logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa odsłona serwisu Newsweek.pl

  PR 08.07.2022, przeczytano 350 razy
ilustracjastrzałka

Z początkiem lipca ruszyła nowa wersja Newsweek.pl. Serwis, obok przejrzystej oprawy graficznej, uporządkowanej struktury treści, gradacji najważniejszych informacji, ułatwia czytelnikom dotarcie do aktualnych i archiwalnych wydań magazynu Newsweek Polska i jego wydań tematycznych. Treści na Newsweek.pl można obecnie czytać zarówno online, jak i w postaci wydań PDF. Wszystkie artykuły są także dostępne w wersji do słuchania.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-odslona-serwisu-newsweek.pl,396517,artykul.html

Projektując nowy Newsweek.pl skupiono się na wygodnym korzystaniu z serwisu także przez użytkowników urządzeń mobilnych. Postawiono na zmiany, które znacząco ułatwiają dotarcie do wartościowych treści, przebudowano menu oraz stronę główną, dodano także wygodne archiwum wydań Newsweeka.

W nowej odsłonie serwis zyskał wyselekcjonowane grupy najważniejszych i najpopularniejszych tematów społecznych, politycznych, z zakresu psychologii, biznesu i historii. Pogłębione tematy śledcze i społeczne są prezentowane z wykorzystaniem poszerzonych reportaży zdjęciowych, z nagraniami audio i wideo.

– Po zmianach korzystanie z Newsweek.pl stanie się wygodniejsze. Nie chodzi tylko o czytanie tekstów, ale też słuchanie podcastów i pobieranie wydań PDF. Liczę, że czytelnicy wyjątkowo polubią format big story, za którego pomocą będziemy publikować nasze śledztwa i inne ekskluzywne materiały. Nie zmieni się jedno: wciąż będziemy dostarczać naszym czytelnikom najlepszą publicystykę, wywiady i teksty społeczne – mówi Michał Szadkowski, szef wydawców Newsweek.pl

Zmiany wprowadzono także w aplikacji mobilnej Newsweeka. Nowe, odświeżone wersje na iOS i Androida są już dostępne i można je pobrać ze sklepów Google Play i App Store.

Nowa odsłona serwisu została przygotowana pod kierownictwem Beaty Minkiewicz, business ownerki Newsweeka wraz z Michałem Szadkowskim, szefem wydawców Newsweek.pl, dyrektorką artystyczną Newsweeka Magdaleną Mamajek-Mich, Joanną Jażdżyńską, szefową działu UX we współpracy z zewnętrzną agencją Cogision.

Serwis Newsweek.pl powstał na Ring Publishing – kompleksowej cyfrowej platformie wydawniczej wykorzystywanej przez media w 13 krajach. Obejmuje ona rozwiązania do tworzenia, publikacji i dostarczania treści do użytkowników, a także narzędzia do automatyzacji i personalizacji treści oraz analityki danych.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764