logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa odsłona kampanii „Hazard. Nie igraj.”

  PR 30.09.2013, przeczytano 6159 razy

Kampania społeczna „Hazard. Nie igraj.”, której celem jest zwrócenie uwagi na ryzyko związane z nadużywaniem gier hazardowych, tym razem będzie widoczna w przestrzeni miejskiej dzięki akcji wlepkowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-odslona-kampanii-hazard.-nie-igraj.,19799,artykul.html

Wlepki przedstawiają bohaterów kampanii – młodych ludzi grających na automatach, w gry komputerowe lub sms-owe - w towarzystwie haseł: „Gra pociąga, ale wciąga”, „Szczęście nie przychodzi z automatu” czy „Goło i niewesoło”. Pojawią się one w centralnych punktach największych miast, głównych miejscach spotkań młodych ludzi i w okolicach szkół.

Aktualnie trwa też konkurs, w ramach którego uczestnicy przesyłają swoje scenariusze, storyboard lub listy ujęć filmu promującego ideę kampanii „Hazard. Nie igraj”. Twórcy najlepszych projektów będą mogli wziąć udział w warsztatach filmowych prowadzonych przez specjalistów ze Szkoły Mistrzów Reklamy. W trakcie warsztatów dowiedzą się m.in.: jak napisać ciekawy scenariusz, jak nakręcić, montować i udźwiękowić film.

„Hazard. Nie igraj” to pierwsza w Polsce ogólnopolska kampania antyhazardowa, która rozpoczęła się w październiku 2012 roku. Jej start poprzedzony był badaniami przeprowadzonymi ze środków Funduszu Rozwiązywania Problemów Hazardowych przez Fundację CBOS. Wykazały one, że ponad 50 tys. Polaków jest uzależnionych od gier hazardowych, a blisko 200 tys. narażonych na ryzyko uzależnienia. Aktywności realizowane w trakcie kampanii społecznej budują świadomość ryzyka związanego z graniem na automatach o niskiej wygranej, w gry liczbowe, zdrapki, loterie czy konkursy sms. Pokazują też, do jakich problemów życiowych doprowadza uzależnienie od hazardu.

W ramach kampanii realizowane są działania obejmujące on-line, mobile, social media, reklamy w kinie oraz ambient. Reklamy display dostępne są na największych portalach horyzontalnych. Spoty reklamowe można było obejrzeć w sekcjach VOD Onet oraz w sieci kin Multikino. Dostępne są także na YouTube, W portalu społecznościowym Facebook prowadzony jest profil „nie igraj”, który skupia ponad 2 700 fanów. Istotnym elementem kampanii był ambient – murale obecne w 6 najważniejszych miastach Polski: Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Gdańsku, Gdyni i Wrocławiu, a także wlepki, naklejki na lustrachi plakaty w kinach, pubach i centrach rozrywki.

Grupą docelową kampanii są osoby w wieku od 15 do 24 lat, czyli pokolenie Y, określane również mianem pokolenia klapek i iPodów czy generacją nanosekundy. Działania kierowane są także do rodziców i opiekunów oraz nauczycieli i dyrektorów szkół.

Kampania społeczna „Hazard. Nie igraj.” finansowana jest ze środków Funduszu Rozwiązywania Problemów Hazardowych. Jej realizacja rozpoczęła się w ubiegłym rokui zakończy się w październiku 2013 roku.

Przygotowaniem strategii oraz zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Value Media, z a kreację odpowiedzialna jest Szkoła Mistrzów Reklamy. Działania w mediach społecznościowych prowadzi 8fish, natomiast za PR odpowiada agencja Personal PR.

Źródło: Fast PR

www.nieigraj.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowości Epson na Promo Show 2023
Już wkrótce startują targi Promo Show 2023 – tym razem spotkamy się w Warszawie 8 i 9 lutego. W trakcie tegorocznej edycji targów Epson zaprezentuje szerokie portfolio modeli, w tym najnowsze rozwiązania przeznaczone dla producentów reklamy, wydruków fotograficznych czy branży tekstylnej. Nie może tam zabraknąć wszystkich tych, którzy planują...
Panasonic rozszerza ofertę monitorów dotykowych prezentując serię EQ2-PCAP
Wychodząc naprzeciw rosnącemu zapotrzebowaniu na intuicyjne technologie współpracy, Panasonic Connect Europe rozszerzył ofertę monitorów dotykowych 4K, prezentując najlepszą w swojej klasie serię EQ2-PCAP. Dzięki sześciu rozmiarom ekranów - od 43 do 86 cali - te wysokiej jakości interaktywne monitory z pojemnościową technologią dotykową sprawiają, że...
Już jutro startuje Promo Show – Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku
Już jutro rozpoczną się Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku PROMO SHOW. 8 i 9 lutego TOP Dostawcy spotkają się w EXPO XXI, mieszczącym się w samym sercu Warszawy.
Fachowiec w… konfesjonale, czyli kolejna odsłona kampanii Atlasa
Atlas wchodzi w kolejną fazę komunikacji związanej z nowym Gruntem NKP. To innowacyjny produkt, który dzięki swoim właściwościom nie kapie, nie chlapie i zapewnia w 100 proc. czystą pracę. Nawiązując do możliwości gruntu, ale także haseł kampanii, firma przygotowała spot, którego akcja dzieje się w… konfesjonale, a głównymi postaciami są Fachowiec...
Medallia wspiera Schneider Electric w zwiększaniu satysfakcji klientów dzięki przekazaniu spersonalizowanych informacji pracownikom w czasie rzeczywistym
Medallia nawiązał współpracę z firmą Schneider Electric, aby zmodernizować proces zbierania, mierzenia i zarządzania satysfakcją klientów. Koncentrując się na uwagach odbiorców, Schneider Electric wdrożył innowacyjne sposoby wspierania działań związanych z ich obsługą oraz satysfakcją poprzez zmianę sposobu postrzegania podróży klienta.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764