logo
WIADOMOŚCI

Nowa odsłona słodkich sosów Fanex

  PR 08.11.2018, przeczytano 192 razy
ilustracjastrzałka

Fanex – polski producent sosów dla branży HoReCa, wprowadził kolejne zmiany dotyczące identyfikacji wizualnej opakowań swoich produktów. Słodkie sosy deserowe, są teraz dostępne w nowych butelkach w kolorze ecru. Jednocześnie firma ulepszyła  recepturę produktów, dodając do składu większą ilość owoców. Fanex uprościł także etykiety na opakowaniach i dodał nowatorskie oznakowanie numeryczne, co znacząco wpływa na rozpoznawalność produktów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-odslona-slodkich-sosow-fanex,380069,artykul.html

Wprowadzenie zupełnie nowych opakowań sosów deserowych – tak jak wcześniejszy rebranding opakowań sosów pomidorowych i majonezowych – jest kolejnym krokiem w odświeżaniu wizerunku marki Fanex oraz ma na celu podkreślenie wysokich standardów jakościowych firmy oraz jej szerokiego portfolio produktów dla gastronomii.

Nowe etykiety na opakowaniach słodkich sosów Fanex zyskały nowatorskie oznakowanie numeryczne. Teraz klienci mogą łatwiej odszukać wybrane receptury spośród szerokiej gamy wyrobów producenta dostępnych w sprzedaży zarówno hurtowej, jak i detalicznej. Numeracja w znaczący sposób porządkuje portfolio produktowe, a do tego dodano także specjalne symbole, które jasno rekomendują przykłady zastosowania kulinarnego poszczególnych sosów.

Oprócz nowych opakowań, zmienił się także sam smak deserowych sosów Fanex. Dzięki zwiększonemu udziałowi owoców w składzie, produkty charakteryzują się teraz jeszcze bardziej wyrazistym i naturalnym smakiem oraz aromatem. Zmieniła się także struktura sosów – obecnie w subtelny sposób wyczuwalne są kawałki poszczególnych owoców.

W skład oferty deserowych sosów Fanex wchodzą: Malinowy, Wiśniowy, Truskawkowy, Jagodowy oraz Czekoladowy i Toffi. Słodkie polewy Fanex świetnie sprawdzają się jako dodatek do lodów, ciast, sałatek owocowych, gofrów oraz wszelkiego rodzaju deserów podawanych zarówno na ciepło, jak i na zimno.

Źródło: Fanex Sp. z o.o.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Po otrzymaniu oświadczenia Centralnego Portu Komunikacyjnego w sprawie wizualnizacji logo portu „Solidarność” otrzymaliśmy dodatkowe wyjaśnienia ze strony agencji Partner of Promotion, które publikujemy w oryginale poniżej.
W związku z publikacją jednej z wizualizacji nowego logotypu Centralnego Portu Komunikacyjnego zawierającej grafikę przedstawiającą projekt lotniska Amsterdam Schiphol, pragniemy oświadczyć, że zostaliśmy wprowadzeni w błąd przez wykonawcę identyfikacji wizualnej. Studio Graficzne Podpunkt, które przygotowywało dla nas materiały graficzne nie posiadało praw do w/w...
Ricoh ze złotym wyróżnieniem w rankingu Ecovadis
Ricoh po raz czwarty z rzędu zostało wyróżnione za działania w obszarze zrównoważonego rozwoju w rankingu EcoVadis i uzyskało najwyższy, złoty stopień. Firma została doceniona za konsekwentnie realizowane założenia przyjętych przez ONZ Celów Zrównoważonego Rozwoju.
Komputronik startuje ze świąteczną kampanią
Rusza świąteczna kampania Komputronik, która będzie trwała aż do Wigilii Bożego Narodzenia. Szereg działań promocyjnych otwiera trwająca 30 dni loteria, w której pula nagród wynosi ponad 100 tys. złotych. Nagrody rzeczowe będzie można zdobywać codziennie, aż do 15 grudnia. W wielkim finale zwycięzca otrzyma bon na 20 tys. złotych do wykorzystania w salonach...
29 listopada: PR & Marketing Days – najlepsi z najlepszych
W dniach 29-30 listopada w siedzibie dziennika „Rzeczpospolitej”  przy ul. Prostej 51 w Warszawie odbędzie się wydarzenie z cyklu PR & MARKETING DAYS. Partnerem merytorycznym jest agencja MSL GROUP. Celem warsztatów jest zaprezentowanie praktycznych rozwiązań w dziedzinie marketingu i public relations.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone