logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa odsłona Noble Lashes

  PR 08.10.2018, przeczytano 1492 razy
ilustracjastrzałka
Nowe logo Noble Lashes

Noble Lashes to firma produkująca kosmetyki i akcesoria do wykonywania sztucznych rzęs, która zdążyła już zyskać sobie grono oddanych klientek i to zarówno w Polsce, jak i w wielu innych krajach świata. 17 września 2018 roku firma zaprezentowała swoje nowe logo.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-odslona-noble-lashes,379665,artykul.html

Marka Noble Lashes narodziła się w głowach Pawła i Karola Wojciechowskich, dwóch biznesmenów z Olkusza. Ich pomysł na firmę produkującą sztuczne rzęsy okazał się strzałem w dziesiątkę. W ciągu zaledwie kilku lat działalności przedsiębiorstwo zdołało przekonać do siebie tysiące rzęsowych stylistek na całym świecie, obecnie zaś postrzegane jest jako jeden z liderów branży.

Bracia Wojciechowscy przyznają, że choć początki Noble Lashes były ciężkie, trud włożony w firmę w pełni się opłacił. Dziś pod egidą marki odbywa się nie tylko sprzedaż produktów, lecz także organizacja branżowych szkoleń z dziedzin takich jak przedłużanie, lifting i laminacja rzęs czy microblading (makijaż brwi). Szkolenia te przyciągają stylistki z całego kraju, które często zostają później wiernymi klientkami firmy, współpracując z nią na wielu płaszczyznach.

Tradycja i nowoczesność

Noble Lashes jest marką pragnącą podążać z duchem czasu. Wyraz tego stanowi nowe logo przedsiębiorstwa, zaprezentowane w drugiej połowie września br. Posiada ono wygląd nieco bardziej uniwersalny od poprzedniego, zarazem jednak łączy się z nim poprzez kolorystykę oraz obecność złotego sygnetu (przypominającym o prestiżu i wyjątkowości zawodu stylistki rzęs).

Przedstawiciele firmy zapewniają, że nowe logo stanowi świadectwo dynamicznego rozwoju oraz nabierania dojrzałości. Marka Noble Lashes zdołała zjednać sobie szerokie grono rzęsowych stylistek, które zyskały dzięki niej szansę na rozkwit własnych kompetencji, zawodowych pasji czy wręcz intratnych biznesów.

Korzyść jest jednak obopólna, ponieważ samo przedsiębiorstwo również wiele zawdzięcza swoim klientkom. Bez ich zaangażowania i dobrych rad firmie nie udałoby się z pewnością odnieść tak błyskawicznego sukcesu. Pracownicy Noble Lashes podkreślają to z nieukrywaną wdzięcznością.

obrazek

Stare logo

Źródło: Noble Lashes

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764