logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa odsłona Money.pl

  PR 09.11.2018, przeczytano 297 razy
ilustracjastrzałka

Najpopularniejszy w Polsce serwis o finansach i biznesie ma nową stronę główną. Przeprojektowano poszczególne działy, w tym największe: „Giełda” i „Waluty”. Zmieniono font i sposób wyświetlania stron artykułowych, dodano specjalną sekcję wideo oraz zbiór narzędzi do monitorowania rozwoju sytuacji na polskim oraz globalnych rynkach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-odslona-money.pl,380085,artykul.html

Nowy układ strony głównej money.pl to odpowiedź na potrzeby użytkowników i reklamodawców. Najważniejsze materiały wyświetlane są w formie przewijanej rolki. Tytuły informacji umieszczone są na białym lub charakterystycznym dla serwisu, granatowym tle. Zrezygnowano tym samym z umieszczania ich bezpośrednio na zdjęciach i grafikach, co wpływa na przejrzystość przekazu. Newsfeed serwisu aktualizuje się automatycznie. Siatkę reklamową zaprojektowano zgodnie ze standardami Coalition for Better Ads. Ofertę dla reklamodawców odświeżono i uzupełniono o nowe formaty. Całość przy poprawie parametrów jakościowych.

– Po wielu miesiącach badań wśród użytkowników i partnerów biznesowych oddajemy czytelnikom nowy, lekki, intuicyjny serwis, który pozwoli lepiej, szybciej i głębiej zaglądać za kulisy życia gospodarczego i rynków finansowych. Wyczuć puls ekonomii i życia firm. Z należytą ostrością opisywać sprawy istotne dla milionów konsumentów. Rzetelność, jakość i odpowiedzialność to fundamenty warsztatu naszej redakcji, które od teraz zyskują dodatkowo czytelny, przyjazny dla oka design – mówi Mikołaj Kunica, dyrektor zarządzający i redaktor naczelny obszaru biznes w Wirtualnej Polsce.

Nowością jest również zbiór narzędzi do monitorowania rynkowej aktywności, które umieszczono w prawej części serwisu. Każdy użytkownik może stworzyć dopasowany do własnych preferencji kokpit zarządzania inwestycjami poprzez porównywanie i śledzenie spółek czy tworzenie indywidualnych portfeli. Zadaniem nowej sekcji wideo jest z kolei lepsza ekspozycja programów realizowanych przez redakcje. Do najpopularniejszych należą m.in. „Money. To się liczy” – poranne pasmo informacyjne, którego gospodarzami są dziennikarze z wieloletnim doświadczeniem: Sebastian Ogórek, zastępca redaktora naczelnego, Mateusz Ratajczak i Marcin Łukasik, „Pomysł na biznes” prezentujący małe firmy, które powstały dzięki odważnej wizji twórców oraz najnowszy projekt – autorski program „Nino o biznesie”.

– money.pl to najczęściej wybierany serwis przez kadrę menedżerską i właścicieli firm. W tej grupie mamy już 25% przewagi nad bezpośrednim konkurentem. Dlatego też w nowej odsłonie pogłębiliśmy vademecum wiedzy, które jest pomocne w codziennej praktyce prowadzenia biznesu – mówi Nino Dżikija, wicedyrektor obszaru biznes w Wirtualnej Polsce.

Wraz z wprowadzeniem nowej odsłony zaplanowano działania marketingowe, które rozpoczną się 13 listopada. Formaty reklamowe online będzie można zobaczyć w serwisach Grupy WP, a także w mediach branżowych. Dodatkowo, nowy money.pl będzie prezentowany pasażerom pociągów PKP Intercity.

money.pl to najpopularniejszy w Polsce serwis o finansach i biznesie. Zgodnie z badaniem Gemius/PBI we wrześniu 2018 odwiedziło go 6,8 mln realnych użytkowników. money.pl zajmuje również 1. miejsce w kategorii Biznes, finanse, prawo. Redakcja codziennie przybliża m.in. informacje biznesowe z kraju i ze świata, notowania giełdowe, kursy walut i wskaźniki gospodarcze.

Źródło: Wirtualna Polska SA

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

E-autokult.pl – nowy serwis Wirtualnej Polski
Autokult, jeden z najpopularniejszych serwisów motoryzacyjnych w Polsce, uruchomił specjalną sekcję o elektromobilności. Na stronie e-autokult.pl można znaleźć m.in. informacje o technologii, testy samochodów niskoemisyjnych, poradniki i wywiady.
Powołano nowy zarząd PMPG Polskie Media
Rada Nadzorcza PMPG Polskie Media S.A. na posiedzeniu 23 kwietnia 2019 roku powołała do zarządu spółki troje kluczowych menedżerów spółki o długoletnim stażu: Ewę Rykaczewską, Piotra Piaszczyka i Roberta Pstrokońskiego.  Objęcie funkcji przez nowych członków zarządu nastąpi 1 maja 2019r.  Jednocześnie Rada Nadzorcza przyjęła rezygnację...
Srebro dla AMS w konkursie Innovation 2019 za „Zielone przystanki”
Zespół AMS ponownie został nagrodzony w konkursie INNOVATION - tym razem otrzymał SREBRO za "Zielone przystanki", czyli proekologiczny krakowski projekt zrealizowany w 2018 r.
Adocean z planowaniem kampanii w oparciu o demograf
Gemius wprowadza nową funkcjonalność do narzędzia AdOcean. Adserwer ten, jako jeden z nielicznych oferuje dane zasięgowe oraz demograficzne, a także informacje o współoglądalności kampanii na różnych urządzeniach. Dzięki temu możliwe staje się planowanie kampanii w oparciu o demografię użytkowników.
„Gazeta Wyborcza” wraz z europejskimi dziennikami zakłada Sonar Europe
Redakcja „Gazety Wyborczej” łączy siły z zespołami „Le Soir”, „Le Figaro” i „El Pais”, tworząc nowy projekt medialny Sonar Europe. Dzięki współpracy dzienników, zainaugurowanej w marcu br., powstawać będą atrakcyjne, multimedialne materiały oparte na danych, dotyczące wielu tematów i pokazujące wiele...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764