logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa odsłona Money.pl

  PR 09.11.2018, przeczytano 682 razy
ilustracjastrzałka

Najpopularniejszy w Polsce serwis o finansach i biznesie ma nową stronę główną. Przeprojektowano poszczególne działy, w tym największe: „Giełda” i „Waluty”. Zmieniono font i sposób wyświetlania stron artykułowych, dodano specjalną sekcję wideo oraz zbiór narzędzi do monitorowania rozwoju sytuacji na polskim oraz globalnych rynkach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-odslona-money.pl,380085,artykul.html

Nowy układ strony głównej money.pl to odpowiedź na potrzeby użytkowników i reklamodawców. Najważniejsze materiały wyświetlane są w formie przewijanej rolki. Tytuły informacji umieszczone są na białym lub charakterystycznym dla serwisu, granatowym tle. Zrezygnowano tym samym z umieszczania ich bezpośrednio na zdjęciach i grafikach, co wpływa na przejrzystość przekazu. Newsfeed serwisu aktualizuje się automatycznie. Siatkę reklamową zaprojektowano zgodnie ze standardami Coalition for Better Ads. Ofertę dla reklamodawców odświeżono i uzupełniono o nowe formaty. Całość przy poprawie parametrów jakościowych.

– Po wielu miesiącach badań wśród użytkowników i partnerów biznesowych oddajemy czytelnikom nowy, lekki, intuicyjny serwis, który pozwoli lepiej, szybciej i głębiej zaglądać za kulisy życia gospodarczego i rynków finansowych. Wyczuć puls ekonomii i życia firm. Z należytą ostrością opisywać sprawy istotne dla milionów konsumentów. Rzetelność, jakość i odpowiedzialność to fundamenty warsztatu naszej redakcji, które od teraz zyskują dodatkowo czytelny, przyjazny dla oka design – mówi Mikołaj Kunica, dyrektor zarządzający i redaktor naczelny obszaru biznes w Wirtualnej Polsce.

Nowością jest również zbiór narzędzi do monitorowania rynkowej aktywności, które umieszczono w prawej części serwisu. Każdy użytkownik może stworzyć dopasowany do własnych preferencji kokpit zarządzania inwestycjami poprzez porównywanie i śledzenie spółek czy tworzenie indywidualnych portfeli. Zadaniem nowej sekcji wideo jest z kolei lepsza ekspozycja programów realizowanych przez redakcje. Do najpopularniejszych należą m.in. „Money. To się liczy” – poranne pasmo informacyjne, którego gospodarzami są dziennikarze z wieloletnim doświadczeniem: Sebastian Ogórek, zastępca redaktora naczelnego, Mateusz Ratajczak i Marcin Łukasik, „Pomysł na biznes” prezentujący małe firmy, które powstały dzięki odważnej wizji twórców oraz najnowszy projekt – autorski program „Nino o biznesie”.

– money.pl to najczęściej wybierany serwis przez kadrę menedżerską i właścicieli firm. W tej grupie mamy już 25% przewagi nad bezpośrednim konkurentem. Dlatego też w nowej odsłonie pogłębiliśmy vademecum wiedzy, które jest pomocne w codziennej praktyce prowadzenia biznesu – mówi Nino Dżikija, wicedyrektor obszaru biznes w Wirtualnej Polsce.

Wraz z wprowadzeniem nowej odsłony zaplanowano działania marketingowe, które rozpoczną się 13 listopada. Formaty reklamowe online będzie można zobaczyć w serwisach Grupy WP, a także w mediach branżowych. Dodatkowo, nowy money.pl będzie prezentowany pasażerom pociągów PKP Intercity.

money.pl to najpopularniejszy w Polsce serwis o finansach i biznesie. Zgodnie z badaniem Gemius/PBI we wrześniu 2018 odwiedziło go 6,8 mln realnych użytkowników. money.pl zajmuje również 1. miejsce w kategorii Biznes, finanse, prawo. Redakcja codziennie przybliża m.in. informacje biznesowe z kraju i ze świata, notowania giełdowe, kursy walut i wskaźniki gospodarcze.

Źródło: Wirtualna Polska SA

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
The Eastern Frontier Initiative: regionalny sojusz dziennikarski
Projekt TEFI, czyli The Eastern Frontier Initiative stworzyli pod koniec 2023 r. czołowi wydawcy z Polski, Słowacji, Węgier i Rumunii, wśród których znalazły się “Wyborcza", SME, 444.hu i PressOne oraz holenderski portal śledczy Bellingcat. Celem konsorcjum, współzałożonego przez Komisję Europejską, jest regionalny sojusz dziennikarski skupiający się na wyzwaniach...
Portal O2.pl stawia na treści regionalne i powiększa redakcję
Nowe hasło „Blisko ludzi” będzie promować o2.pl, piątą co do wielkości Stronę Główną wśród portali internetowych w Polsce. W ostatnich miesiącach skład redakcji zwiększył się niemal dwukrotnie, od marca na jej czele stanął Jacek Stańczyk. Zgodnie z nową strategią rozwoju w serwisie pojawiać się będzie jeszcze więcej treści regionalnych.
Zielony Onet - nowa platforma dla ekologicznie świadomych
Ringier Axel Springer Polska uruchamia serwis internetowy, który ma na celu dostarczanie bieżących informacji w tematach związanych z ekologią, klimatem oraz szeroko rozumianą przyrodą. Zielony Onet jest bazą wiedzy na temat środowiska naturalnego, oferując użytkownikom szeroki wachlarz treści – od reportaży i artykułów po raporty i analizy najnowszych badań...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764