logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Nowa odsłona strony www Roberta Korzeniowskiego

  PR 21.07.2022, przeczytano 1275 razy
ilustracjastrzałka

 Robert Korzeniowski, mistrz chodu sportowego i 4-krotny mistrz olimpijski, od lat działa na rzecz popularyzacji bliskiej mu dziedziny sportu oraz angażuje się w wiele projektów z tego obszaru. O jego ostatnich dokonaniach można przeczytać na jego odświeżonej stronie internetowej www.korzeniowski.pl, którą stworzyli doradcy internetowi WeNet. Zgodnie z zamysłem twórców strona opowiada wielowątkową historię Roberta Korzeniowskiego, którego życie, nawet teraz, zdecydowanie wykracza poza ramy losu byłego zawodowego sportowca.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-nowa-odslona-strony-www-roberta-korzeniowskiego,396669,artykul.html

Szeroko znane są osiągnięcia Roberta Korzeniowskiego jako mistrza sportu, niewielu jednak wie, że jest on wciąż aktywnym popularyzatorem chodu sportowego i twórcą inicjatywy „Walking Lovers”. Co więcej, ma swoją Fundację i klub RK Athletics, w którym lekkoatletykę na różnych poziomach mogą trenować zarówno dorośli, jak i dzieci.

Twórcom strony, firmie WeNet, zależało na tym, by pokazać na niej wielowymiarowość działań Roberta Korzeniowskiego. Wcześniejsza wersja serwisu prezentowała biografię, ale nie dawała wystarczającej przestrzeni na pokazanie aktualnych dokonań i pełnionych funkcji trenera, mentora i mówcy – nie odzwierciedlało to dorobku lekkoatlety, wielokrotnego mistrza olimpijskiego. Za design, zawartość nowego serwisu internetowego, a także działania promujące stronę odpowiada WeNet. Nowa odsłona strony www.korzeniowski.pl ruszyła w maju br.

ilustracjastrzałka

- Często nie zdajemy sobie sprawy z tego, jak bardzo powodzenie biznesu zależy dzisiaj od dobrej strony internetowej i profesjonalnego wsparcia doradcy internetowego. Przez wiele lat działałem na rzecz popularyzacji aktywności fizycznej zarówno w świecie rzeczywistym, jak i online. Teraz dzięki bardziej rozwiniętej obecności w sieci mogę w sposób bardziej strategiczny podejść do promowania w Polsce konkretnych inicjatyw, które tworzę jak „Walking Lovers”, klub lekkoatletyki RK Athletics, czy też wielu szkoleń i mentoringu, kierowanych do biznesu. A w tym pomagają mi eksperci WeNet, którzy doradzają i realizują cele, jakie sobie postawiliśmy – zaznacza Robert Korzeniowski.

Bardzo cieszymy się z zacieśnienia współpracy z Panem Robertem Korzeniowskim. Myślę, że dobrze się rozumiemy, ponieważ zarówno jemu, jak i nam bliska jest idea rozwoju. Jako marce WeNet zależy nam na zbudowaniu nowej kategorii rynkowej, jaką jest doradca internetowy. Na każdym etapie współpracy z naszą firmą do dyspozycji przedsiębiorcy jest ekspert, który podpowiada narzędzia, wdraża je, prezentuje rezultaty i optymalizuje działania, aby pomóc budować biznes klienta. Proponujemy rozwiązania istniejące lub tworzymy nowe, dedykowane. To długofalowe doradztwo jest strategiczną częścią naszej oferty. Jestem przekonany, że to decydujący czynnik, dla którego zaufał nam zarówno Pan Robert, jak i wielu innych klientów – podkreśla Michał Wrzesiński, prezes zarządu WeNet.

Źródło: WeNet

Dodatkowe informacje:

WeNet to firma działająca w obszarze szeroko pojętego doradztwa internetowego. Ponad 1000 ekspertów w całym kraju oferuje skuteczne rozwiązania dla biznesu, ze szczególnym uwzględnieniem przedsiębiorców z sektora MŚP. Firma posiada w pakiecie wszystkie usługi internetowe, takie jak tworzenie i pozycjonowanie stron internetowych, prowadzenie dedykowanych kampanii reklamowych i działań marketingu lokalnego online, tworzenie e-sklepów oraz hosting stron internetowych. Z usług WeNet korzysta już 50 000 małych i średnich firm. Obecnie działa w całej Polsce i posiada biura w 19 lokalizacjach.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bossa Nova Events dla Tectum Group
17 maja 2024 roku Tectum Group, ekspert w usługach dekarskich na polskim rynku, zorganizował wydarzenie celebrujące 20-lecie swojej działalności w Polsce oraz inaugurujące nową siedzibę firmy. Realizację eventu powierzono agencji Bossa Nova Events, należącej do grupy Creative Brand Stories.
PIAP uczestniczy w spotkaniu EAC w Sztokholmie
Europejskie stowarzyszenia jednoczą się, aby rozwijać branżę produktów promocyjnych. W dniach 23-24 maja 2024 roku w Sztokholmie w Szwecji Polska Izba Artykułów Promocyjnych (PIAP) uczestniczyła jako słuchacz w spotkaniu kilku europejskich stowarzyszeń i Międzynarodowego Stowarzyszenia Produktów Promocyjnych (PPAI). Podczas wydarzenia przedstawiciele dziesięciu...
Stor9 z rekordowym wzrostem przychodów w 2023 roku
Stor9 – firma dynamicznie rozwijająca się w obszarach produkcji contentu oraz influencer marketingu – osiągnęła wzrost przychodów i zysku netto w 2023 roku. Przychody Stor9 wyniosły 23,9 mln zł, co oznacza 73-procentowy wzrost w porównaniu do roku poprzedniego. Zysk netto w tym okresie zwiększył się o 233% osiągając poziom 457 tys. zł.
mBank nowym klientem Altavia Kamikaze + K2
Altavia Kamikaze + K2 wygrywa przetarg mBanku i rozpoczyna obsługę marki w obszarze social mediów.
Kawy Nescafé w nowych opakowaniach
NESCAFÉ, pierwsza kawa rozpuszczalna, której początki sięgają 1938 roku, prezentuje swoją nową odsłonę. Marka zmienia identyfikację wizualną, którą można już zobaczyć m.in. na półkach sklepowych. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764