logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa odsłona kampanii Rainbow Tours przygotowanej przez Fat Baby

  PR 05.11.2014, przeczytano 1309 razy
ilustracjastrzałka

Rainbow Tours rozpoczął promocję oferty LATO 2015. Przygotowana przez Fat Baby kampania jest kontynuacją ubiegłorocznej koncepcji –„ZWIERZAKI”, która pokazuje odbiorcom, że touroperator ma najbogatszą i najbardziej zróżnicowaną ofertę na rynku. W promocji obowiązującej do 19.12.2014 klienci otrzymują rabaty do 30%.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-odslona-kampanii-rainbow-tours-przygotowanej-przez-fat-baby,23136,artykul.html

Biuro podróży Rainbow Tours, jako jeden z pierwszych dużych touroperatorów, rozpoczęło promocję oferty LATO 2015. Nowa odsłona kampanii Zwierzaki ma zachęcić klientów do skorzystania z letniej oferty Rainbow Tours. Reklamy podkreślają atrakcyjność wakacji 7 + 7 (7 dni zwiedzania + 7 dni odpoczynku) oraz animacji dla dzieci i dorosłych. Dodatkową zachętą dla Klientów jest komunikowany rabat do 30%. W tym roku pojawiły się nowe „wakacyjne zwierzaki”, które znajdują w bogatej i różnorodnej ofercie Rainbow Tours wakacje dostosowane do swoich potrzeb. Głos Krystyny Czubówny, doskonale znany z filmów przyrodniczych podkreśla klimat reklam i wyróżnia je w bloku reklamowym.

-Po bardzo dużym sukcesie ubiegłorocznej kampanii ze „zwierzakami”, postawiliśmy na kontynuację tego pomysłu. W słuszności naszej decyzji dodatkowo utwierdziło nas wyróżnienie ubiegłorocznej kampanii Srebrnym Effie. Mamy nadzieję, że tegoroczna odsłona naszych „zwierzaków” pokazująca wakacje 7+7 oraz animacje dla dzieci i dorosłych zostanie również ciepło przez wszystkich przyjęta - mówi Emilia Bratkowska- dyrektor produktu i marketingu w Rainbow Tours.

Działania promocyjne obejmują swym zasięgiem: ogólnopolską telewizję, internet, radio, materiały BTL w oddziałach Rainbow Tours, oraz w sieci sprzedaży na terenie całego kraju, narzędzia direct mail, działania ambientowe. Kampania prowadzona jest na poziomie ogólnopolskim i lokalnym

Strategię komunikacji Rainbow Tours oraz kreację dla wszystkich kanałów komunikacji, a także projekty graficzne katalogów Lato 2015 przygotowała agencja Fat Baby. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Blueway Com. Za produkcję reklam telewizyjnych odpowiadał dom produkcyjny Papaya Films. Spoty wyreżyserował Bartosz Dombrowski. Postprodukcja zrealizowana w Lunaparku.

Ze spotami reklamującymi Lato 2015 można się zapoznać również na oficjalnym kanale Rainbow Tours na YouTube:

http://www.youtube.com/user/mediarainbowtours?gl=PL&hl=pl

Źródło: Rainbow Tours

Dodatkowe informacje:

Agencja Fat Baby pracuje m. in. dla Rainbow Tours, dla marki Rossmann, dla Totalizatora Sportowego, PKO Banku Polskiego oraz AVIVA
Dom mediowy Blueway Com pracuje m.in. dla firm: Rossmann, Rainbow Tours, Berlitz, FLC Pharma i STS.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kolejni Top Dostawcy wystawcami wrześniowego Festiwalmarketingu.pl
12M, EXPEN, Yax interactive, L-Shop-Team POLSKA, Ivory Ceramics oraz BeJoy – kolejni TOP dostawcy potwierdzili swój udział we wrześniowym FestiwalMarketingu.pl. Wydarzenie odbędzie 15-16 września w EXPO XXI Warszawa. Równolegle na hali nr III odbędą się targi Packaging Innovations.
Konferencja MCCT – rynek spotkań w biznesie. Od reala do online
W dniach 23-25 marca 2021r. odbędzie się w formule online bezpłatna konferencja Meeting Communication Collaboration Trends. MCCT to nowa inicjatywa, obejmująca swoją tematyką szeroko pojęty rynek miejsc spotkań, komunikacji oraz pracy grupowej. Wydarzenie jest inicjatywą kierowaną do osób zainteresowanych zdobyciem wiedzy z zakresu tworzenia eventów online i hybrydowych, pracy w...
Opus B z kolejną kampanią dla Banku BNP Paribas
Agencja przygotowała nową platformę komunikacji dla klientów biznesowych.
Startuje drugi sezon programu „To ma sens”
Ponad 15 mln wyświetleń na Facebooku i dotarcie do 5 mln osób – takie wyniki oglądalności osiągnął pierwszy sezonu naszego autorskiego programu „TO MA SENS”. Liczby mówią same za siebie i ułatwiły nam podjęcie decyzji o kontynuowaniu tego formatu w naszych mediach społecznościowych. Pomysłów na kolejne odcinki nie brakuje, dlatego już...
Jak realizować bezpieczne kampanie programmatic? Jaką rolę odgrywają dane w reklamie cyfrowej? Jak będzie wyglądać przyszłość w świecie bez plików 3rd party cookie? Co zrobić, żeby mobile skutecznie budował zasięg i świadomość marki? Czy programmatic outdoor to science fiction czy nieodległa przyszłość? Jakie są korzyści połączenia automatyzacji ze sprzedażą...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764