logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa odsłona serwisu Prenumeraty „Wyborczej” dla firm i instytucji

  PR 17.01.2024, przeczytano 362 razy
ilustracja

Od stycznia br. dział prenumeraty dla firm i instytucji (B2B) „Wyborczej” uruchomił nową odsłonę serwisu internetowego z ofertą skierowaną do klienta biznesowego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-odslona-serwisu-prenumeraty-_wyborczej_-dla-firm-i-instytucji,402768,artykul.html

Nowa odsłona serwisu powstała, by w prosty sposób przybliżyć ofertę subskrypcyjną serwisów Grupy Wyborcza (Wyborcza.pl. Wysokieobcasy.pl, Wyborcza.biz) skierowaną do klienta biznesowego. W serwisie Prenumeraty B2B, klienci znajdą unikalne rozwiązania:

  • prenumeratę cyfrową w formule benefitu dla pracowników/pracowniczek
  • prenumeratę cyfrową jako narzędzie wspierające działy sprzedaży i marketingu
  • prenumeratę cyfrową dla platform kafeteryjnych i pośredników
  • sponsoring prenumeraty

Cały czas rozwijamy i wzbogacamy ofertę prenumeraty cyfrowej skierowanej do firm i instytucji – mówi Ewa Budzińska, dyrektorka obszaru prenumeraty dla klienta biznesowego. –  Odświeżyliśmy serwis, aby nasi partnerzy i klienci mogli zapoznać się z rozwiązaniami cyfrowej prenumeraty "Wyborczej" - zarówno tymi, które dedykujemy firmom w ramach oferty "Odblokuj potencjał pracownika", jak i tymi, które kierujemy do działów marketingu i sprzedaży – dodaje.

Na stronie można również znaleźć szczegóły oferty "Sponsoring prenumeraty", a także poszerzyć wiedzę na temat rynku subskrypcji dzięki materiałom zamieszczanym w zakładce "Czytelnia".

Źródło: Agora S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Gazeta Wyborcza i Wysokie Obcasy promują aktywność ruchową dzieci
Redakcje “Gazety Wyborczej” i “Wysokich Obcasów” postanowiły w 2024 r. – roku Igrzysk olimpijskich – podjąć wyzwanie rozbudzenia w dzieciach miłości do ruchu, inicjując akcję edukacyjną “PoRUSZ!my przyszłość naszych dzieci”. W ramach projektu powstanie cykl eksperckich artykułów, podcasty i krótkie materiały...
Klienci Wavemaker pierwszymi reklamodawcami SkyShowtime
SkyShowtime jako pierwsza globalna platforma streamingowa w Polsce uruchomił pakiety reklamowe, a klienci Wavemaker (GroupM) jako pierwsi zareklamowali się na jego łamach. IKEA, L’Oreal i Biedronka są też jednymi reklamodawcami SkyShowtime w pierwszej fazie działania planu reklamowego, co oznacza, że tylko ich reklamy wyświetlają się widzom korzystającym z tego pakietu.
Kuba Wojewódzki: talk-show liderem w grupie komercyjnej
Kolejny sezon programu „Kuba Wojewódzki” dobiegł końca. I to w stylu, jaki jego gospodarz lubi najbardziej – z przytupem i w gorącej atmosferze! Już od 18 lat autorski program najpopularniejszego showmana w Polsce jest punktem obowiązkowym każdej ramówki TVN. I patrząc na wyniki – prawie 9% udziału w grupie komercyjnej  – oraz...
Strategiczne partnerstwo Alteox i MediaSpurs
Alteox, luksemburska spółka specjalizująca się w Hotel TV, nadawaniu i dystrybucji treści wideo, kompleksowych usługach VoD oraz rozwoju aplikacji SmartTV, z radością ogłasza nawiązanie współpracy z MediaSpurs, w celu ekspansji na polski rynek.
Warner Bros. Discovery w Polsce świętuje różnorodność i inkluzywność
Warner Bros. Discovery w Polsce, lider rynku medialnego i sygnatariusz Karty Różnorodności, włącza się w obchody Europejskiego Miesiąca Różnorodności 2024. Z tej okazji firma zdecydowała się zorganizować WBD DEI Days, czyli trzydniowe wydarzenie poświęcone różnorodności, równości i inkluzywności. Obfitowało one w inspirujące spotkania i warsztaty,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764