logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa odsłona kampanii „Hazard. Nie igraj.”

  PR 30.09.2013, przeczytano 5337 razy

Kampania społeczna „Hazard. Nie igraj.”, której celem jest zwrócenie uwagi na ryzyko związane z nadużywaniem gier hazardowych, tym razem będzie widoczna w przestrzeni miejskiej dzięki akcji wlepkowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-odslona-kampanii-hazard.-nie-igraj.,19799,artykul.html

Wlepki przedstawiają bohaterów kampanii – młodych ludzi grających na automatach, w gry komputerowe lub sms-owe - w towarzystwie haseł: „Gra pociąga, ale wciąga”, „Szczęście nie przychodzi z automatu” czy „Goło i niewesoło”. Pojawią się one w centralnych punktach największych miast, głównych miejscach spotkań młodych ludzi i w okolicach szkół.

Aktualnie trwa też konkurs, w ramach którego uczestnicy przesyłają swoje scenariusze, storyboard lub listy ujęć filmu promującego ideę kampanii „Hazard. Nie igraj”. Twórcy najlepszych projektów będą mogli wziąć udział w warsztatach filmowych prowadzonych przez specjalistów ze Szkoły Mistrzów Reklamy. W trakcie warsztatów dowiedzą się m.in.: jak napisać ciekawy scenariusz, jak nakręcić, montować i udźwiękowić film.

„Hazard. Nie igraj” to pierwsza w Polsce ogólnopolska kampania antyhazardowa, która rozpoczęła się w październiku 2012 roku. Jej start poprzedzony był badaniami przeprowadzonymi ze środków Funduszu Rozwiązywania Problemów Hazardowych przez Fundację CBOS. Wykazały one, że ponad 50 tys. Polaków jest uzależnionych od gier hazardowych, a blisko 200 tys. narażonych na ryzyko uzależnienia. Aktywności realizowane w trakcie kampanii społecznej budują świadomość ryzyka związanego z graniem na automatach o niskiej wygranej, w gry liczbowe, zdrapki, loterie czy konkursy sms. Pokazują też, do jakich problemów życiowych doprowadza uzależnienie od hazardu.

W ramach kampanii realizowane są działania obejmujące on-line, mobile, social media, reklamy w kinie oraz ambient. Reklamy display dostępne są na największych portalach horyzontalnych. Spoty reklamowe można było obejrzeć w sekcjach VOD Onet oraz w sieci kin Multikino. Dostępne są także na YouTube, W portalu społecznościowym Facebook prowadzony jest profil „nie igraj”, który skupia ponad 2 700 fanów. Istotnym elementem kampanii był ambient – murale obecne w 6 najważniejszych miastach Polski: Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Gdańsku, Gdyni i Wrocławiu, a także wlepki, naklejki na lustrachi plakaty w kinach, pubach i centrach rozrywki.

Grupą docelową kampanii są osoby w wieku od 15 do 24 lat, czyli pokolenie Y, określane również mianem pokolenia klapek i iPodów czy generacją nanosekundy. Działania kierowane są także do rodziców i opiekunów oraz nauczycieli i dyrektorów szkół.

Kampania społeczna „Hazard. Nie igraj.” finansowana jest ze środków Funduszu Rozwiązywania Problemów Hazardowych. Jej realizacja rozpoczęła się w ubiegłym rokui zakończy się w październiku 2013 roku.

Przygotowaniem strategii oraz zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Value Media, z a kreację odpowiedzialna jest Szkoła Mistrzów Reklamy. Działania w mediach społecznościowych prowadzi 8fish, natomiast za PR odpowiada agencja Personal PR.

Źródło: Fast PR

www.nieigraj.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kolejni Top Dostawcy wystawcami wrześniowego Festiwalmarketingu.pl
12M, EXPEN, Yax interactive, L-Shop-Team POLSKA, Ivory Ceramics oraz BeJoy – kolejni TOP dostawcy potwierdzili swój udział we wrześniowym FestiwalMarketingu.pl. Wydarzenie odbędzie 15-16 września w EXPO XXI Warszawa. Równolegle na hali nr III odbędą się targi Packaging Innovations.
Konferencja MCCT – rynek spotkań w biznesie. Od reala do online
W dniach 23-25 marca 2021r. odbędzie się w formule online bezpłatna konferencja Meeting Communication Collaboration Trends. MCCT to nowa inicjatywa, obejmująca swoją tematyką szeroko pojęty rynek miejsc spotkań, komunikacji oraz pracy grupowej. Wydarzenie jest inicjatywą kierowaną do osób zainteresowanych zdobyciem wiedzy z zakresu tworzenia eventów online i hybrydowych, pracy w...
Opus B z kolejną kampanią dla Banku BNP Paribas
Agencja przygotowała nową platformę komunikacji dla klientów biznesowych.
Startuje drugi sezon programu „To ma sens”
Ponad 15 mln wyświetleń na Facebooku i dotarcie do 5 mln osób – takie wyniki oglądalności osiągnął pierwszy sezonu naszego autorskiego programu „TO MA SENS”. Liczby mówią same za siebie i ułatwiły nam podjęcie decyzji o kontynuowaniu tego formatu w naszych mediach społecznościowych. Pomysłów na kolejne odcinki nie brakuje, dlatego już...
Jak realizować bezpieczne kampanie programmatic? Jaką rolę odgrywają dane w reklamie cyfrowej? Jak będzie wyglądać przyszłość w świecie bez plików 3rd party cookie? Co zrobić, żeby mobile skutecznie budował zasięg i świadomość marki? Czy programmatic outdoor to science fiction czy nieodległa przyszłość? Jakie są korzyści połączenia automatyzacji ze sprzedażą...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764