logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa odsłona magazynu Warsaw Business Journal

  PR 13.03.2017, przeczytano 439 razy
ilustracjastrzałka

Grupa mediowa Valkea, wydawca anglojęzycznego miesięcznika biznesowego Warsaw Business Journal Observer, przeprowadziła relaunch magazynu, zmieniając nazwę na Warsaw Business Journal i odświeżając identyfikację graficzną. Funkcję redaktora naczelnego objął dotychczasowy wydawca Morten Lindholm.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-odslona-magazynu-warsaw-business-journal,31774,artykul.html

Zmiany w magazynie podkreśla nowa szata graficzna, o przejrzystym układzie treści, bardziej eleganckiej okładce, stonowanym układzie zajawek i nowym logotypie, który nawiązuje do wydawanego w poprzednich latach tygodnika Warsaw Business Journal. Treści i materiały graficzne umieszczone są w nowoczesny i przejrzysty sposób. Zawartość obejmuje autorskie treści, opracowania i wywiady o tematyce biznesowej. Uzupełnia i rozszerza newsy publikowane na stronie internetowej www.wbj.pl.

Nowe wydanie pisma w największym stopniu skupione jest na sektorze nieruchomości, energii, zmian na rynku pracy, rozwoju technologii, social mediów oraz tematyce lifestyle’u. Eksperckie komentarze na łamach pisma prezentują liczni specjaliści z zakresu nieruchomości, prawa czy tzw. inteligentnych miast, czyli takich, które wykorzystują technologie informacyjno-komunikacyjne m.in. w celu zwiększenia interaktywności i wydajności infrastruktury miejskiej oraz do podniesienia świadomości mieszkańców.

- Polska jest doskonałym przykładem tzw. success story. Naszym głównym celem jest pokazywanie światu ważnych i interesujących treści na temat polskiego biznesu, gospodarki i ludzi. Chcemy przedstawiać naszym czytelnikom wydarzenia, historie, firmy i osoby, które z sukcesem tworzą polski rynek. Poprzez dogłębne analizy i rozmowy z liderami biznesu omawiamy najważniejsze trendy i kluczowe sektory polskiej gospodarki – powiedział Morten Lindholm, redaktor naczelny Warsaw Business Journal.

Miesięcznik, wraz z rocznikami „Book of Lists”, „Made in Poland” i „Investing in Poland”, wchodzi w skład grupy tytułów biznesowych wydawanych pod obecnym od ponad dwudziestu lat na polskim rynku brandem Warsaw Business Journal Group. Dystrybuowany jest w największych sieciach sprzedaży detalicznej oraz na najważniejszych wydarzeniach gospodarczo-ekonomicznych w kraju i za granicą, m.in. MIPIM, CEEQA, EXPO REAL, EFNI, Europejskim Kongresie Gospodarczym czy Forum Ekonomicznym w Krynicy.

Źródło: Valkea Media S.A.

www.valkea.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
KRRiT: Sygnał Radia Maryja zakłócano z Rosji
Sekretarz Wykonawczy IGO EUTELSAT informuje Przewodniczącego KRRiT:
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764