ING Bank Śląski rozpoczął jesienną odsłonę kampanii reklamowej promującej pożyczkę gotówkową. Klienci posiadający zobowiązania kredytowe w różnych bankach mogą teraz połączyć je w jedną ratę. Dzięki temu mogą uporządkować swoje finanse i spłacać ratę po swojemu. Dodatkowo, w ramach specjalnej promocji, każdy klient, który przeniesie zobowiązania z innych banków może odebrać nawet 200 zł zwrotu pierwszej raty.
Bank nawiązuje w komunikacji do wiosennej kampanii pożyczki, w której zachęcał do pożyczania w taki sposób, aby na tym zyskać. Jesienna odsłona kampanii kierowana jest do innej grupy docelowej – osób, które już skorzystały z pożyczki lub mają inne zobowiązania kredytowe. Adam Woronowicz, który ponownie wcieli się w rolę bohatera kampanii, zachęca wszystkich, którzy mają już inne raty na głowie, do połączenia ich w jedną i uporządkowania swoich finansów. Podsumowuje to hasło kampanii: „Pożyczyłem, połączyłem, po swojemu spłaciłem”.
W ramach kampanii zaplanowano działania marketingowe w internecie i oddziałach banku.
Tytuł kampanii: „Pożyczyłem, połączyłem, po swojemu spłaciłem”
Start kampanii: 31 sierpnia 2015 r.
Narzędzia:
- Internet – zasięgowe działania prowadzone na: - portalach internetowych - onet.pl, interia.pl, allegro.pl, wp.pl., - ogólnopolskich serwisach tematycznych, m.in.: goldbach.pl, gazeta.pl, polskapress.pl, wp.pl - serwisach sieci reklamy - GDN, mGDN, - mobilnych sieciach reklamowych.
- Materiały promocyjne w placówkach banku
Kreacje internetowe: Agencja Kreatywna GONG
Źródło: ING Bank Śląski