logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa odsłona podcastu Forbes Women

  PR 16.03.2024, przeczytano 627 razy
ilustracja

8 marca „Forbes Women Podcast” miał premierę w nowej odsłonie – z trzema prowadzącymi i w formie wideocastu. Nowe odcinki będą dostępne w każdy piątek na Forbes.pl oraz w Onet Audio i będą prowadzone zamiennie przez Aleksandrę Karasińską, Katarzynę Gaweł i Dorotę Haller.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-odslona-podcastu-forbes-women-,403492,artykul.html

W Forbes Women Podcast Aleksandra Karasińska rozmawia z wyjątkowymi kobietami o pracy, karierze, pieniądzach i celach, jakie stawiają sobie kobiety oraz o tym, co w osiąganiu tych celów pomaga. Bohaterkami podcastu są kobiety, które są wzorem, wytyczają nowe drogi, przełamują stereotypy: liderki biznesu, wybitne postaci nauki czy sztuki. W nowej odsłonie podcastu, w roli prowadzących, do Aleksandry Karasińskiej dołączają na stałe: Katarzyna Gaweł oraz Dorota Haller.

Katarzyna Gaweł to druga z prowadzących, w której zawód właściwie wpisana jest równość i inkluzywność: - Ponad 15 lat zajmowałam się komunikacją. Jest to dla mnie ogromny rozwój, ogromna szansa, bo Diversity, Equity & Inclusion to nie jest tylko moja pasja zawodowa – to jest również pasja prywatna. Ja w domu jestem mamą, teraz mam czwórkę dzieci. W związku z tym mogę też w prywatnym środowisku widzieć, jak ważna jest różnorodność i jak można zapewniać nawet dzieciom równość i inkluzywność

Dorota Haller: - Jestem ekspertką do spraw marketingu, reklamy i komunikacji – od niedawna w Ringier Axel Springer. Kocham mój zawód i to jest taki mój sznyt zawodowy. Natomiast moim drugim nurtem, bardzo ważnym w moim życiu społecznym jest to, że jestem aktywistką, feministką, mentorką i z pasji – wspieraczką kobiet

Spotkałyśmy się po to, żeby porozmawiać o tym, gdzie jesteśmy, jeśli chodzi o prawa kobiet w Polsce dziś. Jaka jest rola kobiet w biznesie, jaka jest rola kobiet – Polek – w społeczeństwie i czego sobie życzymy my jako kobiety i czego naszym koleżankom Polkom życzymy. Z okazji Dnia Kobiet porozmawiamy o wciąż aktualnym problemie z pewnością siebie, z syndromem oszustki, o wielkim polskim skandalu, za jaki uważam lukę płacową, o braku kobiet na najwyższych stanowiskach w biznesie, w polityce i o tym, że głos kobiet w polskich mediach i w ogóle w sferze publicznej jest wciąż mało słyszalny – zapowiada najnowszy odcinek podcastu Aleksandra Karasińska, redaktorka naczelna Forbes Women i współprowadząca podcast.

O prowadzących: 

Aleksandra Karasińska 

Redaktorka naczelna Forbes Women Polska. Prowadzi podcast Forbes Women, wykłada na Digital Media Campus, SWPS. Dziennikarka, która przez 20 lat pracowała i współpracowała z najważniejszymi mediami polskimi i zagranicznymi (Newsweek, Forbes, TVN24, Polsat, Radio Zet, Radio Wolna Europa, TRK Ukraine, CNN and CNN Radio). Feministka. W pracy i działalności społecznej od lat wspiera organizacje działające na rzecz praw kobiet i mniejszości. 

Katarzyna Gaweł 

Head of Diversity, Equity & Inclusion (DEI) w Ringier Axel Springer Polska, dziennikarka i współprowadząca podcast „Forbes Women”. Ma wieloletnie doświadczenie w komunikacji. Od kilku lat wspiera równy głos kobiet i mężczyzn w mediach #EqualVoice, bo wierzy, że media mają ogromny wpływ na świadomość społeczeństwa w zakresie równości. 

Dorota Haller 

Client Solution Director w Ringier Axel Springer Polska, współprowadząca podcast „Forbes Women”. Doświadczona ekspertka ds. rozwoju biznesu, marketingu, komunikacji, digital oraz DE&I. Pracowała dla wielu marek z różnych sektorów – od FMCG, po media, rozrywkę i technologię. Pełniła funkcję dyrektorki marketingu m.in. w Medicover, BNP Paribas, PLL LOT, Huawei i Honor Polska. Wraz z zespołami i partnerami z agencji zdobywała prestiżowe nagrody, m.in. Effie w PLL LOT i w Huawei (w tym dwa złote Effie) czy Złoty Spinacz w BNP Paribas i Huawei. Dorota jest wiceprezeską IAA Polska i członkinią Rady Marek Superbrands. W maju br. została powołana do Global DEI Council w światowych strukturach IAA. 

Dorota jest feministką i aktywistką na rzecz równouprawnienia, różnorodności i rozwoju potencjału kobiet. Angażuje się w mentoring w ramach wielu programów rozwojowych dla kobiet (m.in. Fundacji Vital Voices, Fundacji Girls Future Ready czy Fundacji Liderek Biznesu). Od lipca 2021 r. prowadzi podcast „Hallo Haller”, gdzie rozmawia z inspirującymi kobietami po to, aby inspirować kolejne. W 2022 r. ukończyła studia podyplomowe – Diversity, Equity & Inclusion: DEI Strategies for Business Impact - na Cambridge University Judge Business School. 

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Magdalena Lewicka po raz drugi na liście „Top Women in Global Cinema”
Magdalena Lewicka, Dyrektor Finansowa i członkini Zarządu Multikino S.A. oraz Multikino Media Sp. z o.o., po raz drugi znalazła się na prestiżowej liście „Top Women in Global Cinema” według Celluloid Junkie.
Gazeta Uchodźców
W piątek, 20 czerwca br. już po raz czwarty ukaże się "Gazeta Uchodźców". W ten wyjątkowy sposób "Gazeta Wyborcza" będzie obchodzić przypadający tego dnia Światowy Dzień Uchodźców. Po raz kolejny odda głos osobom uchodźczym oraz migranckim, by opowiedziały o Polsce, swoich ojczyznach i świecie ze swojej...
Komedie Barei i współczesne kino w kampanii Kino Polska
Kino Polska rozpoczęła ogólnopolską kampanię promocyjną, która stanowi kontynuację zimowej odsłony działań wizerunkowych stacji. Kino Polska, kanał dedykowany w pełni rodzimym filmom i serialom, zaprasza przed ekrany na ponadczasowe klasyki - kultowe komedie Stanisława Barei, oraz na współczesne kino, w tym nominowany do Oscara film „IO”....
RMF FM 8. raz medium z największym zaufaniem wg Reutersa
Radio RMF FM po raz ósmy z rzędu zajęło pierwsze miejsce w zestawieniu mediów cieszących się największym zaufaniem Polaków, w badaniu prowadzonym przez Reuters Institute for the Study of Journalism. RMF FM pozostaje liderem tego rankingu od początku jego istnienia.
Piłka w grze. Legia Warszawa i Wisła Kraków medialnymi drużynami maja
W maju odbyły się cztery ostatnie kolejki rozgrywek ligowych, w których aż trzy drużyny PKO BP Ekstraklasy miały szansę na zdobycie mistrzostwa, natomiast w Betlic 1. Lidze dwa kluby rywalizowały ze sobą o fotel lidera. Ostatnie pojedynki były bardzo emocjonujące – w social mediach padały rekordowe liczby komentarzy pod przedmeczowymi zapowiedziami oraz przy okazji pomeczowych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764