logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa odsłona kampanii społecznej Pij mleko! Będziesz wielki

   05.08.2007, przeczytano 7195 razy
ilustracjastrzałka

W sierpniu rusza kolejna edycja ogólnopolskiej kampanii społecznej „Pij mleko! Będziesz wielki”. Gwiazdami tegorocznej kampanii będą najlepsi polscy siatkarze: Katarzyna Skowrońska – Dolata, Piotr Gruszka i Sebastian Świderski.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-odslona-kampanii-spolecznej-pij-mleko%21-bedziesz-wielki,5934,artykul.html

„Pij mleko! Będziesz wielki” to najbardziej znana z polskich kampanii społecznych prowadzona cyklicznie od 2003 roku. Tegoroczna kampania jest już piątą odsłoną akcji, której głównym celem jest promocja zdrowych nawyków żywieniowych wśród najmłodszych.

W tegoroczną kampanię zaangażowali się znani polscy siatkarze: Katarzyna Skowrońska – Dolata – Najpiękniejsza Środkowa Polski i Mistrzyni Europy, Piotr Gruszka – trzykrotny Mistrz Polski i Mistrz Świata Juniorów oraz Sebastian Świderski, - Wicemistrz Świata i specjalista od podniebnych wyskoków. Od sierpnia zawodnicy będą zachęcać dzieci do picia mleka, a rodziców do dbania o zdrowie swoich pociech. Tym samym siatkarze dołączyli do grona propagatorów picia mleka dotychczas reprezentowanych przez: Bogusława Lindę, Kayah, Krzysztofa Hołowczyca, Jagnę Marczułajtis, Shreka i Supermana.

Siatkarze namawiający najmłodszych do picia mleka pojawią się od sierpnia w reklamach telewizyjnych, na billboardach i innych nośnikach reklamy zewnętrznej w większości polskich miast, w reklamach prasowych i internetowych oraz stacjach radiowych.

Za kreację i realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja Communication Unlimited, która od początku współpracuje przy projekcie, natomiast we współpracę z mediami zaangażowany jest dom mediowy ZenithOptimedia (a w planowanie kampanii internetowej komórka ZED Digital).

„Pij mleko! Będziesz wielki” to najbardziej rozpoznawalna kampania społeczna w Polsce, a fakt, że co roku wspierają ją znane twarze i środowisko reklamowo-biznesowe świadczy o jej sile i zasadności. Dziwi mnie jednak kolejny rok nieobecności producentów wyrobów mlecznych i całkowity brak wsparcia ze strony organów rządowych. To właśnie im najbardziej powinno zależeć na promocji zdrowych nawyków żywieniowych i edukacji prozdrowotnej” – komentuje Paweł Kowalewski prezes Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy (IAA) w Polsce.

Pomysł kampanii „Pij mleko! Będziesz wielki” powstał w odpowiedzi na problem jakim jest w Polsce osteoporoza oraz rosnący spadek spożycia mleka przez najmłodszych. Kampania jest elementem programu Marketing dla Przyszłości, stworzonego i realizowanego przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA w Polsce.
Ubiegłe edycje okazały się ogromnym sukcesem, a samo hasło „Pij mleko! Będziesz wielki” na trwale zagościło w świadomości Polaków.

Źródło: IAA

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764