logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa odsłona kampanii Nutricia

  PR 18.10.2019, przeczytano 254 razy
ilustracja

W poniedziałek 21 października rusza nowa odsłona kampanii dla kaszek BoboVita PORCJA ZBÓŻ, której koncepcję kreatywną opracowała agencja Havas Warsaw. Kampania swoim zasięgiem obejmie telewizję oraz internet, w tym media społecznościowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-odslona-kampanii-nutricia,384409,artykul.html

Kaszki BoboVita PORCJA ZBÓŻ są tym, co dobre dla maluszka – zawierają wartościowe i różnorodne zboża, które stanowią idealne źródło energii w codziennym jadłospisie malucha, a ich pyszny owocowy smak zachęca do rozpoczęcia przygody z nowymi smakami. Obecna kampania, której grupę docelową stanowią rodzice niemowląt i małych dzieci, informuje o nowościach w portfolio kaszek BoboVita PORCJA ZBÓŻ.

W sprzedaży pojawią się nowe warianty smakowe kaszek z truskawkami, malinami, jeżynami, jagodami i śliwkami.

Kaszki BoboVita PORCJA ZBÓŻ zawierają nawet 7 rodzajów wartościowych i bezpiecznych zbóż, takich jak proso, owies czy gryka, których każda partia przechodzi nawet ponad 600 testów jakości i bezpieczeństwa. Kaszki BoboVita PORCJA ZBÓŻ mają 0% dodanego cukru (zawierają wyłącznie cukry naturalnie występujące w owocach, zbożu i mleku modyfikowanym) oraz zgodnie z przepisami prawa nie zawierają konserwantów, barwników i wzmacniaczy smaku.

- Nowe warianty smakowe to bogactwo różnorodnych i wartościowych zbóż (3 zboża lub 7 zbóż) połączonych w przepyszne kompozycje smakowe z truskawkami, malinami, jagodami, jeżynami czy śliwką i bez dodanego cukru. Z kaszkami BoboVita PORCJA ZBÓŻ rodzice mają teraz jeszcze więcej możliwości rozszerzenia diety dziecka  – powiedziała Małgorzata Gotkowska, Senior Brand Manager BoboVita.   

Pomysł kampanii, spot telewizyjny i key visual opracowała agencja reklamowa Havas Warsaw. Za planowanie i zakup kampanii TV odpowiedzialny był Media Com. Kampanię w Internecie opracowała agencja VML. Media online zaplanowała agencja K2 Precise a działania PR prowadzi Alert Media Communications.

Źródło: Havas

www.havas.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ultramax wyręczy też ciebie – kampania reklamowa mopa Vileda
Marka Vileda, znana z produkcji doskonałych akcesoriów do sprzątania, rozpoczęła czwartą w Polsce kampanię promocyjną mopa płaskiego Ultramax. To jeden z najpopularniejszych modeli w ofercie Viledy. Spoty telewizyjne w mediach ogólnopolskich i tematycznych będą emitowane od 11 listopada do 15 grudnia br.
Nieustanny rozwój, profesjonalizm oraz efektywność to motywy przewodnie działalności naszej Agencji Tango od samego początku jej powstania. W pracy cenimy przede wszystkim przejrzystość, innowacyjność oraz indywidualizm. Równocześnie stawiamy na synergiczną współpracę zespołu, a także odważną i oryginalną kreację. Taka też jest nasza nowa strona...
Klienci saloników Kolportera mogą liczyć na dodatkowy bonus w postaci próbek zielonej herbaty. Do końca listopada br. w wybranych punktach sieci swoje produkty będzie w ten sposób promować firma Herbapol.
Rusza inicjatywa Ad Goes Green
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR rozpoczyna inicjatywę ekologiczną Ad Goes Green, pomysłodawcą jest Klub Producentów Reklamowych. Pierwszy cel: zmniejszenie wpływu produkcji filmów reklamowych na środowisko naturalne. Pierwsza aktywność: zbadanie świadomości ekologicznej uczestników procesu produkcji reklam (reklamodawców, agencji reklamowych,...
Pierwszy rejs samolotu PLL Lot w malowaniu Śliwki Nałęczowskiej
Samolot w okazjonalnym malowaniu „Śliwka Nałęczowska” wzbił się w przestworza. To efekt kolejnego etapu współpracy między Polskimi Liniami Lotniczymi LOT i spółką Colian w tym roku. „Śliwkowy” Embraer 195 narodowego przewoźnika SP-LNC zadebiutował w nowym malowaniu podczas rejsu do Genewy .
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764