logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa odsłona serwisu Eskarock.pl

  PR 07.12.2022, przeczytano 224 razy
ilustracjastrzałka

6 grudnia wystartowała  nowa odsłona strony www.eskarock.pl, gromadząca miłośników muzyki rockowej. Nowa nawigacja i nowe funkcjonalności desktop i mobile serwisu ułatwią użytkownikom korzystanie z materiałów audio i wideo oraz aktywne uczestnictwo w życiu społeczności fanów rocka – komentowania, dyskutowania, zabawy. Nowy serwis to także jeszcze więcej najlepszej rockowej muzyki, więcej filmów, więcej informacji i wydarzeń ze świata rocka.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-odslona-serwisu-eskarock.pl,398267,artykul.html

Nowy serwis posiada trzy kluczowe funkcjonalności: Słuchaj > Oglądaj > ROCKUJ.

SŁUCHAJ -  dostępne pod adresem player.eskacrok.pl – to miejsce, gdzie można otwierać aplikację Eska ROCK lub słuchać radia przez stronę, również w tle podczas konsumowania treści, jak też korzystać z innych materiałów audio, np. podcastów.

OGLĄDAJ –  miejsce z najlepszym rockowym contentem wideo, który skrupulatnie będzie poszerzany w nadchodzącym roku.

ROCKUJ  - to nie tylko programy radiowe ESKA ROCK, jak np.: Wiadomości, Co było grane, Radar. To także szeroko rozumiana rozrywka, konkursy, rankingi, a także najświeższe newsy z tekstami od redakcji. ROCKUJ to również przestrzeń dla naszych użytkowników, którzy na bieżąco mogą komentować i oceniać publikowane treści. Dodatkowo znajdą się tu materiały zaciągane z mediów społecznościowych takich, jak: Facebook, Instagram, YouTube, Spotify, TikTok, Spreaker, Pintrest, Giphy). Będzie się działo!

Zadaniem nowego serwisu www.eskarock.pl jest stworzenie  największej  społeczności miłośników muzyki rockowej, żywiołowo reagującej na udostępniane treści.  Cel jest osiągalny, już teraz zasięg serwisu konsekwentnie rośnie: serwis w kresie od listopada 2021 r. do listopada 2022 r. odnotował wzrost realnych użytkowników (Real Users),  aż o 249%  (XI 2021: 91 692 RU; XI 2022: 319 628 RU).

Źródło: Time S.A.

Dodatkowe informacje:


 *Żródło: Mediapanel, XI 2021-XI 2022

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rozegrane w miniony weekend konkursy lotów narciarskich w Bad Mitterndorf przyciągnęły do TVN i Eurosportu 1 ponad 7,5 mln widzów. Oba kanały w trakcie transmisji były najchętniej oglądanymi antenami w Polsce – TVN na całym rynku, a Eurosport 1 wśród stacji płatnych.
Nowy europejski serwis streamingowy od 14 lutego będzie dostępny w Polsce, a także Albanii, Czechach, Kosowie, Macedonii Północnej, Rumunii, Słowacji i na Węgrzech.
Od początku swojego istnienia polski SentiOne zainwestował w rozwój sztucznej inteligencji ponad 42 mln zł. Obecnie firma monitoruje ponad 69,5 tys. źródeł w Internecie i przetwarza ponad 150 mln wzmianek dziennie, co przekłada się na wyższą skuteczność ich modeli AI. W ciągu ostatniego roku stworzyła silnik rozumienia języka naturalnego dla języka arabskiego i...
Zakończony w niedzielę turniej Australian Open oglądało na antenach Eurosportu aż 3,6 miliona widzów! Zmagania najlepszych tenisistek i tenisistów świata śledziło średnio 121 tys. widzów w Eurosporcie 1 i 33 tys. osób w Eurosporcie 2, co jest najlepszym wynikiem w historii relacji z turnieju w Melbourne.
Grupa RMF opublikowała cenniki reklamowe, które obowiązywać będą do 30 kwietnia 2023 roku.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764