logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa odsłona projektu Slow Road by Mazda

  PR 16.05.2018, przeczytano 678 razy
ilustracjastrzałka

Mazda inspiruje do odkrywania najpiękniejszych, często mało popularnych, zakątków Polski. Proponuje podróż w nieznane, gdzie czas płynie wolniej. Właśnie z myślą o wartościowym spędzaniu czasu powstał projekt Slow Road by Mazda, który od teraz zachwyca nową odsłoną swojej strony internetowej www.slowroad.pl. Kampanią promocyjną projektu zajmie się agencja Eskadra.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-odslona-projektu-slow-road-by-mazda,36521,artykul.html

Nowa odsłona strony Slow Road by Mazda to sprawne narzędzie do wyszukiwania miejsc noclegowych oraz tras jednodniowych i weekendowych. Wszystkie klimatyczne miejsca dobierane są zgodnie z filozofią slow. Ważne są ich unikatowa atmosfera, panujące tam zwyczaje oraz kuchnia, jaką oferują. Trasy znajdujące się na stronie Slow Road by Mazda to gwarancja przeżycia wspaniałej przygody w duchu slow drivingu, czyli niespiesznej jazdy skoncentrowanej na przyjemności. Strona adresowana jest do każdego, kto pragnie przeżyć przygodę i ma duszę podróżnika.

Agencja Eskadra jest pomysłodawcą projektu Slow Road. Odpowiada również za kampanię promocyjną, na którą składają się: mailing, display, powiadomienia push oraz kampania adwords.

Slow Road to filozofia życia skoncentrowana na spokoju, spotkaniu z drugim człowiekiem, poznawaniu oryginalnych smaków i kultywowaniu tradycji. Głównym celem akcji jest promocja podróżowania z dala od miasta, zdrowego odżywiania, lokalnych tradycji oraz relaksu z dala od wielkomiejskiego hałasu.

Źródło: Eskadra

www.eskadra.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764