logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa odsłona Tchibo w Centrum Handlowym Gdynia Batory

  PR 13.09.2024, przeczytano 334 razy
ilustracjastrzałka

Nowa strategia Tchibo, w której marka mocno podkreśla swoje kawowe dziedzictwo i kompetencje, właśnie zyskała kolejną odsłonę. W Centrum Handlowym Batory w Gdyni otwarto nowy lokal. To pionierski koncept, który łączy sklep z wyprowadzoną na zewnątrz lokalu strefą kawiarnianą. To pierwszy punkt Tchibo w Polsce, gdzie coffee bar funkcjonuje niezależnie od części sklepowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-odslona-tchibo-w-centrum-handlowym-gdynia-batory,405641,artykul.html

Coffee bar Tchibo w CH Batory w Gdyni zaprojektowano z myślą o stworzeniu przytulnego, a zarazem przestronnego miejsca, idealnego do spotkań towarzyskich, ale i momentów wytchnienia w pojedynkę przy filiżance ulubionej kawy. To miejsce, które warto odwiedzić zarówno w trakcie zakupów, jak i zabieganego dnia.

– Od początku 2024 roku w naszych punktach własnych realizujemy strategię skoncentrowaną na kawie, czego wyrazem jest między innymi ich kompleksowe przeformatowanie. Mamy mocny mandat, w postaci 75-letniej tradycji, do utwierdzania konsumentów w przekonaniu, że „Jak kawa, to Tchibo” – mówi Paweł Sitarski, Dyrektor Sklepów w Tchibo Warszawa Profesjonalna obsługa, szeroka oferta kaw, maszyn i akcesoriów, które pozwolą odtworzyć kawowe rytuały w domu, sprawią, że każdy miłośnik tego napoju poczuje się u nas odpowiednio zaopiekowany. Jednocześnie, nie zapominamy o wielbicielach naszej oferty non-food. Wierzymy, że aktualne podejście i nowy format pozwolą ugruntować pozycję Tchibo w obu sektorach.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Dzięki modernizacji lokal w CH Batory w Gdyni dołączył do funkcjonujących już według nowego konceptu placówek w CH Marcelin w Poznaniu i toruńskiej Plazie oraz przestrzeni u zbiegu Świętokrzyskiej i Nowego Światu w Warszawie.

Nowoczesny design, przytulna atmosfera

Wyspa kawiarniana zlokalizowana w CH Batory w Gdyni tworzy odrębną strefę, jednocześnie pozostając w harmonii z częścią handlową. Coffee bar charakteryzuje się nowoczesnym, minimalistycznym designem, z przewagą naturalnych materiałów, takich jak drewno. Całość uzupełniają elementy zieleni, które razem tworzą kameralną atmosferę. Stonowana kolorystyka w odcieniach beżu i brązu nawiązuje do barw kawy, podkreślając tożsamość marki.

Zmodernizowany punkt Tchibo to miejsce „2 w 1”, gdzie klienci mogą nabyć bogaty asortyment kaw ziarnistych, mielonych i rozpuszczalnych, a także specjalistyczne akcesoria do ich przyrządzania. Wsparcia w doborze kawy odpowiadającej indywidualnym preferencjom konsumentów, udzielą tam doświadczeni doradcy. Oferta obejmuje również produkty non-food, w tym odzież, wyposażenie kuchni oraz elementy dekoracji wnętrz.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Szeroka kampania promocyjna

Tchibo otwarcie nowego punktu wspiera działaniami marketingowymi, obejmującymi m.in. reklamy outdoor, aktywności w social mediach oraz współpracę z trójmiejskimi influencerami, takimi jak: Foodlovepeople, Foodie Trójmiasto i Miejsca w Gdańsku. Marka nawiązała również partnerstwa z lokalnymi instytucjami, oferując zniżki na zakupy w obu strefach lokalu.

Za strategię i egzekucję kampanii influencerskiej oraz działania reklamowe w social mediach odpowiedzialna jest agencja GoldenSubmarine.

Festiwal atrakcji, nie tylko na otwarcie

Otwarciu lokalu w nowej aranżacji towarzyszy szereg wydarzeń dla konsumentów. W dniach 12-14 września odbędzie się konkurs z atrakcyjnymi nagrodami oraz degustacja kaw. Dla pierwszych 50 osób odwiedzających sklep Tchibo każdego dnia w tym terminie przewidziano upominki, a każdy z odwiedzających będzie mógł skorzystać z 20% zniżki na cały asortyment, obejmujący zarówno produkty kawowe, jak i ofertę non-food.

Ponadto, na terenie centrum handlowego Batory można będzie spotkać hostessy zapraszające do eksploracji nowej strefy oraz odkryć punkty degustacyjne Tchibo.

Źródło: Tchibo Warszawa

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

HP Print AI - również dla dużego formatu
Podczas wydarzenia HP Imagine firma HP zaprezentowała HP Print AI, inteligentne środowisko drukowania1 stworzone z myślą o zmianie sposobu, w jaki drukujemy. Funkcje HP Print AI ułatwiają drukowanie i konfigurowanie sprzętu. Pierwsza funkcja – Perfect Output – poprawia jakość i wygląd wydruków - jest już dostępna w wersji beta. HP...
Kerris z nowym projektem digital dla the:protocol
Agencja KERRIS, odpowiedzialna za kompleksową obsługę mediów społecznościowych platformy rekrutacyjnej theprotocol.it, należącej do Grupy Pracuj i skierowanej do specjalistów IT & tech, rozpoczęła nowy projekt contentowy mający na celu zwiększenie rozpoznawalności marki oraz zaangażowanie specjalistów z sektora IT i technologii.
Life in Pink: Zara Larsson twarzą kampanii słuchawek Sony
Aby podkreślić symbiotyczny związek dźwięku ze stylem, firma Sony rozpoczyna kampanię „Life in Pink”, promującą nagradzane słuchawki z systemem redukcji hałasu WH-1000XM5 w nowej wersji kolorystycznej „Smoky Pink”. Twarzą tej kampanii jest piosenkarka, autorka tekstów i ikona stylu Zara Larsson („Symphony”,...
Festiwalu Kinomural zbliża się we Wrocławiu
Sztuka, która zmienia miasto w galerię - tak jednym zdaniem można określić Kinomural. Podczas tego wydarzenia, 19 i 20 października, wrocławskie kamienice po raz kolejny przemienią się w wielkoformatowe ekrany, na których zaprezentowane zostaną prace artystów i artystek sztuki nowych mediów z całego świata.
Agencja Assembly otwiera dział medialny w Polsce
Assembly, międzynarodowa agencja medialna działająca w oparciu o model omnichannel należąca do Stagwell (STGW), ogłosiła dalsze inwestycje w działalność w Polsce oraz otwarcie nowego działu medialnego. Nowy dział wzmocni zintegrowaną ofertę Assembly z zakresu mediów i e-handlu w Europie Środkowej i Wschodniej, co pozwoli agencji sprostać rosnącym potrzebom...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764