logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa odsłona programu Małgorzaty Ohme: #Latowdomu z Onet

  PR 01.06.2020, przeczytano 181 razy

Od 1 czerwca program Małgorzaty Ohme #zostajęwdomu z Onet zmienia tytuł, tematykę i częstotliwość. #Latowdomu z Onet – będzie emitowany trzy razy w tygodniu: w poniedziałki, środy i piątki o godz. 12.30 na żywo w Onecie oraz na Facebooku. W letniej odsłonie programu prowadząca Małgorzata Ohme wraz z gośćmi podpowie, jak spędzić letni czas zachowując dobry humor i jak wyjść z czasu kwarantanny.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-odslona-programu-malgorzaty-ohme%3A-latowdomu-z-onet,387246,artykul.html

#Latowdomu z Onet, program lifestyle z elementami poradnikowo-psychologicznymi, jest naturalną kontynuacją lubianego przez użytkowników programu Małgorzaty Ohme #zostajewdomu z Onet. Luźna formuła programu realizowanego w domowej przestrzeni Małgosi, pozwala na zapraszanie gości do domu, jak i łączenie się z nimi poprzez Skype. Gosia otwiera dla widzów swój dom, widzimy ją na tarasie, gotującą w swojej kuchni, z gośćmi w salonie, a także w towarzystwie ulubionego pupila jamnika Bluma.

#Latowdomu z Onet jest programem o szerokiej tematyce: prowadząca rozmawia o sprawach bieżących, ale także o zabawie, wakacjach, czasie wolnym, możliwościach i sposobach na wyjście z czasu kwarantanny. Gośćmi Małgorzaty Ohme są gwiazdy, influencerzy, przedstawiciele różnych zawodów, psychologowie, socjologowie, autorzy książek, ale także eksperci z wielu dziedzin.

  • #Latowdomu z Onet – poniedziałek, środa i piątek, godz. 12.30.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Przez pandemię wydawcy stracili nawet do 80 proc. przychodów z reklam
Dziennik „The Los Angeles Times” już w kwietniu informował, że stracił ponad 1/3 swoich dochodów z reklam. O załamaniu wpływów z ich sprzedaży pisał też brytyjski „The Economist” i inne światowe dzienniki. Problemy nie ominęły również polskiego rynku: w trakcie lockdownu sprzedaż drukowanych gazet i magazynów spadła, a utrata wpływów reklamowych sięgnęła od...
Wydawcy prasowi razem na temat digitalizacji
Pięciu czołowych wydawców prasowych w Polsce spotkało się, aby przedyskutować kierunki działania związane z transformacją cyfrową, która wyraźnie przyspieszyła w wyniku epidemii. Debata odbyła się podczas konferencji „Cyfrowa gospodarka – ewolucja czy rewolucja po COVID-19”, zorganizowanej przez e-Kiosk SA, lidera na rynku prasy cyfrowej w Polsce.
Gazeta.pl wraz z Goethe-Institut w Warszawie rozpoczynają wspólny projekt „Oto Niemcy”, na który składają się reportaże o życiu codziennym i aktualnych problemach za zachodnią granicą. Reporterzy i reporterki z Polski, m.in. Joanna Strzałko, Bartosz Józefiak i Dorota Salus, przyjrzą się stereotypom na temat Niemców. Pierwszy materiał o pracy „złotych rączek” ukaże...
Już jutro, 1 lipca br. na Gazeta.pl gratka dla wszystkich fanów muzyki – w portalu, jednocześnie z premierą w mediach społecznościowych, zaprezentowany zostanie singiel tegorocznej edycji Męskiego Grania. Gazeta.pl wraz z portalami Wyborcza.pl i WysokieObcasy.pl oraz spółką AMS z Grupy Agora zajmą się również promocją projektu.
AMS wygrał przetarg na obsługę dwóch pakietów wiat przystankowych w Gdańsku
23 czerwca 2020 r. Gdański Zarząd Dróg i Zieleni poinformował o rozstrzygnięciu przetargu na dzierżawę wiat przystankowych. W jego wyniku AMS został operatorem dwóch pakietów wiat, co zapewni ciągłość działań reklamowych dla klientów spółki na najbliższe piętnaście miesięcy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764