logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa odsłona strony głównej Pb.pl

  PR 27.03.2023, przeczytano 489 razy
ilustracjastrzałka

21 marca Puls Biznesu odsłonił nową, gruntownie przebudowaną stronę główną pb.pl — serwisu skierowanego do menedżerów i właścicieli firm oraz inwestorów, który codziennie dostarcza ponad 100 artykułów na temat biznesu, rynków finansowych i gospodarki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-odslona-strony-glownej-pb.pl,399413,artykul.html

— Po analizie potrzeb subskrybentów zdecydowaliśmy się na wprowadzanie zmian, których wspólnym mianownikiem jest oszczędzenie czasu czytelnikom. Podczas gdy internet zalewa nas informacjami i wszyscy próbują nas zatrzymać jak najdłużej, my dajemy szybką i wygodną możliwość czytania ważnych treści. Gdy portale stawiają na krzykliwe, clickbaitowe tytuły, my na stronie głównej wyświetlamy dodatkowo tzw. Leady wprowadzające czytelników do treści. Dzięki temu nie będą klikali w artykuły, które ich nie interesują. Przebudowaliśmy także nawigację, by łatwiej można było odnaleźć poszukiwaną tematykę. Na stronie głównej ważne miejsce zajmuje także MójPB, czyli sekcja, w której każdy subskrybent może sobie spersonalizować stronę główną, wybierając ulubione tematy i autorów. Gwarantujemy zero fake newsów i zero clickbaitów. To nie koniec zmian na pb.pl — w kolejnym etapie zajmiemy się przebudową stron artykułowych — mówi Grzegorz Nawacki, redaktor naczelny Pulsu Biznesu.

W nowej wersji strony głównej został wprowadzony bardziej intuicyjny układ, umożliwiający szybsze przeglądanie newsów i analiz. Personalizacja w sekcji MójPB umożliwia dostosowanie wyświetlanych treści do preferencji czytelników — wybór ulubionych tematów czy autorów. Mogą oni stworzyć własną, unikatową stronę, ściśle dopasowaną do zainteresowań i dzięki temu mieć pewność, że nie umknie im żaden ważny tekst czy branżowa analiza. Do najważniejszych informacji czytelnik może łatwo powrócić dzięki schowkowi dostępnemu w sekcji MójPB. Każdy artykuł ma także wersję audio.

— W dzisiejszym świecie mediów cyfrowych, gdzie królują liczby odsłon artykułów i wyświetlonych przy tej okazji banerów reklamowych, nasza decyzja może wydawać się odważna. Podobnie jak nieoczywista i ryzykowna wydawała się rynkowi podjęta przez nas przed kilkoma laty, a dotycząca oferowania treści portalu tylko płacącym subskrybentom. Strategia oparta na jakościowych artykułach pisanych przez kilkudziesięciu doświadczonych dziennikarzy, analityków i ekonomistów, za które nasi czytelnicy skłonni są płacić, okazała się słuszna — dziś dostęp do subskrypcji pb.pl ma już prawie 29 tys. osób i ich liczba stale rośnie — mówi Patricia Deyna, prezes Bonnier Business Polska, wydającego m.in. Puls Biznesu i pb.pl.

W nowej odsłonie na stronie głównej znajduje się znacznie więcej artykułów niż dotychczas, zmianie uległ również sposób prezentacji treści w sekcji Analizy — dzięki slajderowi na stronie głównej wyświetlanych jest pięć najważniejszych wykresów dnia wraz z krótkim komentarzem. Pojawiły się także nowe sekcje: „Opinie” — zawierające komentarze felietonistów: redaktorów, analityków i ekonomistów, „Wybór redakcji” z najważniejszymi artykułami opublikowanymi na portalu w ostatnim czasie oraz „Najchętniej czytane” z wyborem tekstów cieszących się największą popularnością wśród użytkowników. Przebudowa strony głównej została zrealizowana przez zespół Pulsu Biznesu przy wsparciu zewnętrznych projektantów i ekspertów UX.

Źródło: Puls Biznesu

www.pb.pl

Dodatkowe informacje:

Pb.pl to portal adresowany do inwestorów, kadry zarządzającej i właścicieli firm. Co miesiąc odwiedza go 682 tys. użytkowników, generując ponad 3 mln odsłon (dane: Gemius Mediapanel, luty 2023).

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764