logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa odsłona kampanii społecznej Pij mleko! Będziesz wielki

   05.08.2007, przeczytano 4254 razy
ilustracjastrzałka

W sierpniu rusza kolejna edycja ogólnopolskiej kampanii społecznej „Pij mleko! Będziesz wielki”. Gwiazdami tegorocznej kampanii będą najlepsi polscy siatkarze: Katarzyna Skowrońska – Dolata, Piotr Gruszka i Sebastian Świderski.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-odslona-kampanii-spolecznej-pij-mleko%21-bedziesz-wielki,5934,artykul.html

„Pij mleko! Będziesz wielki” to najbardziej znana z polskich kampanii społecznych prowadzona cyklicznie od 2003 roku. Tegoroczna kampania jest już piątą odsłoną akcji, której głównym celem jest promocja zdrowych nawyków żywieniowych wśród najmłodszych.

W tegoroczną kampanię zaangażowali się znani polscy siatkarze: Katarzyna Skowrońska – Dolata – Najpiękniejsza Środkowa Polski i Mistrzyni Europy, Piotr Gruszka – trzykrotny Mistrz Polski i Mistrz Świata Juniorów oraz Sebastian Świderski, - Wicemistrz Świata i specjalista od podniebnych wyskoków. Od sierpnia zawodnicy będą zachęcać dzieci do picia mleka, a rodziców do dbania o zdrowie swoich pociech. Tym samym siatkarze dołączyli do grona propagatorów picia mleka dotychczas reprezentowanych przez: Bogusława Lindę, Kayah, Krzysztofa Hołowczyca, Jagnę Marczułajtis, Shreka i Supermana.

Siatkarze namawiający najmłodszych do picia mleka pojawią się od sierpnia w reklamach telewizyjnych, na billboardach i innych nośnikach reklamy zewnętrznej w większości polskich miast, w reklamach prasowych i internetowych oraz stacjach radiowych.

Za kreację i realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja Communication Unlimited, która od początku współpracuje przy projekcie, natomiast we współpracę z mediami zaangażowany jest dom mediowy ZenithOptimedia (a w planowanie kampanii internetowej komórka ZED Digital).

„Pij mleko! Będziesz wielki” to najbardziej rozpoznawalna kampania społeczna w Polsce, a fakt, że co roku wspierają ją znane twarze i środowisko reklamowo-biznesowe świadczy o jej sile i zasadności. Dziwi mnie jednak kolejny rok nieobecności producentów wyrobów mlecznych i całkowity brak wsparcia ze strony organów rządowych. To właśnie im najbardziej powinno zależeć na promocji zdrowych nawyków żywieniowych i edukacji prozdrowotnej” – komentuje Paweł Kowalewski prezes Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy (IAA) w Polsce.

Pomysł kampanii „Pij mleko! Będziesz wielki” powstał w odpowiedzi na problem jakim jest w Polsce osteoporoza oraz rosnący spadek spożycia mleka przez najmłodszych. Kampania jest elementem programu Marketing dla Przyszłości, stworzonego i realizowanego przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA w Polsce.
Ubiegłe edycje okazały się ogromnym sukcesem, a samo hasło „Pij mleko! Będziesz wielki” na trwale zagościło w świadomości Polaków.

Źródło: IAA

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Impel Visual Solutions - Stacja Citronex w Zgorzelcu
Usytuowany w Zgorzelcu Dyskont Paliwowy zajmuje ponad 35 tysięcy metrów kwadratowych. Klienci mają do dyspozycji 24 stanowiska tankowania, market, niedużą kafejkę, restaurację Picaro i cztery tunele myjni dla TIR-ów. Wykończenie zewnętrzne kompleksu zostało wykonane przez Impel Visual Solutions
Śniadanie z laureatami konkursów Remadays Warsaw 2019
Tradycyjnie o 12:00, trzeciego dnia targów reklamy i druku RemaDays Warsaw odbyło się spotkanie podczas którego spotkali się partnerzy programu Solidni w Biznesie, ale nie tylko. Od kilku już lat podczas tego wydarzenia ogłaszane są wyniki trzech prestiżowych konkursów targowych – Gifts of the Year, Catalogue of the Year oraz POS of the Year.
Dzięki Dakea Boss.app od 180heartbeats + Jung v Matt dla Dakea (Altaterra, VKR), dekarze współpracujący z marką, mając przy sobie tylko smartfona, mogą już na budowie zacząć przygotowanie oferty dla swoich klientów.
Samsung LU32R590 - monitor curved 4K z funkcją upscalingu
Firma Samsung wprowadziła do sprzedaży pierwszy na świecie monitor 4K z zakrzywioną matrycą, który ma być dobry wyborem dla osób szukających wszechstronnego ekranu do codziennych zadań i rozrywki. Samsung LU32R590 to 32 calowym monitor, oferujący bardzo dobrą jakość obrazu dzięki możliwości wyświetlania miliarda kolorów i funkcji upscalingu. Nowoczesny design urządzenia,...
Tylko do 10 maja br. studenci o zainteresowaniach fotograficznych mogą ubiegać się o udział w programie studenckim Canon na międzynarodowym festiwalu Visa pour l’image. Dla 10 najlepszych studentów z Polski, Canon przygotował specjalny pakiet festiwalowy obejmujący udział w 3-dniowych warsztatach i spotkaniach networkingowych, przelot, zakwaterowanie oraz wyżywienie. W...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764