logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa odsłona reklamowa Mbanku

  PR 23.05.2015, przeczytano 602 razy

W nowej odsłonie reklamowej mBanku królują sprytne rozwiązania, dzięki którym codzienne czynności stają się prostsze i mniej czasochłonne. Właśnie z nich korzystają posiadacze eKonta mobilnego, którzy płacąc kartą lub telefonem mogą zaoszczędzić nawet 50 zł miesięcznie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-odslona-reklamowa-mbanku,24950,artykul.html

W najnowszej odsłonie reklamowej, mBank zachęca do szukania niekonwencjonalnych rozwiązań – czyli „mądrych myków” – w każdej sytuacji. W serii spotów, bank nie tylko pokazuje, jak omijać korki, ochronić swój smartfon na plaży czy… oddzielić żółtko od białka, ale przede wszystkim jak zyskać, płacąc za zakupy kartą mBanku lub mobilnie. Bank nowym klientom proponuje moneyback, czyli zwrot części wydanych bezgotówkowo – przy użyciu karty lub smartfona – pieniędzy (2 proc. wartości wykonanych  transakcji, nawet do 50 zł miesięcznie przez pół roku)

– Pokazujemy nie tylko mądre rozwiązania, ale przede wszystkim promujemy wygodne płatności bezgotówkowe. Ułatwiają one realizację codziennych czynności, jak i nietypowych pomysłów. Chcemy podkreślić, że dziś karta to nie tylko standardowy plastik i autoryzacja transakcji kodem PIN. To również płatności zbliżeniowe, kartą – naklejką czy telefonem. A dla nowych klientów mBanku także moneyback – mówi Anna Samek z marketingu mBanku.

Działania promocyjne zostały zaplanowane na najbliższe tygodnie. Obecne będą m.in. w wiodących stacjach telewizyjnych, głównych serwisach internetowych, kinach oraz na bilbordach we wszystkich największych miastach Polski.

Nowa kampania mBanku znajdzie się także w mediach społecznościowych. Dla internautów przygotowano specjalny konkurs, w którym będą mogli powalczyć o nagrody, przedstawiając własne #mądreMyki. Konkurs wspierany jest przez cykl mBankowych sprytnych porad prezentowanych w kanale banku na YouTube’ie (LINK: www.mBank.tv).

Kampania powstała we współpracy z agencją Grey, domem mediowym Mindshare i domem produkcyjnym Graffiti Films.

Źródło: mBank

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Jesteśmy przyszłością druku” – Mimaki na targach drupa
Firma Mimaki Europe, producent technologii druku atramentowego i cięcia, ogłosiła dzisiaj, że będzie obecna na targach drupa (Dusseldorf, Niemcy, 28 maja – 7 czerwca 2024 r.) wraz ze swoimi globalnymi parterami i nadrzędną marką Mimaki Engineering Co. Ltd. Zgodnie z hasłem targów drupa „Tworzymy przyszłość”, firma Mimaki wykorzysta swoje...
Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska
Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, światowy lider w rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.
Hanna Dworak awansowała w agencji Enyo
Hanna Dworak awansowała w strukturach agencji Enyo – obecnie jako Senior Project Manager zarządza 8-osobowym zespołem. W Enyo pracuje od roku, do tej pory na stanowisku Project Manager. Jednym z jej pierwszych zadań w nowej roli była produkcja sesji zdjęciowej ogłaszającej nową ambasadorkę Lancôme - Igę Świątek.
Salestube rozpoczyna współpracę z Notino
Spółka MarTech & e-commerce connected Salestube została wybrana przez największy beauty e-shop w Europie markę Notino na partnera w obszarze MarTech. Salestube dostarczy klientowi licencję Google Analytics 360 oraz zapewni wsparcie analityczne ze strony ekspertów w dziedzinie Web Analytics oraz Data Science dla zespołu marketingowego perfumerii w zakresie wykorzystania...
Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” dostrzeżona i doceniona
Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca. Jej celem było sprowokowanie społeczeństwa do otwarcia oczu na potrzeby tej największej mniejszości, będącej jego integralną częścią i posiadającą takie sama prawa i potrzeby jak każdy z nas.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764