logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa odsłona kampanii Nutricia

  PR 18.10.2019, przeczytano 344 razy
ilustracja

W poniedziałek 21 października rusza nowa odsłona kampanii dla kaszek BoboVita PORCJA ZBÓŻ, której koncepcję kreatywną opracowała agencja Havas Warsaw. Kampania swoim zasięgiem obejmie telewizję oraz internet, w tym media społecznościowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-odslona-kampanii-nutricia,384409,artykul.html

Kaszki BoboVita PORCJA ZBÓŻ są tym, co dobre dla maluszka – zawierają wartościowe i różnorodne zboża, które stanowią idealne źródło energii w codziennym jadłospisie malucha, a ich pyszny owocowy smak zachęca do rozpoczęcia przygody z nowymi smakami. Obecna kampania, której grupę docelową stanowią rodzice niemowląt i małych dzieci, informuje o nowościach w portfolio kaszek BoboVita PORCJA ZBÓŻ.

W sprzedaży pojawią się nowe warianty smakowe kaszek z truskawkami, malinami, jeżynami, jagodami i śliwkami.

Kaszki BoboVita PORCJA ZBÓŻ zawierają nawet 7 rodzajów wartościowych i bezpiecznych zbóż, takich jak proso, owies czy gryka, których każda partia przechodzi nawet ponad 600 testów jakości i bezpieczeństwa. Kaszki BoboVita PORCJA ZBÓŻ mają 0% dodanego cukru (zawierają wyłącznie cukry naturalnie występujące w owocach, zbożu i mleku modyfikowanym) oraz zgodnie z przepisami prawa nie zawierają konserwantów, barwników i wzmacniaczy smaku.

- Nowe warianty smakowe to bogactwo różnorodnych i wartościowych zbóż (3 zboża lub 7 zbóż) połączonych w przepyszne kompozycje smakowe z truskawkami, malinami, jagodami, jeżynami czy śliwką i bez dodanego cukru. Z kaszkami BoboVita PORCJA ZBÓŻ rodzice mają teraz jeszcze więcej możliwości rozszerzenia diety dziecka  – powiedziała Małgorzata Gotkowska, Senior Brand Manager BoboVita.   

Pomysł kampanii, spot telewizyjny i key visual opracowała agencja reklamowa Havas Warsaw. Za planowanie i zakup kampanii TV odpowiedzialny był Media Com. Kampanię w Internecie opracowała agencja VML. Media online zaplanowała agencja K2 Precise a działania PR prowadzi Alert Media Communications.

Źródło: Havas

www.havas.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Voice Contact Center współpracuje z Allegro w obszarze Customer Experience
Spółka z Grupy OEX wspiera od października 2019 roku najbardziej popularną platformę zakupową  w realizacji strategii excellent customer experience. Odpowiada między innymi za wsparcie procesów biznesowych w obszarze obsługi klienta, kampanii komercyjnych i marketingowych oraz za budowanie katalogu produktów na platformie.
Karolina Studzińska w 19 Południku
Z początkiem czerwca br. do zespołu 19 Południka dołączyła Karolina Studzińska, obejmując stanowisko Project Managera. Jest odpowiedzialna za kompleksowe zarządzanie projektami obsługiwanych przez agencję klientów.
Serviceplan Health autorem kolejnej kampanii dla marki Biotebal
Serviceplan Health (Group One) - warszawski oddział międzynarodowej grupy specjalizującej się w komunikacji marketingowej w kategorii zdrowia, realizuje kolejny projekt  dla  marki Biotebal z portfolio Polpharma S.A. Za koncepcję kreatywną i nadzór nad realizacją kampanii, pod kierunkiem zespołu Serviceplan Health, po raz trzeci z rzędu odpowiada agencja kreatywna...
24/7Communication wzmacnia kompetencje w sektorze Healthcare
W czerwcu do zespołu agencji 24/7Communication dołączyła Barbara Wyszyńska, która objęła stanowisko Senior Account Managera w zespole dedykowanym pracy z klientami z obszaru Healthcare i Lidera Praktyki Healthcare. Nowa menadżer będzie odpowiedzialna za strategiczne doradztwo i zarządzanie projektami komunikacji korporacyjnej dla Klientów agencji.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764