logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa odsłona marki Desperados wsparta kampanią

  PR 21.07.2017, przeczytano 676 razy

Marka, która powstała jako odważne połączenie piwa i tequili, przełamujące dotychczasowe schematy, w lipcu wprowadza wariant o smaku tequili oraz ciemnego rumu i 7% zawartości alkoholu. Jest to nowa odsłona Desperadosa Nocturno, która odpowiada na potrzeby konsumentów i odważnie podąża za jego zmieniającymi się preferencjami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-odslona-marki-desperados-wsparta-kampania,33188,artykul.html

- Źródłem unikalności Desperadosa jest odwaga i zdolność towarzyszenia konsumentom w zmieniającej się rzeczywistości, a nie tylko nadążanie za ich potrzebami – mówi Anna Wood Senior Group Brand Manager International Brands w Grupie Żywiec. - W jej charakterze leży odważne przekraczanie granic i taki właśnie jest nowy wariant Desperados Nocturno. Powstał dla tych, którzy od imprezowania oczekują nie tylko zabawy, ale też okazji do wyrażania siebie. Wierzymy, że będzie inspirował naszych konsumentów do odkrywania nowych wymiarów imprezowania, nadając im wyjątkowej „desperadosowej” energii.

W sierpniu 2017 r. ruszy szeroka kampania wspierająca wprowadzenie nowego Desperadosa Noctruno. Obejmie spoty telewizyjne, digital, mobile, PR oraz działania w punktach sprzedaży. W sierpniu i wrześniu będzie można spróbować nowego wariantu podczas specjalnych akcji samplingowych.

- Dla marki, której siłą jest autentyczność, budowanie doświadczenia konsumenckiego jest ważnym elementem komunikacji. Dlatego po raz kolejny startuje ogólnopolska akcja samplingowa, w której przedstawimy nowy wariant, zapraszając do świata marki Desperados – mówi Anna Wood. – Samplingi to dla nas wyjątkowa okazja do tego, aby spotkać odbiorców marki i nawiązać z nimi bezpośredni dialog. W dzisiejszej rzeczywistości marketingowej przewagę można zbudować tylko zdobywając aprobatę konsumentów i ich przekonanie o tym, że marka dzieli z nimi doświadczenia i rozumie ich oczekiwania. 

Desperados Nocturno to trzeci, obok Original i Red, wariant marki. Od lipca dostępny jest w sklepach w całej Polsce w butelkach 400 ml i multipaku 3 x 400 ml. Zawartość alkoholu – 7%. Za kreację i działania ATL odpowiedzialna jest agencja K2. Nowe opakowania oraz kampania BTL realizowana jest przez agencję Cream. Komunikację PR dla marki Desperados prowadzi agencja Roots PR. Media zaplanował i zakupił dom mediowy MediaVest.

Źródło: Grupa Żywiec

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764