logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa odsłona Medonetu

  PR 28.09.2020, przeczytano 689 razy
ilustracjastrzałka

Medonet jest pierwszym w Polsce portalem zdrowotnym, który łączy w jednym spójnym ekosystemie serwis informacyjno-poradnikowy, platformę marketplace umożliwiającą zakup usług medycznych i produktów zdrowotnych oraz telemedycynę. W nowej odsłonie najpopularniejszego w Polsce serwisu o zdrowiu użytkownicy jeszcze szybciej zyskują dostęp do sprawdzonych informacji oraz usług z zakresu medycyny i profilaktyki prozdrowotnej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-odslona-medonetu,388579,artykul.html

Należący do Ringier Axel Springer Polska, Medonet jest najpopularniejszym w Polsce serwisem w kategorii zdrowie i medycyna. Według danych Gemius/PBI w sierpniu br. serwis odnotował 8 mln RU (realnych użytkowników) i 41 mln odsłon.

– Redakcja Medonet.pl każdego dnia dba o najwyższą jakość publikowanych materiałów. Medonet jest najbardziej uznanym przez środowisko medyczne serwisem zdrowotnym skierowanym do pacjentów w Polsce. – mówi dr Anna Zimny-Zając, redaktor naczelna Medonetu. - Opieramy się na Explanatory Journalism,  pokazujemy dane zjawisko bardzo szeroko, ze zrozumieniem problemu i konsekwencji. Treść musi być potwierdzona przez różnych ekspertów, musi mieć autora i musi być zrozumiała dla każdego.  Naszą misję kontunuujemy również w Medonetmarket.pl, wybierając wyłącznie partnerów, których usługom i produktom ufamy. Naszym użytkownikom prezentujemy wyłącznie sprawdzone oferty – kontynuuje redaktor naczelna Medonetu.

Będący częścią Medonetu, serwis Medonetmarket.pl pozwala na dostęp do wielu sprawdzonych ofert, z możliwością ich szybkiego i bezpiecznego zakupu. Użytkownicy mogą zakupić m.in. urządzenia medyczne i suplementy diety od zweryfikowanych dostawców, a także badania i zabiegi z najpopularniejszych placówek medycznych w Polsce, m.in. należących do sieci Polmed czy Grupy Luxmed. Aby podjąć decyzję, każdy użytkownik Medonetmarket.pl może zapoznać się ze szczegółowym opisem, który przedstawia zakres przedstawianej propozycji.

Z kolei dzięki dostępnemu w Medonecie serwisowi haloDoctor.pl, internauci mogą umówić się na e-konsultację lekarską u setek specjalistów dostępnych online 24/7.

– W dobie epidemii koronawirusa telemedycyna zyskuje na znaczeniu. Nasza oferta telemedyczna jest odpowiedzią na potrzeby rynku i użytkowników. Telemedycyna w czasie pandemii umożliwiła tysiącom pacjentów kontakt z lekarzem. E-porada lekarska, uzyskanie e-zwolnienia czy e-recepty nigdy nie było tak proste, a jednocześnie tak przydatne w takiej formie. Polska służba zdrowia przechodzi rewolucję, a my też wpływamy na te wielkie zmiany  – podkreśla Jakub Zieliński, Head of Medonet.

Takie e-wizyty w postaci rozmowy telefonicznej, poprzez chat lub wideochat pozwalają także na zdalną interpretację wyników badań.

- W tym momencie Medonet zaspakaja znacznie więcej potrzeb pacjenta w internecie, ponieważ oprócz zdobycia rzetelnych informacji oferujemy możliwość umówienia e-wizyty u setek specjalistów dostępnych 24/7, a także kupno badań i zabiegów z najlepszych klinik w Polsce oraz suplementów diety czy urządzeń medycznych od zweryfikowanych dostawców. Jesteśmy dumni, że budujemy coraz bardziej kompletny i spójny ekosystem e-zdrowia dla polskich pacjentów  – wyjaśnia Diana Żochowska, Business Development Manager Medonetu.

Nowej odsłonie serwisu Medonet towarzyszy kampania informacyjno-wizerunkowa w internecie i prasie oraz spoty w radiu i telewizji.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764