logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa odsłona Ofeminin.pl

  PR 24.05.2019, przeczytano 1481 razy
ilustracjastrzałka

Odświeżony serwis Ofeminin.pl debiutuje w nowej szacie graficznej z kampanią „W naszej bajce dziewczyny trzymają się razem”. Obok nowej wersji graficznej serwisu na nowo napisano strategię redakcyjną i brandową. Nowością w Ofeminin jest także Klub Shoppingowy – innowacyjna platforma e-commerce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-odslona-ofeminin.pl,382592,artykul.html

To pierwsza tak duża zmiana dla serwisu Ofeminin.pl, który od 8 lat jest obecny na polskim rynku.

Merytorycznym punktem wyjścia do zmian było badanie segmentacyjne kobiet w ramach projektu Women Power przeprowadzone przez Ringier Axel Springer Polska i agencję badawczą IQS.

Wyniki badania segmentacyjnego kobiet pokazały między innymi, że aż co druga młoda Polka nie czuje wsparcia od innych kobiet, choć jednocześnie go poszukuje. Kobiety nie chcą też ze sobą współpracować na polu zawodowym – jedynie 13% kobiet chciałoby mieć za szefa inną kobietę.

- Mając rozległą wiedzę z naszych badań i znaczące dotarcie do kobiet chcemy budować rzeczywistość, w której kobiety są razem, a nie przeciwko sobie. Młode Polki to jedne z najbardziej wymagających internautek. Media konsumują wieloplatformowo, na rozmaitych nośnikach, nie bojąc się nowych rozwiązań wydawniczych. Dlatego zdecydowaliśmy się zmienić strategię i wprowadzić zmiany tak, by jeszcze lepiej odpowiadać na najsilniejsze potrzeby młodego pokolenia – mówi Marta Badurek-Pietniczka, dyrektor wydawnicza segmentu Women & Lifestyle.

W serwisie, od niedawna prowadzonym przez Martynę Wyrzykowską, nową redaktor naczelną, pojawi się znacznie więcej społecznie zaangażowanych treści. Redakcja Ofeminin od maja wchodzi też w inne, nie podejmowane o tej pory obszary tematyczne – nie tylko będzie angażowała się w urodowe czy modowe treści, ale również koncentrowała się na rozwoju zawodowym i osobistym kobiet. Nie zabraknie sylwetek inspirujących Polek czy treści podróżniczych.

Nowej odsłonie serwisu towarzyszy kampania wizerunkowa „W naszej bajce dziewczyny trzymają się razem”. Występują w niej uwspółcześnione postacie z bajek – Kopciuszek, Roszpunka i Królewna Śnieżka, które razem mierzą się z problemami zamiast występować przeciwko sobie. Kampania Ofeminin będzie wspierana działaniami w online, social mediach, w prasie oraz w radiu.

W nawiązaniu do kampanii Ofeminin już w maju przedstawi historie o kobiecym wsparciu. Jako pierwsze kulisami swoich przyjaźni podzielą się: Ewa Chodakowska i Joanna Przetakiewicz, Red Lipstick Monster i Panna Joanna oraz Lara Gessler i Aleksandra Domańska.

ilustracjastrzałka

Przy nowym Ofeminin debiutuje również Klub Shoppingowy.

- Biegłość młodych kobiet w poruszaniu się online motywuje nas do proponowania coraz to nowych rozwiązań wydawniczych, dlatego wraz z nowym serwisem startuje Klub Shoppingowy. Unikalność tej platformy polega na budowaniu społeczności, która będzie miała regularny dostęp do ofert w specjalnych cenach i limitowanych linii produktów – mówi Magdalena Ignatowicz, kierownik ds. Rozwoju Ofeminin.

Zmiany w Ofeminin dopełnia nowy system identyfikacji stworzony dla marki oraz nowa szata graficzna serwisu. Całość została przygotowana przez działające w strukturach Ringier Axel Springer Polska Design Studio.

- Nowy znak jest bardzo prosty, konsekwentnie monoblokowy System identyfikacji zawiera ilustracje, ikony, kolaże i charakterystyczne duotony, które pozwalają marce budować rozpoznawalność w sposób elastyczny, dostosowany do wieloplatformowości sieci – mówi Bartłomiej Kozłowski, szef Design Studio, dyrektor artystyczny Ringier Axel Springer Polska.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764