logo
WIADOMOŚCI

Nowa odsłona projektu Slow Road by Mazda

Mateusz Zawiślak  PR 16.05.2018, przeczytano 226 razy
ilustracjastrzałka

Mazda inspiruje do odkrywania najpiękniejszych, często mało popularnych, zakątków Polski. Proponuje podróż w nieznane, gdzie czas płynie wolniej. Właśnie z myślą o wartościowym spędzaniu czasu powstał projekt Slow Road by Mazda, który od teraz zachwyca nową odsłoną swojej strony internetowej www.slowroad.pl. Kampanią promocyjną projektu zajmie się agencja Eskadra.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-odslona-projektu-slow-road-by-mazda,36521,artykul.html

Nowa odsłona strony Slow Road by Mazda to sprawne narzędzie do wyszukiwania miejsc noclegowych oraz tras jednodniowych i weekendowych. Wszystkie klimatyczne miejsca dobierane są zgodnie z filozofią slow. Ważne są ich unikatowa atmosfera, panujące tam zwyczaje oraz kuchnia, jaką oferują. Trasy znajdujące się na stronie Slow Road by Mazda to gwarancja przeżycia wspaniałej przygody w duchu slow drivingu, czyli niespiesznej jazdy skoncentrowanej na przyjemności. Strona adresowana jest do każdego, kto pragnie przeżyć przygodę i ma duszę podróżnika.

Agencja Eskadra jest pomysłodawcą projektu Slow Road. Odpowiada również za kampanię promocyjną, na którą składają się: mailing, display, powiadomienia push oraz kampania adwords.

Slow Road to filozofia życia skoncentrowana na spokoju, spotkaniu z drugim człowiekiem, poznawaniu oryginalnych smaków i kultywowaniu tradycji. Głównym celem akcji jest promocja podróżowania z dala od miasta, zdrowego odżywiania, lokalnych tradycji oraz relaksu z dala od wielkomiejskiego hałasu.

Źródło: Eskadra

www.eskadra.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Stoisko z Ultima Displays na Festiwalmarketingu.pl
Na tegorocznej edycji targów reklamy Ultima Displays zaprezentuje… swoje stoisko. Celem jest pokazanie odwiedzającym jak proste jest zbudowanie własnej zabudowy targowej, ścianki działowej, wysepki handlowej i wielu innych, kiedy używa się modułów Vector i dodatków Formulate. Tym razem nie będzie to tylko opowieść członka zespołu Ultimy, ale empiryczne doświadczenie,...
Kampania społeczna Proveg
Dnia 22 sierpnia obchodzimy Światowy Dzień Mleka Roślinnego, zapoczątkowany w 2017 przez koalicję organizacji na czele z ProVeg International, międzynarodową organizacją działającą na rzecz świadomości żywieniowej, i platformą Plant Based News. Z tej okazji ProVeg Polska startuje z kampanią społeczną, w ramach której promuje etyczne, zdrowe i przyjazne środowisku...
Carex i Original Source poszerzyli współpracę z Tailor Made PR
PZ Cussons poszerzyło współpracę z Tailor Made PR. Od czerwca agencja przejęła prowadzenie komunikacji w kanałach Social Media dla marek Carex i Original Source. To kolejne rozszerzenie zakresu współpracy po przekazaniu w poprzednim kwartale komunikacji digitalowej marki Luksja w ręce Tailor Made. W ostatnich latach współpraca agencji i PZ Cussons opierała się o działania z...
EISA: najlepszy zakup w kategorii projektor 2018-2019
Tegoroczny tytuł „EISA – najlepszy zakup w kategorii projektor 2018-1019” uzyskał projektor kina domowego BenQ W1700. Tytuł przyznają redaktorzy z ponad 50 specjalistycznych magazynów z 25 krajów Europy, zajmujących się m.in. fotografią, audio i wideo, urządzeniami mobilnymi, zrzeszeni w EISA (European Imaging and Sound Association).Uroczyste wręczenie...
EDP: Onyx 18 najlepszy w zarządzaniu kolorem
Nowy ONYX 18 w momencie europejskiej premiery został uhonorowany przez European Digital Press Association (EDP) tytułem „Najlepszego oprogramowania do zarządzania kolorem”.
 
czwartek 16.08.2018, 143 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone