logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Nowa odsłona Kampanii Kolejowe ABC

  PR 17.03.2020, przeczytano 712 razy
ilustracjastrzałka

Ruszył kolejny etap Kampanii Kolejowe ABC prowadzonej przez Urząd Transportu Kolejowego. W telewizji wystartowała emisja nowych odcinków programów dla dzieci. Widzowie zobaczą także spot z nosorożcem Rogatkiem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-nowa-odslona-kampanii-kolejowe-abc,386123,artykul.html

Działania w ramach obecnego etapu Kampanii potrwają od marca do maja 2020 roku. Obejmą emisję spotów edukacyjnych z głównym bohaterem Kampanii - nosorożcem Rogatkiem w telewizji, kinach i w internecie oraz produkcję i emisję programów edukacyjnych dla dzieci: „Myszka w paski i podróże koleją” na antenie Mini Mini+, a także programu „Twoja Kolej” w TVP ABC. Komunikację kampanii uzupełnia współpraca z vlogerami oraz działania public relations i social media.

W 2019 roku programy telewizyjne dla dzieci realizowane na rzecz Kampanii Kolejowe ABC przyciągnęły przed ekrany ponad 3 miliony widzów. Wiosną tego roku zostanie wyemitowanych 5 nowych odcinków animacji dla dzieci „Myszka w paski i podróże koleją”, a od marca do listopada trwać będzie emisja 35. nowych odcinków programu „Twoja Kolej”. Łącznie dla programu „Myszka w paski i podróże koleją” powstanie 20 odcinków animacji, a dla programu „Twoja Kolej” – 39 odcinków.

Duże zainteresowanie wśród widzów wzbudziły także dotychczasowe spoty z nosorożcem Rogatkiem. Ponad 15 mln widzów obejrzało spoty w telewizji, ponad 5 mln – w kinach, a prawie 14 mln – w internecie.

Od 9 marca na kanale YouTube  jest dostępny także nowy spot Kampanii Kolejowe ABC, a wszystkie aktualności można śledzić stale na profilach na Facebooku i Instagramie.

Za realizację Kampanii Kolejowe ABC odpowiada Urząd Transportu Kolejowego we współpracy z konsorcjum trzech agencji: Media Group, Partner of Promotion oraz bringMore advertising.

Kampania Kolejowe ABC realizowana przez Urząd Transportu Kolejowego to ogólnopolska kampania informacyjno-edukacyjna, propagująca zasady bezpieczeństwa oraz wartości i wzorce związane z odpowiedzialnym zachowaniem się podczas korzystania z transportu kolejowego. Kampania jest współfinansowana ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.

Źródło: Partner of Promotion

www.partnersi.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764