logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa odsłona serwisu Pudelek

  PR 18.11.2019, przeczytano 227 razy
ilustracja

Pudelek.pl, najbardziej rozpoznawalny serwis show-biznesowy w Polsce, wystartował w nowej odsłonie. Zyskał nowoczesny silnik technologiczny, większe zdjęcia w wersji mobile, ma też ulepszoną siatkę reklamową. Zmianom towarzyszy przebudowanie strategii programowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-odslona-serwisu-pudelek,384752,artykul.html

Od niemal 14 lat Pudelek przygląda się życiu gwiazd, opisuje i uszczypliwie komentuje wydarzenia w show-biznesie. Serwis przeszedł właśnie największą zmianę w swojej historii. Zachowując ciągłość graficzną zmienił sposób prezentowania treści, zwłaszcza w wersji mobile.

– 14 lat w internecie to cała era. Nasz król serwisów rozrywkowych potrzebował nie tylko nowego wyglądu. Przede wszystkim potrzebował lepszej technologii. Napisaliśmy go więc od nowa, z nowym CMSem dla dziennikarzy, z nowym wyglądem dla użytkowników, z nową siatką reklamową dla biura reklamy. Po tych zmianach wreszcie będziemy też mieli narzędzia do rywalizacji o ruch SEO – mówi Tomasz Machała, wiceprezes ds. produktu wydawniczego Wirtualna Polska Media.

– Serwis został wykonany przy użyciu nowoczesnych i najpopularniejszych technologii na rynku IT: React, Node.js, Golang. Szczególnie dobrze wpłynęło to na mobile. Poprawiliśmy kluczowe parametry, takie jak szybkość, płynność i responsywność. Uruchomienie nowego Pudelka to również udostępnienie redakcji nowoczesnego CMSa, który poprawi komfort i efektywność w codziennej pracy – mówi Sławomir Kuncewicz, dyrektor departamentu software development w Wirtualnej Polsce.

ilustracjastrzałka

Pudelek to nie tylko materiały tworzone przez redakcję, to również społeczność, która generuje 200 tys. komentarzy miesięcznie. Dlatego ulepszono system ich publikacji i moderowania. Zmiany dotyczą także strategii programowej.

– Pudelek nadal będzie miał lekki, a zarazem kąśliwy charakter. Nie przestaniemy patrzeć na show-biznes z dystansem. Ale zgodnie z oczekiwaniami naszych użytkowników stawiamy na nowoczesną rozrywkę w formie wideo i rozbudowanie naszej pozycji w social mediach – mówi Agnieszka Rowicka, menadżer ds. rozwoju serwisów show-biznes.

Pudelek ma też nową ofertę reklamową dostosowaną do wszystkich urządzeń. Dostarcza duże, wizerunkowe formaty o wysokim viewability, pakiety z gwarancją widzialnych odsłon oraz produkty content marketingowe.

Źródło: Wirtualna Polska Media SA

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Najpierw był czat na stronie internetowej funduszu, później kanał na YouTube, na którym prezentowano wywiady z klientami i relacje z wydarzeń organizowanych przez firmę, następnie powstał portal informacyjno-edukacyjny „Życie Seniora”, który stanowił dużo bardziej rozbudowaną wersję drukowanego magazynu wydawanego przez fundusz (pod tym samym...
Inflacja w mediach rośnie szybciej niż wydatki na reklamę na świecie
Według prognozy agencji mediowej Zenith, w 2020 roku – pomimo spadku widowni komercyjnej o 1,6% - globalne nakłady reklamowe zwiększą się o 4,3%, co związane jest z przewidywanym na przyszły rok, wzrostem cen mediów o 6,1%.
Biuro Reklamy TVP ogłasza zasady sprzedaży na 2020 rok
Biuro Reklamy TVP ogłosiło zasady sprzedaży na 2020 rok. W ofercie znalazło się pięć nowych produktów. Telewizja Polska kontynuuje system jawnych stawek, uelastycznia ofertę w zakresie stacji tematycznych jednocześnie dokonując korekt cen produktów.
Konferencja PAP: przyszłość mediów to wiarygodność, personalizacja, innowacje
Przyszłością mediów są zawsze ludzie, ale wspomagani nowoczesnymi technologiami – powiedział minister cyfryzacji Marek Zagórski podczas II edycji konferencji „Media Przyszłości”, zorganizowanej w Warszawie 4 grudnia przez Polską Agencję Prasową przy współpracy z międzynarodowymi ekspertami.
Jak co roku zespoły sprzedaży działające w Grupie Agora zdobyły wysokie noty od klientów reklamowych w raporcie „Biura Reklamy 2019". W badaniu przygotowanym dla „Media Marketing Polska” zespół AMS otrzymał nagrodę Biura Reklamy OOH Roku, a wyróżnienia trafiły do handlowców z „Gazety Wyborczej” i Tandem Media.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764