logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa odsłona kampanii reklamowej piwa Żubr

  PR 16.06.2015, przeczytano 764 razy

Żubr nie zwalnia tempa. Właśnie rusza kolejna odsłona kampanii najpopularniejszego piwa w Polsce. Miłośnicy Żubra zobaczyć mogą aż trzy alternatywne spoty – zarówno w telewizji jak i na Facebooku. Kampania potrwa do końca lipca. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-odslona-kampanii-reklamowej-piwa-zubr,25164,artykul.html

Jeleń, dziki oraz bobry – to właśnie w obronie tych mieszkańców puszczy stanie Żubr, zatrzymując pędzący parowóz. Miłośnicy kreacji Żubra doskonale znają jej bohaterów – wszystkie zwierzęta występowały już bowiem w poprzednich kampania reklamowych: „Dobrze wpaść na Żubra”, „Co dwa Żubry to nie jeden”, „Bal można oprzeć na Żubrze”

Widzowie kochają reklamy Żubra za ich lekkość, humor i zabawne gry słowne. Warto podkreślić, że wciąż jesteśmy jedną z nielicznych marek, która reklamuje piwo bez pokazywania jego spożycia. Miłośnikom złotego trunku najwyraźniej się to podoba – dowodzi tego wysoka sprzedaż i utrzymanie pozycji lidera branży - mówi Aleksandra Zarychta-Kuzalska, Kierownik ds. PR marek Kompani Piwowarskiej.    

Nową kampanię będzie można zobaczyć w telewizji oraz na Facebooku. Ciekawym rozwiązaniem są alternatywne zakończenia poszczególnych reklam i krótkie, kontekstowe spoty. Działania startują w połowie czerwca, a cała kampania potrwa około 1,5miesięca. 

Za kreację reklamy zrealizowanej w całości w Białowieży odpowiada agencja PZL oraz Iwo Zaniewski, który wyreżyserował spot. Produkcją zajął się dom produkcyjny Papaya Films, udźwiękowieniem Studio dźwiękowe Juice, a postprodukcją Platige Studio. Za działania digital agencja odpowiada agencja G7, za planowanie i zakup mediów dom mediowy MEC, działania PR realizuje agencja Q&A Communications.

Źródło: KOMPANIA PIWOWARSKA SA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764