logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa odsłona kampanii reklamowej piwa Żubr

  PR 16.06.2015, przeczytano 657 razy

Żubr nie zwalnia tempa. Właśnie rusza kolejna odsłona kampanii najpopularniejszego piwa w Polsce. Miłośnicy Żubra zobaczyć mogą aż trzy alternatywne spoty – zarówno w telewizji jak i na Facebooku. Kampania potrwa do końca lipca. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-odslona-kampanii-reklamowej-piwa-zubr,25164,artykul.html

Jeleń, dziki oraz bobry – to właśnie w obronie tych mieszkańców puszczy stanie Żubr, zatrzymując pędzący parowóz. Miłośnicy kreacji Żubra doskonale znają jej bohaterów – wszystkie zwierzęta występowały już bowiem w poprzednich kampania reklamowych: „Dobrze wpaść na Żubra”, „Co dwa Żubry to nie jeden”, „Bal można oprzeć na Żubrze”

Widzowie kochają reklamy Żubra za ich lekkość, humor i zabawne gry słowne. Warto podkreślić, że wciąż jesteśmy jedną z nielicznych marek, która reklamuje piwo bez pokazywania jego spożycia. Miłośnikom złotego trunku najwyraźniej się to podoba – dowodzi tego wysoka sprzedaż i utrzymanie pozycji lidera branży - mówi Aleksandra Zarychta-Kuzalska, Kierownik ds. PR marek Kompani Piwowarskiej.    

Nową kampanię będzie można zobaczyć w telewizji oraz na Facebooku. Ciekawym rozwiązaniem są alternatywne zakończenia poszczególnych reklam i krótkie, kontekstowe spoty. Działania startują w połowie czerwca, a cała kampania potrwa około 1,5miesięca. 

Za kreację reklamy zrealizowanej w całości w Białowieży odpowiada agencja PZL oraz Iwo Zaniewski, który wyreżyserował spot. Produkcją zajął się dom produkcyjny Papaya Films, udźwiękowieniem Studio dźwiękowe Juice, a postprodukcją Platige Studio. Za działania digital agencja odpowiada agencja G7, za planowanie i zakup mediów dom mediowy MEC, działania PR realizuje agencja Q&A Communications.

Źródło: KOMPANIA PIWOWARSKA SA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Hochland: akcja edukacyjna dla rodziców i dzieci dotyczącą gier wideo
Według badania IQS Game Story 2 w Polsce aż 87% nastolatków w wieku 12-18 lat gra w gry minimum raz w tygodniu. Nie brakuje dowodów na to, że ta forma rozrywki może mieć pozytywny wpływ na rozwój dziecka. Konieczna jest do tego jednak odpowiednia edukacja młodych graczy oraz ich rodziców. Właśnie do nich jest skierowana akcja edukacyjna organizowana przez...
Badanie przeprowadzone przez BravoKupony, platformę sprzedażową oferującą kody rabatowe i kupony przeanalizował kraje OECD w ramach badania Smart Shopper Index, który porównuje rozsądne zachowania konsumenckie oraz wydatki mieszkańców poszczególnych krajów EOCD. Polska została sklasyfikowana na samym końcu rankingu.
Moliera 2: artystyczny mural zrealizowany w centrum Krakowa
Historyczne kamienice, Katedra Wawelska czy balon widokowy - w lipcu br. w ścisłym centrum Krakowa zaprezentowany został najnowszy, wielkoformatowy mural Moliera 2  z użyciem architektonicznej iluzji. Wyjątkowe malowidło ścienne o powierzchni blisko 170 m2 stworzone zostało ręcznie przez grupę artystów, a prace nad nim trwały 110 godzin. Co najważniejsze, doskonale...
Inspiracje produktowe na platformie ESB
Każdego tygodnia na łamach ESB Online publikowanych jest około 50 nowych inspiracji produktowych, które wyświetlają się na stronie głównej.
Wyjazdowe stroje Manchesteru City na sezon 2021/2022
PUMA zaprezentowała dziś komplet wyjazdowy Manchesteru City na sezon 2021/22. Stroje zostały wyprodukowane w specjalnym procesie produkcyjnym, ograniczającym wykorzystanie wody Dope Dye, aby zwrócić uwagę na problem nadmiernego jej zużywania. Stworzone w ten sposób koszulki, stanowią hołd dla globalnej inicjatywy charytatywnej klubu, Cityzens Giving, która...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764