logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa odsłona strony głównej Pb.pl

  PR 27.03.2023, przeczytano 287 razy
ilustracjastrzałka

21 marca Puls Biznesu odsłonił nową, gruntownie przebudowaną stronę główną pb.pl — serwisu skierowanego do menedżerów i właścicieli firm oraz inwestorów, który codziennie dostarcza ponad 100 artykułów na temat biznesu, rynków finansowych i gospodarki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-odslona-strony-glownej-pb.pl,399413,artykul.html

— Po analizie potrzeb subskrybentów zdecydowaliśmy się na wprowadzanie zmian, których wspólnym mianownikiem jest oszczędzenie czasu czytelnikom. Podczas gdy internet zalewa nas informacjami i wszyscy próbują nas zatrzymać jak najdłużej, my dajemy szybką i wygodną możliwość czytania ważnych treści. Gdy portale stawiają na krzykliwe, clickbaitowe tytuły, my na stronie głównej wyświetlamy dodatkowo tzw. Leady wprowadzające czytelników do treści. Dzięki temu nie będą klikali w artykuły, które ich nie interesują. Przebudowaliśmy także nawigację, by łatwiej można było odnaleźć poszukiwaną tematykę. Na stronie głównej ważne miejsce zajmuje także MójPB, czyli sekcja, w której każdy subskrybent może sobie spersonalizować stronę główną, wybierając ulubione tematy i autorów. Gwarantujemy zero fake newsów i zero clickbaitów. To nie koniec zmian na pb.pl — w kolejnym etapie zajmiemy się przebudową stron artykułowych — mówi Grzegorz Nawacki, redaktor naczelny Pulsu Biznesu.

W nowej wersji strony głównej został wprowadzony bardziej intuicyjny układ, umożliwiający szybsze przeglądanie newsów i analiz. Personalizacja w sekcji MójPB umożliwia dostosowanie wyświetlanych treści do preferencji czytelników — wybór ulubionych tematów czy autorów. Mogą oni stworzyć własną, unikatową stronę, ściśle dopasowaną do zainteresowań i dzięki temu mieć pewność, że nie umknie im żaden ważny tekst czy branżowa analiza. Do najważniejszych informacji czytelnik może łatwo powrócić dzięki schowkowi dostępnemu w sekcji MójPB. Każdy artykuł ma także wersję audio.

— W dzisiejszym świecie mediów cyfrowych, gdzie królują liczby odsłon artykułów i wyświetlonych przy tej okazji banerów reklamowych, nasza decyzja może wydawać się odważna. Podobnie jak nieoczywista i ryzykowna wydawała się rynkowi podjęta przez nas przed kilkoma laty, a dotycząca oferowania treści portalu tylko płacącym subskrybentom. Strategia oparta na jakościowych artykułach pisanych przez kilkudziesięciu doświadczonych dziennikarzy, analityków i ekonomistów, za które nasi czytelnicy skłonni są płacić, okazała się słuszna — dziś dostęp do subskrypcji pb.pl ma już prawie 29 tys. osób i ich liczba stale rośnie — mówi Patricia Deyna, prezes Bonnier Business Polska, wydającego m.in. Puls Biznesu i pb.pl.

W nowej odsłonie na stronie głównej znajduje się znacznie więcej artykułów niż dotychczas, zmianie uległ również sposób prezentacji treści w sekcji Analizy — dzięki slajderowi na stronie głównej wyświetlanych jest pięć najważniejszych wykresów dnia wraz z krótkim komentarzem. Pojawiły się także nowe sekcje: „Opinie” — zawierające komentarze felietonistów: redaktorów, analityków i ekonomistów, „Wybór redakcji” z najważniejszymi artykułami opublikowanymi na portalu w ostatnim czasie oraz „Najchętniej czytane” z wyborem tekstów cieszących się największą popularnością wśród użytkowników. Przebudowa strony głównej została zrealizowana przez zespół Pulsu Biznesu przy wsparciu zewnętrznych projektantów i ekspertów UX.

Źródło: Puls Biznesu

www.pb.pl

Dodatkowe informacje:

Pb.pl to portal adresowany do inwestorów, kadry zarządzającej i właścicieli firm. Co miesiąc odwiedza go 682 tys. użytkowników, generując ponad 3 mln odsłon (dane: Gemius Mediapanel, luty 2023).

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Już w najbliższy poniedziałek, 25 września br., o godzinie 19:00 na stronie głównej portalu Gazeta.pl odbędzie się debata z udziałem przedstawicieli ogólnopolskich komitetów wyborczych. Pytania będą dotyczyły najważniejszych tematów, które zostały zaprezentowane w czerwcowym badaniu „Prawdziwe problemy Polaków” przygotowanym...
Fake newsy stworzone przez sztuczną inteligencję trudne do rozpoznania
Sztuczna inteligencja jest w stanie coraz lepiej imitować teksty pisane przez ludzi, a nawet tworzyć takie, które są łatwiejsze do zrozumienia – dowodzą naukowcy z Uniwersytetu Zuryskiego. Co istotne odbiorcy nie są w stanie odróżnić informacji tworzonych przez sztuczną inteligencję. Zarówno te prawdziwe, jak i fałszywe wydają im się bardziej wiarygodne...
Wzrost przychodów Grupy PMPG Polskie Media S.A. w I połowie 2023 r.
Grupa PMPG Polskie Media S.A. nie tylko utrzymała, ale nawet powiększyła w pierwszym półroczu przychody o 4 proc. względem analogicznego okresu 2022 r., który był dla Grupy PMPG Polskie Media S.A. rekordowy pod tym względem.
Rozpoczyna działalność Związek Pracodawców Wydawców Cyfrowych
Z inicjatywy prezesów Grupy WP, Ringier Axel Springer Polska, Agory i Interii powstał Związek Pracodawców Wydawców Cyfrowych. Jego głównym zadaniem jest wspólna praca dla rozwoju mediów internetowych oraz reprezentowanie wydawców w procesie tworzenia regulacji prawnych. Prezesem związku został Maciej Kossowski.  
Nowe pasmo dla dzieci w telewizji Metro
Już od 2 października, naziemna telewizja Metro wprowadza nowe, niezwykle ekscytujące pasmo rozrywki dla najmłodszych widzów! W ofercie kanału znajdą się najpopularniejsze kreskówki, m.in. New Looney Tunes, Batwheels oraz Tom i Jerry Show. Treści emitowane będą od poniedziałku do piątku, o godz. 06:00. Stacja dostępna jest bezpłatnie w ramach naziemnej telewizji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764