logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa odsłona magazynu Weekend.gazeta.pl

  PR 05.02.2021, przeczytano 380 razy

Weekend.gazeta.pl, który w tym roku obchodzi swoje siedmiolecie, przeszedł gruntowną metamorfozę. Serwis zyskał odświeżony layout stron artykułowych, a jego czytelnicy będą mogli korzystać z nowej strony głównej. W magazynie pojawią się nowe cykle i nowi autorzy. Dla reklamodawców powstała bardziej elastyczna oferta produktowa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-odslona-magazynu-weekend.gazeta.pl,390110,artykul.html

Weekend.gazeta.pl to nowoczesny i atrakcyjny wizualnie serwis premium, w którym publikowane są między innymi reportaże, pogłębione wywiady, rozbudowane sylwetki. Artykuły ilustrowane są wielkoformatowymi zdjęciami. To pierwszy tego typu magazyn w polskim internecie, który wyznaczył nowe standardy pisania i pokazywania jakościowych treści w rodzimych portalach. W lutym 2021 r. serwis zyskał nową oprawę – wszystko dzięki zmianie layoutu, nawigacji oraz sposobu prezentacji galerii zdjęciowych. Użytkownicy będą też sprawniej poruszać się po serwisie, bez problemów dotrą do tekstów z poprzednich wydań magazynu oraz obszarów tematycznych, które ich najbardziej interesują.

W odświeżonej odsłonie serwisu pojawi się więcej tekstów z kategorii Odpocznij, w których opisywane będą intrygujące, szerzej nieznane miejsca w Polsce i za granicą, a także materiały z kategorii Zrozum, czyli rozmowy i artykuły, które rzetelnie wyjaśnią to, co dzieje się dookoła nas. Redakcja skupi się również na materiałach z obszaru Poznaj, w którym pojawi się więcej tekstów historycznych czy materiałów z zagranicy, dotyczących zmian społecznych i obyczajowości, których brakuje w polskich mediach.

– Przez kilka lat działania Weekend.gazeta.pl udało nam się na wylot poznać naszych czytelników – mówi Anna Budyńska, redaktor naczelna magazynu/serwisu. – Są bardzo wymagający – oczekują niesztampowych, wciągających historii oraz intrygujących bohaterów z krwi i kości. Nadal będziemy spełniać te oczekiwania na jak najwyższym poziomie, proponując jednocześnie nowe tematy. W najbliższym czasie skupimy się na miłości, ekologii, podpowiemy, jak i gdzie odpoczywać ciekawie i efektywnie, a ekscytujących wątków poszukamy w przeszłości i za granicą. Magazyn nadal będzie tworzył kilkuosobowy, stały zespół redakcyjny oraz kilkunastu autorów zewnętrznych – dodaje.

Nowa odsłona serwisu to także nowe możliwości dla reklamodawców. W tym roku wprowadzono m.in. elastyczną siatkę reklamową dopasowaną do nowego layoutu serwisu, dzięki czemu reklamy klienta będą jeszcze lepiej wkomponowane w treści. Dodano też nową funkcjonalność - automatyczne wyłączenie programatycznych slotów reklamowych w momencie, gdy wykupione zostaje partnerstwo weekendu lub cyklu. Dodatkowo, zwiększona została widoczność metki partnera, a zajawki rekomendacji artykułów pojawiają się w oparciu o technologię Big Data.

Za nowy wygląd serwisu Weekend.gazeta.pl i wprowadzenie jego nowych funkcjonalności odpowiadały zespoły technologii oraz designu Agory.

Nowa odsłona Weekend.gazeta.pl będzie promowana w kampanii obejmującej stacje telewizyjne i radiowe (TVN, RMF FM, Radio TOK FM, Rock Radio, Radio Pogoda, Radio Złote Przeboje), cyfrowe nośniki OOH w całej Polsce, a także serwisy z grupy Gazeta.pl (display i wideo). Działania prowadzone od 5 lutego 2021 r. do końca miesiąca przygotował zespół marketingu oraz zespół designu Gazeta.pl.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764