logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa odsłona serwisu lotos.pl

  PR 01.07.2019, przeczytano 601 razy
ilustracjastrzałka

Nowa odsłona serwisu „lotos.pl” wystartowała pod koniec czerwca br. Oprócz bardziej nowoczesnego wyglądu, użytkownicy powinni docenić ulepszoną nawigację oraz poprawioną funkcjonalność. Zmodernizowana witryna jest też w pełni responsywna, czyli dostosowana do wyświetlania na wszystkich rozdzielczościach ekranów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-odslona-serwisu-lotos.pl,383065,artykul.html

Prace nad wdrożeniem nowej wersji serwisu trwały 6 miesięcy i zostały poprzedzone kompleksową analizą ruchu oraz zachowań użytkowników. To właśnie z myślą o nich oraz zgodnie z najnowszymi trendami wprowadzono wszystkie zmiany wizualne. Nowy „lotos.pl” powstał w oparciu o technologię RWD (Responsive Web Design), dzięki której strona internetowa LOTOSU poprawnie wyświetla się (treści, zdjęcia, zawartość) na wszystkich urządzeniach, tj. ekranach komputerów, telefonów, tabletów.

– Po kilku latach od wdrożenia poprzedniej wersji serwisu zdecydowaliśmy się na odświeżenie jego warstwy wizualnej i dostosowanie do wymagań dzisiejszego użytkownika, bardzo często korzystającego z urządzeń mobilnych – komentuje Adam Kasprzyk, dyrektor ds. komunikacji Grupy LOTOS. – Co dla nas istotne, nowy serwis, podobnie jak jego wcześniejsza wersja, spełnia nasze bardzo wysokie wymagania dotyczące bezpieczeństwa, niezawodności oraz szybkości działania. Mamy nadzieję, że obecna jego odsłona przypadnie do gustu wszystkim osobom poszukującym informacji o LOTOSIE.

Zadanie realizował specjalnie powołany do tego zespół, którego głównym celem było zaprojektowanie witryny zgodnie z najnowszymi trendami, dostosowanie layoutu do urządzeń mobilnych oraz poprawa UX (ang. doświadczenie użytkownika) – w szczególności rozwiązań funkcjonalnych i nawigacji. Za wdrożenie strony odpowiedzialna jest trójmiejska agencja interaktywna JAMEL.

– Prace nad nową odsłoną lotos.pl to kontynuacja wieloletniej współpracy z Grupą LOTOS, w ramach której odpowiadaliśmy m.in. wdrożenie i utrzymanie intranetu całej grupy kapitałowej oraz poprzedniej wersji serwisu korporacyjnego. Powierzenie naszej agencji odświeżenia strony lotos.pl to potwierdzenie zaufania, jakim darzy nas jedna z największych w Europie spółek kapitałowych ­– podsumowuje Jakub Formela, CEO JAMEL.

ilustracjastrzałka

Lotos.pl” to serwis korporacyjny integrujący informacje dotyczące wszystkich spółek wchodzących w skład Grupy Kapitałowej LOTOS oraz rozbudowane subserwisy: CSR-owy, Kariery oraz Relacji Inwestorskich. Nowa odsłona serwisu, podobnie jak jej poprzednia wersja, została wdrożona na JAMEL CMS – sprawdzonym, autorskim rozwiązaniu agencji, co znacznie ułatwiało i przyspieszyło prace techniczne, takie jak chociażby integracja z bazami danych kursu giełdowego, marży rafineryjnej i innymi ważnymi dla LOTOSU zewnętrznymi dostawcami informacji.

Źródło: JAMEL

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764