logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa odsłona serwisu MMP24

  PR 24.01.2022, przeczytano 265 razy
ilustracjastrzałka

Dzisiaj uruchomiono nową odsłonę serwisu MMP24 – usługi premium, która od niemal 20 lat codziennie dostarcza swoim użytkownikom najświeższych newsów z zakresu marketingu, mediów i reklamy. Portal to odpowiedź na potrzeby marketerów, firm, agencji i domów mediowych, którzy poszukują rzetelnych informacji m.in. o przetargach, działaniach konkurencji czy „przetasowaniach” w branży.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-odslona-serwisu-mmp24,394514,artykul.html

Nowa odsłona MMP24 została wzbogacona o przejrzysty, nowoczesny layout, a także wersję MMP24 Go - czyli uproszczoną formę portalu dla tych, którzy potrzebują zapoznać się z newsami jak najszybciej, np. między spotkaniem z klientem, a prezentacją dla zarządu. Na użytkowników czeka także przydatna funkcjonalność - MMP Data Center - czyli baza danych o przetargach, firmach i osobach, która jest na bieżąco uzupełniana i aktualizowana przez redakcję „Media Marketing Polska”. Codzienny newsletter e-mail z podsumowaniem najważniejszych wydarzeń na rynku to „wisienka na torcie” nowego formatu MMP24.

- MMP24 to serwis premium. Czytają nas największe domy mediowe, agencje, marketerzy, biura reklamy i marketingu stacji telewizyjnych, grup radiowych, wydawców prasowych oraz firmy big tech. Nowa odsłona serwisu to odpowiedź na potrzeby naszych użytkowników, którzy codziennie potrzebują szybkiej i profesjonalnej informacji o rynku lub używają archiwum MMP24 przygotowując się do przetargu, szukając danych o konkurencji czy prowadząc rekrutacje. Wprowadzone zmiany na pewno ułatwią im codzienną pracę - mówi Tomasz Wygnański, redaktor naczelny magazynu "Media Marketing Polska".

Jak zapowiada VFP Communications - wydawca „Media Marketing Polska”, portal zachowa także swoje mocne strony, czyli jakościowe informacje weryfikowane przez specjalistycznych dziennikarzy branżowych. Treści będą skoncentrowane wokół nowego biznesu, przetargów, kampanii, projektów i osób na kluczowych stanowiskach w mediach, marketingu i reklamie. Subskrybenci otrzymają także newsy z zakresu nowych technologii i start-up'ów.

Źródło: VFP Communications

www.mmp24.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Grupa RMF opublikowała cenniki reklamowe swoich stacji radiowych i pakietów na sezon letni 2022 roku.
TikTok to globalna platforma rozrywkowa, która czerpie siłę z kreatywności swojej barwnej społeczności. W maju, Europejskim Miesiącu Różnorodności, dzieli się swoimi doświadczeniami związanymi ze wspieraniem mniejszości, zaprasza do budowania włączającej kultury i właściwego, szerszego eksponowania dotychczas słabiej reprezentowanych grup społecznych....
Wyższe przychody i zysk Wirtualnej Polski w pierwszym kwartale 2022 roku
Wirtualna Polska Holding S.A. w pierwszym kwartale 2022 roku zwiększyła zysk netto o ponad 65%, w porównaniu do 2021 roku. Z WP Ads, narzędzia do samodzielnego zarządzania kampaniami reklamowymi na powierzchniach WP i u innych wydawców, korzysta już kilkuset klientów. Wirtualna Polska rozwija też usługi subskrypcyjne, z tego powodu nabyła akcje spółki...
Krajowy Instytut Mediów opublikował na swojej stronie kim.gov.pl kolejne wyniki trackingu treści audio. Dane obejmują wskaźnik słuchalności dziennej, wskaźnik udziału dziennego w czasie słuchania oraz średni czas słuchania wiodących stacji radiowych ogólnopolskich i regionalnych. Przedstawione są także ogólne charakterystyki dotyczące słuchania radia, jak...
Radio Tok FM na fali rekordów słuchalności
Aż 3,2% udziału w czasie słuchania - ten rekordowy wynik Radio TOK FM uzyskało w najnowszej odsłonie badania Radio Track za okres luty - kwiecień 2022 r. Pod tym względem stacja zajmuje już czwarte miejsce wśród ogólnopolskich rozgłośni. TOK FM należy też do najchętniej włączanych radiostacji w głównych aglomeracjach w Polsce, będąc wiceliderem...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764