logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa odsłona podcastu Forbes Women

  PR 16.03.2024, przeczytano 378 razy
ilustracja

8 marca „Forbes Women Podcast” miał premierę w nowej odsłonie – z trzema prowadzącymi i w formie wideocastu. Nowe odcinki będą dostępne w każdy piątek na Forbes.pl oraz w Onet Audio i będą prowadzone zamiennie przez Aleksandrę Karasińską, Katarzynę Gaweł i Dorotę Haller.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-odslona-podcastu-forbes-women-,403492,artykul.html

W Forbes Women Podcast Aleksandra Karasińska rozmawia z wyjątkowymi kobietami o pracy, karierze, pieniądzach i celach, jakie stawiają sobie kobiety oraz o tym, co w osiąganiu tych celów pomaga. Bohaterkami podcastu są kobiety, które są wzorem, wytyczają nowe drogi, przełamują stereotypy: liderki biznesu, wybitne postaci nauki czy sztuki. W nowej odsłonie podcastu, w roli prowadzących, do Aleksandry Karasińskiej dołączają na stałe: Katarzyna Gaweł oraz Dorota Haller.

Katarzyna Gaweł to druga z prowadzących, w której zawód właściwie wpisana jest równość i inkluzywność: - Ponad 15 lat zajmowałam się komunikacją. Jest to dla mnie ogromny rozwój, ogromna szansa, bo Diversity, Equity & Inclusion to nie jest tylko moja pasja zawodowa – to jest również pasja prywatna. Ja w domu jestem mamą, teraz mam czwórkę dzieci. W związku z tym mogę też w prywatnym środowisku widzieć, jak ważna jest różnorodność i jak można zapewniać nawet dzieciom równość i inkluzywność

Dorota Haller: - Jestem ekspertką do spraw marketingu, reklamy i komunikacji – od niedawna w Ringier Axel Springer. Kocham mój zawód i to jest taki mój sznyt zawodowy. Natomiast moim drugim nurtem, bardzo ważnym w moim życiu społecznym jest to, że jestem aktywistką, feministką, mentorką i z pasji – wspieraczką kobiet

Spotkałyśmy się po to, żeby porozmawiać o tym, gdzie jesteśmy, jeśli chodzi o prawa kobiet w Polsce dziś. Jaka jest rola kobiet w biznesie, jaka jest rola kobiet – Polek – w społeczeństwie i czego sobie życzymy my jako kobiety i czego naszym koleżankom Polkom życzymy. Z okazji Dnia Kobiet porozmawiamy o wciąż aktualnym problemie z pewnością siebie, z syndromem oszustki, o wielkim polskim skandalu, za jaki uważam lukę płacową, o braku kobiet na najwyższych stanowiskach w biznesie, w polityce i o tym, że głos kobiet w polskich mediach i w ogóle w sferze publicznej jest wciąż mało słyszalny – zapowiada najnowszy odcinek podcastu Aleksandra Karasińska, redaktorka naczelna Forbes Women i współprowadząca podcast.

O prowadzących: 

Aleksandra Karasińska 

Redaktorka naczelna Forbes Women Polska. Prowadzi podcast Forbes Women, wykłada na Digital Media Campus, SWPS. Dziennikarka, która przez 20 lat pracowała i współpracowała z najważniejszymi mediami polskimi i zagranicznymi (Newsweek, Forbes, TVN24, Polsat, Radio Zet, Radio Wolna Europa, TRK Ukraine, CNN and CNN Radio). Feministka. W pracy i działalności społecznej od lat wspiera organizacje działające na rzecz praw kobiet i mniejszości. 

Katarzyna Gaweł 

Head of Diversity, Equity & Inclusion (DEI) w Ringier Axel Springer Polska, dziennikarka i współprowadząca podcast „Forbes Women”. Ma wieloletnie doświadczenie w komunikacji. Od kilku lat wspiera równy głos kobiet i mężczyzn w mediach #EqualVoice, bo wierzy, że media mają ogromny wpływ na świadomość społeczeństwa w zakresie równości. 

Dorota Haller 

Client Solution Director w Ringier Axel Springer Polska, współprowadząca podcast „Forbes Women”. Doświadczona ekspertka ds. rozwoju biznesu, marketingu, komunikacji, digital oraz DE&I. Pracowała dla wielu marek z różnych sektorów – od FMCG, po media, rozrywkę i technologię. Pełniła funkcję dyrektorki marketingu m.in. w Medicover, BNP Paribas, PLL LOT, Huawei i Honor Polska. Wraz z zespołami i partnerami z agencji zdobywała prestiżowe nagrody, m.in. Effie w PLL LOT i w Huawei (w tym dwa złote Effie) czy Złoty Spinacz w BNP Paribas i Huawei. Dorota jest wiceprezeską IAA Polska i członkinią Rady Marek Superbrands. W maju br. została powołana do Global DEI Council w światowych strukturach IAA. 

Dorota jest feministką i aktywistką na rzecz równouprawnienia, różnorodności i rozwoju potencjału kobiet. Angażuje się w mentoring w ramach wielu programów rozwojowych dla kobiet (m.in. Fundacji Vital Voices, Fundacji Girls Future Ready czy Fundacji Liderek Biznesu). Od lipca 2021 r. prowadzi podcast „Hallo Haller”, gdzie rozmawia z inspirującymi kobietami po to, aby inspirować kolejne. W 2022 r. ukończyła studia podyplomowe – Diversity, Equity & Inclusion: DEI Strategies for Business Impact - na Cambridge University Judge Business School. 

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Strategiczne partnerstwo Alteox i MediaSpurs
Alteox, luksemburska spółka specjalizująca się w Hotel TV, nadawaniu i dystrybucji treści wideo, kompleksowych usługach VoD oraz rozwoju aplikacji SmartTV, z radością ogłasza nawiązanie współpracy z MediaSpurs, w celu ekspansji na polski rynek.
Warner Bros. Discovery w Polsce świętuje różnorodność i inkluzywność
Warner Bros. Discovery w Polsce, lider rynku medialnego i sygnatariusz Karty Różnorodności, włącza się w obchody Europejskiego Miesiąca Różnorodności 2024. Z tej okazji firma zdecydowała się zorganizować WBD DEI Days, czyli trzydniowe wydarzenie poświęcone różnorodności, równości i inkluzywności. Obfitowało one w inspirujące spotkania i warsztaty,...
FM Scam: nowe oszustwo związane z reklamami audio
Laboratorium DoubleVerify Fraud Lab odkryło, że oszuści stojący za tym nowym schematem fraudowym (który nazwano „FM Scam”) podszyli się pod ponad 500 000 urządzeń, w tym telefony komórkowe, tablety, urządzenia Connected TV (CTV), odtwarzacze audio czy smartwatche. Po raz pierwszy oszuści zastosowali fraud na inteligentnych głośnikach audio.
Radio ZET z udziałem ponad 15 proc.
W ostatniej fali badania Radio Track (II-IV 2024) Radio ZET przebiło granicę 15 proc. udziału w czasie słuchania, uzyskując 15,1 proc.. To najlepszy wynik od fali VI-VIII 2014 roku.
Roszczenia przeciwko TVP za emisje z lat 2016-2023: niemal 10 milionów zł
Niemal 10 milionów złotych – to suma roszczeń spraw przeciwko Telewizji Polskiej za materiały wyemitowane w latach 2016-2023 z powództwa osób i instytucji o naruszenie dóbr osobistych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764