logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa odsłona Mint Media

  PR 06.03.2018, przeczytano 545 razy
ilustracjastrzałka

Mint Media - agencja interaktywna specjalizująca się w kompleksowej obsłudze marek w Internecie, po 9 latach obecności na rynku postanowiła odświeżyć swój wizerunek. Firma nie tylko zmieniła logo, ale także poszerzyła zakres usług i kompetencji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-odslona-mint-media,35673,artykul.html

Nowa identyfikacja wizualna obejmuje zmienione logo, litografię, jak również zmiany w wyglądzie strony internetowej. Oprócz tych modyfikacji, agencja poszerzyła zakres działań w sferze marketingu 360 oraz rozbudowała strategię działań, opierającą się na synergii z innymi spółkami funduszu KnowledgeHub, do którego należy.

- Tworząc tę identyfikację wizualną chcieliśmy stworzyć coś nowego, jednocześnie nie odcinając się zupełnie od tej, która towarzyszy nam od momentu powstania. Niemniej jednak, poszerzając nasze kompetencje zależało nam na nowoczesnym, odświeżonym wizerunku, który podkreśli nasz rozwój. Uważamy że ta identyfikacja, wraz z nową, funkcjonalną stroną podkreśli charakter naszej marki – dodaje Krzysztof Zawadzki Head of Design Mint Media.

Celem wprowadzenia zmian jest wzmocnienie pozycji firmy na rynku agencji zajmujących się kompleksowymi działaniami z zakresu digital i mediów społecznościowych. Rebranding Mint Media wyznacza nowe cele i strategie, jakie planuje podjąć agencja. Zmiany są również odpowiedzią na stale ewoluujący rynek i oczekiwania klientów.

- Dostosowujemy naszą ofertę do klientów z różnych branż, z którymi współpracujemy. Rebranding jest odpowiedzią na potrzeby klientów, zarówno obecnych, jak i przyszłych. Chcemy stale poszerzać zakres naszych usług. Obserwujemy rynek i zmiany, które na nim zachodzą. Cały czas inwestujemy w rozwój naszej marki, dlatego też rebranding jest naturalnym etapem, który ma otworzyć przed nami nowe możliwości – mówi Paweł Karaś, CEO Mint Media.

Mint Media zmienia swój branding po raz pierwszy od 9 lat.

Źródło: Mint Media

www.mintmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764