logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa odsłona świata marki Somersby w nowym spocie TV

  PR 26.06.2020, przeczytano 624 razy
ilustracja

Marka Somersby rozpoczęła nową kampanię reklamową wariantu Sparkling Rosé. Spoty pokazują niezwykły świat marki pełen uśmiechu i dobrej energii płynącej ze spotkań z przyjaciółmi przy nowym piwie Somersby.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-odslona-swiata-marki-somersby-w-nowym-spocie-tv,387568,artykul.html

Kolejna już reklama nowości Somersby prezentuje świat marki w innej niż dotychczas odsłonie. Akcja spotu tym razem toczy się nie w magicznych ogrodach, a w mieście. Jej bohaterami są przyjaciele, którzy razem spędzają czas i celebrują bardziej lub mniej codzienne sytuacje przy Somersby Sparkling Rosé.

- Naszą nową reklamą chcemy pokazać naszym konsumentom, że Somersby Sparkling Rosé jest idealne na spotkania z przyjaciółmi. - mówi Aleksandra Borek, Somersby Brand Manager – Jednak przede wszystkim jest to piwo, które podkreśla zarówno wyjątkowe momenty, jak również codzienne chwile.

Somersby Sparkling Rosé to piwo inspirowane różowym winem. Ma jasny kolor, delikatny smak i lekko musujące bąbelki. Mocno schłodzone, podane w kieliszku daje doskonałe orzeźwienie.  

Reklama przygotowana została przez agencję Grey. Planowaniem mediów zajmuje się Dom Mediowy Initiative. Równocześnie prowadzona jest kampania VOD i banerowa w Internecie budującą świadomość nowego wariantu Somersby.

Źródło: Carlsberg Polska

www.carlsbergpolska.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764