logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa odsłona Senuto – polskiego narzędzia wspierającego działania SEO

  PR 19.02.2019, przeczytano 166 razy

Po wielu miesiącach pracy powstała nowa wersja Senuto – kompleksowej platformy do planowania, monitorowania i optymalizacji działań SEO.  W nowej odsłonie dostępna jest dla wszystkich użytkowników systemu od 18 lutego 2019 roku. Korzystający z Senuto mają czas na migrację do nowej wersji Platformy do końca maja.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-odslona-senuto-%E2%80%93-polskiego-narzedzia-wspierajacego-dzialania-seo,381306,artykul.html

Bez wątpienia wielu użytkowników od dłuższego czasu wyczekiwało nowych rozwiązań. Co znalazło się w nowej wersji Senuto? W jaki sposób przebudowane zostały poszczególne moduły i narzędzia? Jak Platforma będzie się rozwijać w najbliższych miesiącach? Poniżej podsumowanie najważniejszych zmian i nowości.

Co nowego w Senuto?

Zmiany widać już na pierwszy rzut oka – nowe moduły i narzędzia, szata graficzna, logo oraz cennik. To jednak tylko wierzchołek potężnej góry lodowej :). Nowa Platforma Senuto powstawała równolegle obok pierwszej wersji aplikacji i jest jej kontynuacją, a nie oddzielnym zestawem narzędzi. Znalazły się w niej moduły znane już wcześniej z Senuto, takie jak Analiza widoczności czy Baza słów kluczowych. Zostały one jednak odpowiednio przebudowane, tak aby jeszcze lepiej pełniły swoje funkcje.

Oprócz nowej Analizy widoczności i Bazy słów kluczowych w Platformie Senuto pojawił się moduł Monitoring pozycji, w którym można sprawdzić dzienne pozycje swoich słów kluczowych w Google. Z poprzedniej wersji aplikacji przeniesione zostały także najważniejsze narzędzia, wspomagające codzienną pracę nad widocznością strony w Google. Oprócz nich w Senuto znalazły się również te zupełnie nowe.

Zrozumiesz swoją sytuację w Google

Nowa Analiza widoczności w Senuto pozwala sprawdzić wszystkie słowa kluczowe, na jakie dany serwis jest widoczny w Google. Oprócz informacji o frazach, dostaniemy takie dane, jak pozycje badanego serwisu na wybrane słowa kluczowe czy średnią miesięczną liczbę wyszukiwań frazy. Oprócz tego istnieje możliwość zbadania, czy w ostatnim czasie strona straciła lub zyskała jakieś frazy.

Do ciekawszych nowości należy również ranking widoczności stron internetowych w Google w podziale na ponad 400 tematycznych kategorii. Pozwala to na kompleksowe badanie rynku pod kątem SEO.

Wyszukasz słowa kluczowe do kampanii SEO w Polsce i zagranicą

Nowa Baza słów kluczowych Senuto działa we wszystkich językach i krajach. Narzędzie pozwala wyszukać frazy w oparciu o wpisane słowo, adres URL i domenę, co jest unikatową funkcją w tego typu narzędziach.

Co więcej, nowa Baza słów kluczowych wyszukuje nie tylko słowa z długiego ogona (long-tail keywords), ale również frazy powiązane semantycznie. Oprócz tego system pozwala zapisać zestawy słów kluczowych i udostępniać je klientom lub współpracownikom.

Nowość: Monitoring pozycji

Czy wiesz, jakie pozycje na najważniejsze frazy kluczowe zajmuje w Google Twój serwis? A konkurencja? Od teraz sprawdzisz to w Senuto, w module Monitoring pozycji.

Dzienny monitoring pozycji daje możliwość trzymania ręki na pulsie - obserwując wahania widoczności swojego serwisu na frazy, na których zależy Ci najbardziej, możesz odpowiednio reagować. Jeśli dodatkowo podłączysz w Senuto swoje konta Google Analytics i Google Search Console, będziesz mógł dokładnie przeanalizować swój ruch z wyników organicznych.

Co dalej?

Analiza widoczności, Baza słów kluczowych oraz Monitoring pozycji to trzy główne moduły rozwijane w Senuto. W nowej wersji Platformy zmienił się sposób zbierania i przedstawiania danych, dobudowane zostały kolejne narzędzia, zmieniono system filtracji i dodano nowe funkcje. To jednak nie koniec rozwoju Platformy, z której korzystają tysiące marketerów i SEO specjalistów w Polsce.

- Nie jest to jeszcze wersja ostateczna, ale cieszę się, że odzyskaliśmy pełną zdolność do rozwijania aplikacji. Wykonaliśmy dużo pracy, która pozwoli nam rozwijać nową wersję w sposób płynny i szybki – pisze Damian Sałkowski na blogu Senuto.

W najbliższych miesiącach wydarzy się wiele, a przed zespołem Senuto dużo pracy i wyzwań.

  • Pełen opis wprowadzonych zmian i nowości znajduje się TUTAJ

Źródło: Senuto

www.senuto.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Adam Bodnar kontra TVP: Sąd oddala pozew telewizji
Sąd Okręgowy w Warszawie oddalił powództwo Telewizji Polskiej S.A. skierowane przeciwko Rzecznikowi Praw Obywatelskich. Adam Bodnar poinformował dziś o tym na Facebooku. Sprawa dotyczy wypowiedzi Bodnara po śmierci prezydenta Gdańska Pawła Adamowicza. Podczas rozmowy z Andrzejem Stankiewiczem z Onetu Bodnar stwierdził, że trzeba przeanalizować jakie programy oglądał...
Onet.pl najczęściej cytowanym medium w kwietniu 2019
W rankingu najczęściej cytowanych mediów w kwietniu pierwsze miejsce zajął portal Onet.pl  – podaje IMM w najnowszym raporcie „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na kolejnych miejscach znalazły się portal Wirtualna Polska oraz telewizja TVN24.
„Gazeta Wyborcza” włącza się w akcję #vote4friendship
Już jutro – w piątek, 24 maja br. do całego nakładu „Gazety Wyborczej” zostanie dołączony plakat z flagą Unii Europejskiej z hasłem „Europa na tak!”. Na jego drugiej stronie czytelnicy znajdą grafikę odwołującą się do idei przyjaźni europejskiej, stworzoną przez młodych artystów w ramach akcji #vote4friendship. To wspólny projekt 16...
17 maja w Nowym Jorku odbyła się uroczystość wręczenia INMA GLOBAL MEDIA AWARDS, jednego z najbardziej prestiżowych wyróżnień w branży medialnej. Wśród nominowanych znalazł się program interwencyjny TVN „Uwaga!”, który zajął trzecie miejsce w kategorii „Best Use Of Social Media” za projekt #tematdlauwagi.
„#Trendchallenge” – nowy format na Youtube od Plotek.pl
Już w najbliższą niedzielę, 26 maja br. na kanale Plotek.pl zadebiutuje „#TRENDCHALLENGE”. To pierwszy format o tematyce modowej na polskim YouTube, który łączy rozrywkowe wideo z rozwiązaniami z zakresu e-commerce. W programie co tydzień oceniane będą najciekawsze i najodważniejsze stylizacje popularnych polskich influencerów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764