logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa odsłona serwisu Komunikaty.pl

  PR 14.03.2022, przeczytano 483 razy
ilustracjastrzałka

Odświeżony wygląd, nowe logo, mobilna wersja i jeszcze prostsze wyszukiwanie ogłoszeń - to oferta serwisu Komunikaty.pl, który od poniedziałku, 14 marca 2022 r. działa w nowej odsłonie. Na stronie, należącej do grupy Wyborcza.pl, internauci znajdą nie tylko część ogłoszeniową, ale też przystępne poradniki i teksty ekspertów oraz dziennikarzy z redakcji Wyborcza.biz i „Mój Biznes”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-odslona-serwisu-komunikaty.pl,395089,artykul.html

W poniedziałek, 14 marca 2022 r. ruszyła nowa wersja serwisu Komunikaty.pl, należącego do grupy Wyborcza.pl. To witryna związana z dwumedialną ofertą „Gazety Wyborczej” - dawnym tytułem „Gazeta Komunikaty”, a obecnie wtorkowym dodatkiem „Mój Biznes”.

Nowoczesna i przejrzysta formuła, pomocna wyszukiwarka ogłoszeń oraz mobilna wersja serwisu - to tylko najważniejsze atuty nowej wersji Komunikaty.pl. Zespół „Wyborczej” zadbał też o rozbudowę listy kategorii i filtrów, która pozwoli użytkownikom łatwiej odnaleźć oferty związane z zamówieniami publicznymi, postępowaniami restrukturyzacyjnymi i upadłościowymi, ogłoszeniami sądowymi, a także wszelkimi ogłoszeniami z zakresu B2B. Wśród anonsów pojawiły się nowe kategorie: „praca” i ,,biznes-współpraca”, skierowane zarówno do instytucji publicznych, jak i sektora prywatnego.

- Nowe Komunikaty.pl to nie tylko zmieniona szata graficzna oraz identyfikacja wizualna czy rozbudowana wyszukiwarka ogłoszeń z możliwością wyboru zaawansowanych opcji. Ważną nowością jest też Alert, dzięki któremu użytkownicy będą otrzymywać informacje o nowych ogłoszeniach z wybranych kategorii. Odświeżyliśmy i unowocześniliśmy nasz newsletter, a przede wszystkim udostępniliśmy internautom możliwość korzystania z serwisu w wersji mobile - wyjaśnia Ewelina Mączyńska, Product Owner serwisów ogłoszeniowych Wyborcza.pl.

Oprócz tego w serwisie Komunikaty.pl internauci znajdą napisane przystępnym językiem poradniki i teksty eksperckie, pomagające każdemu zrozumieć przepisy prawa, procedury oraz sposób przygotowania dokumentów prawnych. Gospodarczy kontekst dodatkowo nakreślą teksty ze stron Wyborcza.biz.pl oraz „Mój Biznes”.

Zawartość serwisu Komunikaty.pl stanowi uzupełnienie treści gospodarczych Wyborcza.pl - m.in. wymianę informacji o aktualnych ofertach dla biznesu poszukującego propozycji inwestycyjnych.

- To zmiany, które pomogą naszym użytkownikom wygodniej korzystać z bogactwa ogłoszeń i treści naszego serwisu. Uruchamiając nowoczesną odsłonę strony, wychodzimy naprzeciw cyfrowej rewolucji w usługach publicznych. Zapraszamy wszystkich na Komunikaty.pl - podsumowują Danuta Kubow, wydawca oraz Jarosław Cajsel, redaktor naczelny serwisu.

Projekt nowej wersji Komunikaty.pl został przygotowany przez dział rozwoju produktu Wyborcza.pl oraz Agencję Artegence.

Wraz z wdrożeniem nowej odsłony Komunikaty.pl rozpoczęła się też kampania promocyjna serwisu skoncentrowana na działaniach w internecie. Obejmuje ona m.in. formaty display i rozwiązania reklamowe w wyszukiwarkach, a także spoty na antenie Radia TOK FM. Działania przygotował zespół serwisu wspólnie z działem promocji „Gazety Wyborczej" i Wyborcza.pl.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764