logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa odsłona Money.pl

  PR 09.11.2018, przeczytano 314 razy
ilustracjastrzałka

Najpopularniejszy w Polsce serwis o finansach i biznesie ma nową stronę główną. Przeprojektowano poszczególne działy, w tym największe: „Giełda” i „Waluty”. Zmieniono font i sposób wyświetlania stron artykułowych, dodano specjalną sekcję wideo oraz zbiór narzędzi do monitorowania rozwoju sytuacji na polskim oraz globalnych rynkach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-odslona-money.pl,380085,artykul.html

Nowy układ strony głównej money.pl to odpowiedź na potrzeby użytkowników i reklamodawców. Najważniejsze materiały wyświetlane są w formie przewijanej rolki. Tytuły informacji umieszczone są na białym lub charakterystycznym dla serwisu, granatowym tle. Zrezygnowano tym samym z umieszczania ich bezpośrednio na zdjęciach i grafikach, co wpływa na przejrzystość przekazu. Newsfeed serwisu aktualizuje się automatycznie. Siatkę reklamową zaprojektowano zgodnie ze standardami Coalition for Better Ads. Ofertę dla reklamodawców odświeżono i uzupełniono o nowe formaty. Całość przy poprawie parametrów jakościowych.

– Po wielu miesiącach badań wśród użytkowników i partnerów biznesowych oddajemy czytelnikom nowy, lekki, intuicyjny serwis, który pozwoli lepiej, szybciej i głębiej zaglądać za kulisy życia gospodarczego i rynków finansowych. Wyczuć puls ekonomii i życia firm. Z należytą ostrością opisywać sprawy istotne dla milionów konsumentów. Rzetelność, jakość i odpowiedzialność to fundamenty warsztatu naszej redakcji, które od teraz zyskują dodatkowo czytelny, przyjazny dla oka design – mówi Mikołaj Kunica, dyrektor zarządzający i redaktor naczelny obszaru biznes w Wirtualnej Polsce.

Nowością jest również zbiór narzędzi do monitorowania rynkowej aktywności, które umieszczono w prawej części serwisu. Każdy użytkownik może stworzyć dopasowany do własnych preferencji kokpit zarządzania inwestycjami poprzez porównywanie i śledzenie spółek czy tworzenie indywidualnych portfeli. Zadaniem nowej sekcji wideo jest z kolei lepsza ekspozycja programów realizowanych przez redakcje. Do najpopularniejszych należą m.in. „Money. To się liczy” – poranne pasmo informacyjne, którego gospodarzami są dziennikarze z wieloletnim doświadczeniem: Sebastian Ogórek, zastępca redaktora naczelnego, Mateusz Ratajczak i Marcin Łukasik, „Pomysł na biznes” prezentujący małe firmy, które powstały dzięki odważnej wizji twórców oraz najnowszy projekt – autorski program „Nino o biznesie”.

– money.pl to najczęściej wybierany serwis przez kadrę menedżerską i właścicieli firm. W tej grupie mamy już 25% przewagi nad bezpośrednim konkurentem. Dlatego też w nowej odsłonie pogłębiliśmy vademecum wiedzy, które jest pomocne w codziennej praktyce prowadzenia biznesu – mówi Nino Dżikija, wicedyrektor obszaru biznes w Wirtualnej Polsce.

Wraz z wprowadzeniem nowej odsłony zaplanowano działania marketingowe, które rozpoczną się 13 listopada. Formaty reklamowe online będzie można zobaczyć w serwisach Grupy WP, a także w mediach branżowych. Dodatkowo, nowy money.pl będzie prezentowany pasażerom pociągów PKP Intercity.

money.pl to najpopularniejszy w Polsce serwis o finansach i biznesie. Zgodnie z badaniem Gemius/PBI we wrześniu 2018 odwiedziło go 6,8 mln realnych użytkowników. money.pl zajmuje również 1. miejsce w kategorii Biznes, finanse, prawo. Redakcja codziennie przybliża m.in. informacje biznesowe z kraju i ze świata, notowania giełdowe, kursy walut i wskaźniki gospodarcze.

Źródło: Wirtualna Polska SA

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Awans w Biurze Reklamy Multikino Media - Łukasz Gawęcki zostaje senior sales managerem
Łukasz Gawęcki awansował na stanowisko senior sales manager w Biurze Reklamy Multikino Media, zajmującym się m.in. sprzedażą reklamy kinowej, sponsoringiem i akcjami specjalnymi.
Marcin Wesołek pokieruje działem Sport Gazety Wyborczej
Od 1 września br. kierownikiem działu Sport "Gazety Wyborczej" będzie Marcin Wesołek, obecny redaktor naczelny "Gazety Wyborczej Poznań". Zastąpi Radosława Leniarskiego, który pozostanie w zespole dziennika.
Już 5 mld ludzi użytkuje telefony komórkowe
3 godziny dziennie – tyle czasu blisko połowa użytkowników smartfonów i tabletów spędza na korzystaniu z ulubionego urządzenia, a co piąty poświęca na to 6 godzin w ciągu dnia – wynika z badania Selectivv Mobile House. Trend digital wellbeing ma na celu ograniczenie bezrefleksyjnego użytkowania urządzeń mobilnych i propagowanie zdrowej...
Wyniki badania Gemius/PBI za czerwiec 2019
Poniżej prezentujemy Państwu najnowsze wyniki badania Gemius/PBI. Tabele prezentują zarówno rankingi wydawców internetowych, zestawienie najpopularniejszych domen oraz aplikacji mobilnych.
AMS: więcej nośników cyfrowych, inwestycja w Piano Group
AMS S.A. z Grupy Agora została w lipcu 2019 r. większościowym udziałowcem Piano Group, prowadzącej działalność w obszarze digital out of home (DOOH) jako operator platformy MoveTV z ekranami w największych klubach fitness w Polsce i autorskim kontentem premium dostosowanym do oglądania podczas ćwiczeń. Dzięki tej transakcji AMS, lider polskiego rynku reklamy zewnętrznej, poszerzy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764