logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa odsłona serwisu Pudelek

  PR 18.11.2019, przeczytano 321 razy
ilustracja

Pudelek.pl, najbardziej rozpoznawalny serwis show-biznesowy w Polsce, wystartował w nowej odsłonie. Zyskał nowoczesny silnik technologiczny, większe zdjęcia w wersji mobile, ma też ulepszoną siatkę reklamową. Zmianom towarzyszy przebudowanie strategii programowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-odslona-serwisu-pudelek,384752,artykul.html

Od niemal 14 lat Pudelek przygląda się życiu gwiazd, opisuje i uszczypliwie komentuje wydarzenia w show-biznesie. Serwis przeszedł właśnie największą zmianę w swojej historii. Zachowując ciągłość graficzną zmienił sposób prezentowania treści, zwłaszcza w wersji mobile.

– 14 lat w internecie to cała era. Nasz król serwisów rozrywkowych potrzebował nie tylko nowego wyglądu. Przede wszystkim potrzebował lepszej technologii. Napisaliśmy go więc od nowa, z nowym CMSem dla dziennikarzy, z nowym wyglądem dla użytkowników, z nową siatką reklamową dla biura reklamy. Po tych zmianach wreszcie będziemy też mieli narzędzia do rywalizacji o ruch SEO – mówi Tomasz Machała, wiceprezes ds. produktu wydawniczego Wirtualna Polska Media.

– Serwis został wykonany przy użyciu nowoczesnych i najpopularniejszych technologii na rynku IT: React, Node.js, Golang. Szczególnie dobrze wpłynęło to na mobile. Poprawiliśmy kluczowe parametry, takie jak szybkość, płynność i responsywność. Uruchomienie nowego Pudelka to również udostępnienie redakcji nowoczesnego CMSa, który poprawi komfort i efektywność w codziennej pracy – mówi Sławomir Kuncewicz, dyrektor departamentu software development w Wirtualnej Polsce.

ilustracjastrzałka

Pudelek to nie tylko materiały tworzone przez redakcję, to również społeczność, która generuje 200 tys. komentarzy miesięcznie. Dlatego ulepszono system ich publikacji i moderowania. Zmiany dotyczą także strategii programowej.

– Pudelek nadal będzie miał lekki, a zarazem kąśliwy charakter. Nie przestaniemy patrzeć na show-biznes z dystansem. Ale zgodnie z oczekiwaniami naszych użytkowników stawiamy na nowoczesną rozrywkę w formie wideo i rozbudowanie naszej pozycji w social mediach – mówi Agnieszka Rowicka, menadżer ds. rozwoju serwisów show-biznes.

Pudelek ma też nową ofertę reklamową dostosowaną do wszystkich urządzeń. Dostarcza duże, wizerunkowe formaty o wysokim viewability, pakiety z gwarancją widzialnych odsłon oraz produkty content marketingowe.

Źródło: Wirtualna Polska Media SA

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

24 stycznia wypada Światowy Dzień Środków Masowego Przekazu. Zawody związane z mediami, takie jak redaktor czy dziennikarz to wyjątkowe profesje. Obowiązuje ich szczególny kodeks etyczny, mają też duży wpływ na kształtowanie opinii publicznej na istotne społecznie tematy. Co ciekawe, jak wynika z badań CBOS-u z 2019 roku, dziennikarze mogą cieszyć się 55 proc. poważaniem...
Tiktok w 2019 roku pokonał Facebooka i Massengera
Popularna wśród nastolatków aplikacja TikTok w 2019 roku została zainstalowana ponad 700 mln razy. Pod tym względem platforma wyprzedziła Massengera i Facebooka.
Apel kardio-torakochirurgów w sprawie dyskredytacji Tomasza Grodzkiego w mediach publicznych
Z wielkim niepokojem obserwujemy akcję dyskredytacji prof. Tomasza Grodzkiego, marszałka Senatu RP, prowadzoną przez publiczne środki masowego przekazu.
Promocyjna oferta Amazon Prime Video i Play
PLAY, operator sieci komórkowej, rozwija ofertę serwisów wideo, z których wygodnie mogą korzystać jego klienci. Nowym partnerem sieci jest Amazon Prime Video.
2020 rokiem Zbigniewa Wodeckiego w Kino Polska Muzyka
Kino Polska Muzyka ogłosiła 2020 rokiem Zbigniewa Wodeckiego. Największe przeboje Zbigniewa Wodeckiego, premierowe na antenie stacji utwory artysty, wreszcie wyjątkowy koncert 1976. A Space Odyssey – to tylko niektóre z atrakcji kanału planowanych na 2020 rok. Patronem wydarzenia jest Fundacja im. Zbigniewa Wodeckiego.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764