Wraz z początkiem marca (od 03.03.07) zaczął obowiązywać nowy cennik internetowej sieci reklamowej ARBOmedia Polska. Najważniejsze z 7 nowości w ofercie „A7” to zwiększenie objętości wszystkich kreacji do 50kB, zasięgowe i tematyczne pakiety POWER, pakiety ARBOjeden oraz hosting kreacji FX do 1 MB w koszcie mediowym.
ARBOmedia Polska jako pierwsza spośród sieci i biur reklamy internetowej zwiększa wagę wszystkich standardowych kreacji do 50 kB. Umożliwi to reklamodawcom emisję reklam znacznie lepszej jakości bądź zawierających większą ilość elementów. Zwiększeniu do 1 MB ulega także waga „ściąganej w tle zawartości” dla form FX, czyli wykorzystujących m.in. streaming dźwięku lub video. Ponadto koszt hostingu kreacji FX zawarty jest w cenie kampanii.
Z myślą o klientach szukających dużego zasięgu opartego na nieintruzywnych kreacjach stworzono ARBOpakiet i ARBOzasięg w wersji POWER. Są to duże pakiety oparte wyłącznie na płaskich formach reklamowych, jak billboard czy DOUBLE billboard, łącznie z formami rozwijanymi i FX. Kampanie w ofercie POWER nie są cappingowane, jednak minimalny zasięg w ramach każdego z pakietów jest gwarantowany. Dzięki temu reklamodawcy zyskują możliwość na dotarcie do wielu internautów z dużą częstotliwością.
"A7 to odpowiedź na cięgle zmieniający się Internet, zarówno od strony reklamodawców jak i użytkowników. Jako jeden z największych oferentów powierzchni reklamowej w polskim Internecie poprzez odpowiednie modelowanie oferowanych produktów staramy się realnie wyznaczać kierunki rozwoju reklamy internetowej. Pakietami tematycznymi i ARBOzasięgiem w opcji POWER staramy się przekonywać reklamodawców, iż emisja form nieintruzywnych z dużą częstotliwością może być bardziej skuteczna, niż pojedyncze dotarcie formą intruzywną. Nastawienie na promocję nawet cięższych i rozbudowanych, ale jednak płaskich form, wynika także z dbałości o Internautów, którzy odwiedzają reprezentowane przez nas serwisy. Standardowa waga kreacji do 50 kB to także ukłon w stronę agencji interaktywnych. Myślę, że w ten sposób choć w części rozwiążemy problemy zmieszczenia packshotu i kilku zdjęć w 15 czy 20 kB, przed jakimi na co dzień stają. Ponadto mam nadzieje, że duże możliwości kreatywne, jakie dają formy FX, będą coraz częściej przez agencje wykorzystywane" – mówi Bartosz Drozdowski, Dyrektor Departamentu INTERNET
Kolejną nowość w ofercie ARBOmedia Polska stanowią pakiety ARBOjeden dotyczące serwisów o zasięgu przekraczającym milion użytkowników, jak Gry-OnLine.pl, Maxior.pl, NaszeMiasto.pl czy Rozklad.pkp.pl. ARBOjedynki oznaczają emisję kampanii na pojedynczej stronie, po niższej cenie, bliskiej cenie pakietów tematycznych. Pakiety ARBOjeden występują także w wersji POWER.
Rozbudowa portfolio oraz rosnąca oglądalność serwisów reprezentowanych przez ARBOmedia Polska przyczyniły się do zwiększenia zasięgów poszczególnych produktów. Od marca wzrosły wybrane pakiety tematyczne (ARBOrozrywka, ARBOmoto, ARBOkobiety, ARBOgry oraz ARBOkids) oraz przede wszystkim pakiety zasięgowe. W nowym cenniku pojawił się m. in. pakiet ARBOzasięg 8MLN (capp3), który umożliwia dotarcie do 69% polskich internautów w ciągu miesiąca. Wzrost zasięgu umożliwił również zmniejszenie zakładanego czasu realizacji kampanii – w ciągu 1 dnia ARBOzasięg jest w stanie dotrzeć do miliona internautów.
Ponadto od 2 kwietnia 2007, przez minimum 6 miesięcy ARBOmedia Polska będzie proponować przy realizacji wybranych pakietów i zasięgów darmowe badanie brandingowe (do 5 pytań zamkniętych i do 5 odpowiedzi). Reklamodawcy zyskają w ten sposób możliwość poznania skuteczności prowadzonych kampanii, bądź ogólnego wizerunku, jakim firma cieszy się wśród internautów. Do wybranych produktów odsłonowych również gratis dodawane będą pakiety CLICK500 (ok. 2 000 kliknięć) w systemie SmartContext.
Źródło: ARBOmedia Polska