logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa odsłona miesięcznika 'Personel Plus'

  PR 02.09.2010, przeczytano 3205 razy
ilustracjastrzałka

Wrześniowy numer miesięcznika "Personel Plus" - czasopisma o tematyce HRM, wydawanego przez Wolters Kluwer Polska - ukaże się w odmienionej szacie graficznej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-odslona-miesiecznika--personel-plus-,11212,artykul.html

3 września ukaże się odmieniony "Personel Plus". Zmieniona szata graficzna, przejrzysta matryca i nowoczesny układ magazynu ułatwią czytanie i zapamiętywanie treści. Pismo otwiera się też na nowe tematy branżowe. W założeniu będzie bardziej aktualne i będzie prezentować najciekawsze wdrożenia polskich firm w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi. Co miesiąc publikowany będzie wywiad z największymi osobowościami polskiego HR. Stałym działem będzie również interaktywna sekcja prawa pracy z możliwością zadawania pytań ekspertom.

"Ludzie to siła HR, dlatego w nowym 'Personelu Plus' jeszcze większą rolę przykładamy do osób które kształtują zasoby ludzkie w Polsce. Nowe działy - Ludzie HR, Opinie i Komentarze - to miejsce na głos środowiska. Planujemy również więcej interaktywnych paneli dyskusyjnych oraz wydarzeń firmowanych przez magazyn" - mówi Rafał Broniarek, redaktor naczelny.

"Personel Plus" jest miesięcznikiem skierowanym do dyrektorów i specjalistów HR, właścicieli firm, szefów działów szkoleń oraz wszystkich zainteresowanych tematyką z zakresu HRM, zarządzania, coachingu.

Źródło: SIZ PAP

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764