logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Nowa odsłona Kampanii Kolejowe ABC

  PR 17.03.2020, przeczytano 218 razy
ilustracjastrzałka

Ruszył kolejny etap Kampanii Kolejowe ABC prowadzonej przez Urząd Transportu Kolejowego. W telewizji wystartowała emisja nowych odcinków programów dla dzieci. Widzowie zobaczą także spot z nosorożcem Rogatkiem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-nowa-odslona-kampanii-kolejowe-abc,386123,artykul.html

Działania w ramach obecnego etapu Kampanii potrwają od marca do maja 2020 roku. Obejmą emisję spotów edukacyjnych z głównym bohaterem Kampanii - nosorożcem Rogatkiem w telewizji, kinach i w internecie oraz produkcję i emisję programów edukacyjnych dla dzieci: „Myszka w paski i podróże koleją” na antenie Mini Mini+, a także programu „Twoja Kolej” w TVP ABC. Komunikację kampanii uzupełnia współpraca z vlogerami oraz działania public relations i social media.

W 2019 roku programy telewizyjne dla dzieci realizowane na rzecz Kampanii Kolejowe ABC przyciągnęły przed ekrany ponad 3 miliony widzów. Wiosną tego roku zostanie wyemitowanych 5 nowych odcinków animacji dla dzieci „Myszka w paski i podróże koleją”, a od marca do listopada trwać będzie emisja 35. nowych odcinków programu „Twoja Kolej”. Łącznie dla programu „Myszka w paski i podróże koleją” powstanie 20 odcinków animacji, a dla programu „Twoja Kolej” – 39 odcinków.

Duże zainteresowanie wśród widzów wzbudziły także dotychczasowe spoty z nosorożcem Rogatkiem. Ponad 15 mln widzów obejrzało spoty w telewizji, ponad 5 mln – w kinach, a prawie 14 mln – w internecie.

Od 9 marca na kanale YouTube  jest dostępny także nowy spot Kampanii Kolejowe ABC, a wszystkie aktualności można śledzić stale na profilach na Facebooku i Instagramie.

Za realizację Kampanii Kolejowe ABC odpowiada Urząd Transportu Kolejowego we współpracy z konsorcjum trzech agencji: Media Group, Partner of Promotion oraz bringMore advertising.

Kampania Kolejowe ABC realizowana przez Urząd Transportu Kolejowego to ogólnopolska kampania informacyjno-edukacyjna, propagująca zasady bezpieczeństwa oraz wartości i wzorce związane z odpowiedzialnym zachowaniem się podczas korzystania z transportu kolejowego. Kampania jest współfinansowana ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.

Źródło: Partner of Promotion

www.partnersi.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Succes Story by Via Color Pegasus: Rembar inwestuje w Axis 6090
REMBAR to polska firma, która powstała z doświadczenia i pasji jej właścicieli. Jedną z gałęzi jej działalności jest produkcja dekoracji na specjalne okazje, a celem, który właściciele chcieli zrealizować – rozwój tego segmentu i rozbudowanie marki. Szansę na realizację tych planów znaleźli na targach branżowych w postaci drukarki UV Pegasus.
Bloomnet pomaga rozwijać niemiecką markę Expertlead
Agencja interaktywna Bloomnet rozszerza współpracę z platformą zajmującą się rekrutowaniem i oferowaniem dla firm freelancerów technologicznych.
Grześki latem nie pływają w czekoladzie
W okresie wakacyjnym marka Grześki wzmacnia komunikację oferty wafli bez polewy, jako idealnej przekąski w upalne dni. W czerwcu w zasięgowych mediach realizowana będzie kampania reklamowa pod hasłem „Grześki latem nie pływają w czekoladzie”. Działania potrwają przez cały miesiąc m.in. w telewizji, internecie i w punktach sprzedaży.
Idea Productions Poland z kolejnym projektem online
Od koncepcji, przez produkcję, po realizację – agencja eventowa Idea Productions Poland zakończyła właśnie prace nad cyklem spotkań online dla klienta z branży farmaceutycznej.
Kampania „Polskie – kupuję to!”
Kampania społeczna PGE Polskiej Grupy Energetycznej „Polskie – kupuję to!” zachęca Polaków do kupowania krajowych produktów i usług. Akcję zainicjowali pracownicy PGE, a Grupa zdecydowała się ją wesprzeć i nadać jej ogólnopolski wymiar.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764