logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa odsłona platformy hybrydowej TVP

  PR 11.05.2020, przeczytano 203 razy
ilustracjastrzałka

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom widzów, Telewizja Polska uruchomiła nową usługę w naziemnej telewizji cyfrowej, dostępną dla każdego w Polsce – bezpłatnie. Teraz wystarczy na pilocie telewizora nacisnąć czerwony przycisk i przenieść się w świat multimedialnej rozrywki, w którym w dowolnym momencie można między innymi obejrzeć ulubione pozycje programowe takie jak: filmy i seriale dla dzieci i dorosłych, programy informacyjne i publicystyczne, programy rozrywkowe, koncerty, spektakle Teatru Telewizji, zrekonstruowaną cyfrowo bibliotekę telewizyjnej klasyki i wiele innych pozycji z bogatej oferty VOD Telewizji Polskiej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-odslona-platformy-hybrydowej-tvp,386965,artykul.html

Telewizja hybrydowa, to połączenie tradycyjnej techniki telewizyjnej z nowoczesnymi technologiami internetowymi. Aby móc korzystać z nowych funkcjonalności należy mieć w domu telewizor odbierający telewizję naziemną z tradycyjnej anteny, mieć telewizor podłączony do internetu i mieć aktywowaną w ustawieniach telewizora funkcję o nazwie HbbTV (Hybrid Broadband Broadcast Television) w wersji 1.0 lub nowszej. Aby ustalić posiadaną wersję HbbTV i sposób aktywacji tej funkcjonalności należy sprawdzić dane odbiornika udostępnione przez producenta w instrukcji obsługi, czy na internetowych stronach wsparcia producenta. Podczas oglądania programów Telewizji Polskiej w dolnym prawym rogu ekranu pojawi się grafika-zaproszenie, która zachęca do włączenia nowej usługi Telewizji Polskiej.

Odświeżona wersja serwisu została zaprojektowana z uwzględnieniem najnowszych trendów i doświadczeń konsumenckich. Kładzie nacisk na nowoczesną prezentację treści. Platforma zyskała nowe logo, atrakcyjny i przejrzysty wygląd, dostępna jest za jej pośrednictwem bogata i różnorodna oferta programowa. Nawigacja serwisu jest intuicyjna, pozwala w łatwy sposób przełączać się między kategoriami programowymi oraz umożliwia szybki dostęp do pożądanych treści, wykorzystując jedynie podstawowe klawisze nawigacyjne pilota.

Dzięki platformie hybrydowej TVP od teraz, bezpośrednio z ekranu telewizora można też obejrzeć program każdego z szewsnastu oddziałów terenowych Telewizji Polskiej. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom najmłodszych widzów i ich rodziców, w specjalnie utworzonej kategorii „Dla Dzieci” udostępnione zostały bajki, seriale i audycje edukacyjne. Uczniowie mogą w dowolnym momencie odtworzyć lekcje dostępne w ramach projektu „Szkoła z TVP”, nawet jeśli na komputerze w domu drugie dziecko uczestniczy aktualnie w zajęciach online. Udostępnione zostały także programy takie jak TVP Polonia, TVP Parlament oraz anglojęzyczny kanał Telewizji Polskiej – PolandIN.

Odświeżona platforma hybrydowa Telewizji Polskiej oferuje również bardzo praktyczne funkcjonalności takie, jak pogoda z prognozą godzinową (72h) i długoterminową (10 dni) oraz dostęp do informacji z Regionalnego System Ostrzegania prowadzony przy współpracy Telewizji Polskiej z MSWiA, za pośrednictwem którego obywatele informowani są o lokalnych zagrożeniach, czy ostrzeżeniach np. utrudnieniach drogowych w podziale na województwa.

Uruchomienie odświeżonej wersji platformy hybrydowej Telewizji Polskiej jest pierwszym etapem prac nad uatrakcyjnieniem oferty usług dostępnych w ramach naziemnej telewizji cyfrowej i udostępnienia widzom, z wykorzystaniem sieci internet, funcjonalności znanych do tej pory jednynie z płatnych platform telewizyjnych.

Źródło: TVP S.A.

www.tvp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Przez pandemię wydawcy stracili nawet do 80 proc. przychodów z reklam
Dziennik „The Los Angeles Times” już w kwietniu informował, że stracił ponad 1/3 swoich dochodów z reklam. O załamaniu wpływów z ich sprzedaży pisał też brytyjski „The Economist” i inne światowe dzienniki. Problemy nie ominęły również polskiego rynku: w trakcie lockdownu sprzedaż drukowanych gazet i magazynów spadła, a utrata wpływów reklamowych sięgnęła od...
Wydawcy prasowi razem na temat digitalizacji
Pięciu czołowych wydawców prasowych w Polsce spotkało się, aby przedyskutować kierunki działania związane z transformacją cyfrową, która wyraźnie przyspieszyła w wyniku epidemii. Debata odbyła się podczas konferencji „Cyfrowa gospodarka – ewolucja czy rewolucja po COVID-19”, zorganizowanej przez e-Kiosk SA, lidera na rynku prasy cyfrowej w Polsce.
Gazeta.pl wraz z Goethe-Institut w Warszawie rozpoczynają wspólny projekt „Oto Niemcy”, na który składają się reportaże o życiu codziennym i aktualnych problemach za zachodnią granicą. Reporterzy i reporterki z Polski, m.in. Joanna Strzałko, Bartosz Józefiak i Dorota Salus, przyjrzą się stereotypom na temat Niemców. Pierwszy materiał o pracy „złotych rączek” ukaże...
Już jutro, 1 lipca br. na Gazeta.pl gratka dla wszystkich fanów muzyki – w portalu, jednocześnie z premierą w mediach społecznościowych, zaprezentowany zostanie singiel tegorocznej edycji Męskiego Grania. Gazeta.pl wraz z portalami Wyborcza.pl i WysokieObcasy.pl oraz spółką AMS z Grupy Agora zajmą się również promocją projektu.
AMS wygrał przetarg na obsługę dwóch pakietów wiat przystankowych w Gdańsku
23 czerwca 2020 r. Gdański Zarząd Dróg i Zieleni poinformował o rozstrzygnięciu przetargu na dzierżawę wiat przystankowych. W jego wyniku AMS został operatorem dwóch pakietów wiat, co zapewni ciągłość działań reklamowych dla klientów spółki na najbliższe piętnaście miesięcy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764