logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa odsłona kampanii Kasy Stefczyka

  PR 05.06.2017, przeczytano 730 razy
ilustracjastrzałka

5 czerwca rusza nowa kampania Kasy Stefczyka przygotowana przez agencję Apella. To kolejna odsłona kampanii z animowanej serii. Stefczykowie znów próbują swoich sił w familijnym teleturnieju. Tym razem z finałowym pytaniem zmierzą się Mama i Tata z małą pomocą reszty członków rodzinny.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-odslona-kampanii-kasy-stefczyka,32720,artykul.html

Głównym kanałem przekazu kampanii „Duża gotówka” jest 30-sekundowy spot telewizyjny, który emitowany będzie w TVP1, TVP2 oraz kanałach tematycznych TVP, a także w Polsacie i kanałach tematycznych oraz w kanałach pakietu Mix Mux – TV Puls, TVN7, TTV, Puls 2, WP TV. W stacjach Radia Zet oraz RMF FM będzie można usłyszeć także 30-sekundowy spot radiowy, bezpośrednio nawiązujący do animacji telewizyjnej. Do nowej kampanii zaplanowano także szerokie działania w Internecie i na urządzeniach mobilnych. Uzupełnieniem kampanii są materiały ATL, a także BTL oraz liczne działania w social media.

Za koncepcję kampanii oraz kreację, copywriting, scenariusze spotów, przygotowanie poligrafii, opracowanie materiałów prasowych i kreacji na potrzeby Internetu, planowanie i zakup mediów odpowiada Apella. Produkcją spotu zajęło się Studio animacji Pigeon.

Źródło: Apella

www.apella.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

AI w kampanii SOS Wioski Dziecięce
Jak mogłyby wyglądać szkoły w Zimbabwe dzięki wsparciu darczyńców Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce? SUPERMASSIVE pomaga to sobie wyobrazić. W najnowszej kampanii Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce zderza obraz szkół, które mogą powstać dzięki zebranym środkom, z ich obecnym stanem. Sceny w spocie zostały zarówno stworzone od podstaw,...
Logo Superbet na koszulkach GKS Katowice
Historyczny awans do ekstraklasy po blisko 20 latach niebytu w elicie, perspektywa przeprowadzki na nowoczesny stadion oraz ogłoszenie nowego sponsora głównego. Kibice GKS Katowice mogą ostatnio czuć się ostatnio jak we śnie, ale nie muszą się budzić. To prawda, że GieKSa właśnie podpisała trzyletnią umowę z Superbet, rekordową w historii klubu! – Obejmujemy...
STS przedłużył umowę z Rakowem Częstochowa. W ramach kontraktu zawartego na dwa lata, marka pozostaje oficjalnym sponsorem i bukmacherem klubu z Częstochowy zwiększając jednak swoje zaangażowanie pod względem wartości umowy oraz świadczeń marketingowych.
PZU sponsorem 81. Tour de Pologne
PZU został Sponsorem Oficjalnym 81. Tour de Pologne UCI World Tour 2024. Największy polski ubezpieczyciel jest też sponsorem oficjalnym jednej z najważniejszych klasyfikacji wyścigu - Klasyfikacji Górskiej.
Agnieszka Sienkiewicz z córką w kampanii Bioliq
Marka Bioliq (Aflofarm Farmacja Polska) z dumą prezentuje najnowszy spot reklamowy swojego bestsellerowego produktu – intensywnego serum rewitalizującego. Kampanię reklamową wyróżnia wyjątkowa obsada, w reklamie wystąpiła bowiem popularna aktorka Agnieszka Sienkiewicz wraz ze swoją uroczą córeczką Zosią.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764