzi z automatu” czy „Goło i niewesoło”. Pojawią się one w centralnych punktach największych miast, głównych miejscach spotkań młodych ludzi i w okolicach szkół.

Aktualnie trwa też konkurs, w ramach którego uczestnicy przesyłają swoje scenariusze, storyboard lub listy ujęć filmu promującego ideę kampanii „Hazard. Nie igraj”. Twórcy najlepszych projektów będą mogli wziąć udział w warsztatach filmowych prowadzonych przez specjalistów ze Szkoły Mistrzów Reklamy. W trakcie warsztatów dowiedzą się m.in.: jak napisać ciekawy scenariusz, jak nakręcić, montować i udźwiękowić film.

„Hazard. Nie igraj” to pierwsza w Polsce ogólnopolska kampania antyhazardowa, która rozpoczęła się w październiku 2012 roku. Jej start poprzedzony był badaniami przeprowadzonymi ze środków Funduszu Rozwiązywania Problemów Hazardowych przez Fundację CBOS. Wykazały one, że ponad 50 tys. Polaków jest uzależnionych od gier hazardowych, a blisko 200 tys. narażonych na ryzyko uzależnienia. Aktywności realizowane w trakcie kampanii społecznej budują świadomość ryzyka związanego z graniem na automatach o niskiej wygranej, w gry liczbowe, zdrapki, loterie czy konkursy sms. Pokazują też, do jakich problemów życiowych doprowadza uzależnienie od hazardu.

W ramach kampanii realizowane są działania obejmujące on-line, mobile, social media, reklamy w kinie oraz ambient. Reklamy display dostępne są na największych portalach horyzontalnych. Spoty reklamowe można było obejrzeć w sekcjach VOD Onet oraz w sieci kin Multikino. Dostępne są także na YouTube, W portalu społecznościowym Facebook prowadzony jest profil „nie igraj”, który skupia ponad 2 700 fanów. Istotnym elementem kampanii był ambient – murale obecne w 6 najważniejszych miastach Polski: Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Gdańsku, Gdyni i Wrocławiu, a także wlepki, naklejki na lustrachi plakaty w kinach, pubach i centrach rozrywki.

Grupą docelową kampanii są osoby w wieku od 15 do 24 lat, czyli pokolenie Y, określane również mianem pokolenia klapek i iPodów czy generacją nanosekundy. Działania kierowane są także do rodziców i opiekunów oraz nauczycieli i dyrektorów szkół.

Kampania społeczna „Hazard. Nie igraj.” finansowana jest ze środków Funduszu Rozwiązywania Problemów Hazardowych. Jej realizacja rozpoczęła się w ubiegłym rokui zakończy się w październiku 2013 roku.

Przygotowaniem strategii oraz zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Value Media, z a kreację odpowiedzialna jest Szkoła Mistrzów Reklamy. Działania w mediach społecznościowych prowadzi 8fish, natomiast za PR odpowiada agencja Personal PR.

Źródło: Fast PR

www.nieigraj.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764