logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa odsłona słodkich sosów Fanex

  PR 08.11.2018, przeczytano 340 razy
ilustracjastrzałka

Fanex – polski producent sosów dla branży HoReCa, wprowadził kolejne zmiany dotyczące identyfikacji wizualnej opakowań swoich produktów. Słodkie sosy deserowe, są teraz dostępne w nowych butelkach w kolorze ecru. Jednocześnie firma ulepszyła  recepturę produktów, dodając do składu większą ilość owoców. Fanex uprościł także etykiety na opakowaniach i dodał nowatorskie oznakowanie numeryczne, co znacząco wpływa na rozpoznawalność produktów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-odslona-slodkich-sosow-fanex,380069,artykul.html

Wprowadzenie zupełnie nowych opakowań sosów deserowych – tak jak wcześniejszy rebranding opakowań sosów pomidorowych i majonezowych – jest kolejnym krokiem w odświeżaniu wizerunku marki Fanex oraz ma na celu podkreślenie wysokich standardów jakościowych firmy oraz jej szerokiego portfolio produktów dla gastronomii.

Nowe etykiety na opakowaniach słodkich sosów Fanex zyskały nowatorskie oznakowanie numeryczne. Teraz klienci mogą łatwiej odszukać wybrane receptury spośród szerokiej gamy wyrobów producenta dostępnych w sprzedaży zarówno hurtowej, jak i detalicznej. Numeracja w znaczący sposób porządkuje portfolio produktowe, a do tego dodano także specjalne symbole, które jasno rekomendują przykłady zastosowania kulinarnego poszczególnych sosów.

Oprócz nowych opakowań, zmienił się także sam smak deserowych sosów Fanex. Dzięki zwiększonemu udziałowi owoców w składzie, produkty charakteryzują się teraz jeszcze bardziej wyrazistym i naturalnym smakiem oraz aromatem. Zmieniła się także struktura sosów – obecnie w subtelny sposób wyczuwalne są kawałki poszczególnych owoców.

W skład oferty deserowych sosów Fanex wchodzą: Malinowy, Wiśniowy, Truskawkowy, Jagodowy oraz Czekoladowy i Toffi. Słodkie polewy Fanex świetnie sprawdzają się jako dodatek do lodów, ciast, sałatek owocowych, gofrów oraz wszelkiego rodzaju deserów podawanych zarówno na ciepło, jak i na zimno.

Źródło: Fanex Sp. z o.o.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kolejna nowość Summa – „tekstylny” F3220
Na początku tego roku, Summa wprowadzi na rynek kolejny model uznanego i wszechstronnego systemu tnącego serii F. Tym razem będzie to F3220 w „tekstylnym” rozmiarze 3.27 x 2.10 metra.
Benq na targach ISE 2019
Projektory laserowe, wielkoformatowe ekrany interaktywne, ekrany bar-type („długie i wąskie”) oraz oprogramowanie do tworzenia inteligentnych rozwiązań informacyjno - reklamowych,  a także InstaShow WDC20 – bezprzewodowe rozwiązanie prezentacyjne.
Rzeźba projekcyjna Barta Kresy zadebiutuje na ISE 2019
Sviatovid, dzieło Barta Kresy, jednego z największych twórców mappingów, będzie jedną z głównych atrakcji tegorocznych targów ISE. Przy realizacji projektu artysta współpracuje z Panasonic Business oraz Integrated Systems Europe.
Rada Etyki Public Relations o etyce w komunikacji cyfrowej
Rada Etyki Public Relations zwraca się z apelem do środowisk zajmujących się profesjonalną komunikacją, w szczególności do branży public relations i komunikacji marketingowej, oraz do wydawców, o zwracanie większej uwagi na znaczenie i przestrzeganie standardów etycznych w procesie komunikacji i wymiany informacji w sieci.
W 2019 roku zmieni się sposób rozliczania podatku za poprzedni rok
Krótszy okres oczekiwania na zwrot nadpłaty podatku, możliwość wspólnego rozliczenia z małżonkiem nawet po terminie, wyższe kwoty wolne od podatku – to tylko niektóre zmiany w sposobie rozliczania podatku dochodowego za 2018 rok. Główną zmianą jest to, że osoby składające PIT-37 i PIT-38 będą mogły skorzystać z gotowego formularza,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia
© 1997-2019 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone